Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

15.05.07 // tak ma być

:) byc tam ....
:) byc tam ....
usuń
chciałabym mieć rodzinke tutaj ze sobą na studiach.mogłabym sie z nimi zobaczyc zawsze gdyby mnie naszła taka ochota. poszłabym pogadać.a zły humor dopada czasem każdego.a wtedy nie ma gdzie iść.nic nie cieszy. a jak zobaczyłbym tego małego głuptaska to od razu by radość wróciła.na pewno by tak było. to oczywiste.

a słowa ludzi tak bolą. i budzą w nas wątpliwości gdy sie tego nie chce. ja mam inne rzeczy na głowie nie moge sie jeszcze przejmować gadaniem innychale jak to zrobić?

a Kortowiada sie udała. bo miło jest mieć przyjaciół przy sobie.

a teraz nauka. nauka. nauka. maturzyści chociaż juz niedługo beda mieli to gdzieś. a dla studentów przyjemności sie skonczyły. no ale ile mozna imprezowac wiec nie wypada sie skarżyc.

pozdro 600.

komentarzy [10] Komentuj z głową »
szczęśliwa
26.05.07 12:13, tylko_ona
// skasuj komentarz
tak, przyjemności się skończyły... ;) nie wiem za co mam się pierwsze wziąść... ale damy rade a poźniej wakacje... :) jakieś plany już? + :**
szczęśliwa
25.05.07 00:18, Ćma // ach ta milosc...
// skasuj komentarz
milosc piekna rzecz, tylko trzeba byc kochanym i umiec kochac :)
zakochana
22.05.07 22:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dasz radę na sesjiii!!!:*:*:* w kazdym razie ja trzymam kciuki!:D oj też mam problemy z tym "przejmowaniem sie gadaniem innych". Ciagle upieram się, ze mnie to wcale a wcale nie obchodzi... a jednak pozniej w kolko o tym myślę. A jutro idę szukać pracy u mnie w centrum :P bo coz ja mam robic w wakacje, jak nie probowac wszystkiego- czego wczesniej nie probowalam;D
spokojna
22.05.07 19:49, without_wings
// skasuj komentarz
a ja Ciebie tez lubie mila kobieto ;) pozdro 600;D
smutna
22.05.07 18:21, hari
// skasuj komentarz
że nikt nie zauważa to miałam takie wrażenie kiedyś tam jak sobie małą przerwę od sunsilka zrobiłam. jak się samemu nie postara to nikt nie zauważy;) pozdrawiam:)
spokojna
22.05.07 18:08, lovelka
// skasuj komentarz
Hehe bo grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne tam gdzie chcą;P.
zajęta
22.05.07 17:28, _brunetka
// skasuj komentarz
ja tez kiedys przejmowalam sie gadaniem innych, teraz widac wyrazne pozytywne zmiany i to, ze zyje wlasnym zyciem a nie plotkami, czy dziwnymi informacjami. nie zwracaj na to uwagi. staraj sie, z czasem zobaczysz zmiany
spokojna
22.05.07 17:24, lovelka
// skasuj komentarz
Przedmaturalne! Matura za rok:D
spokojna
22.05.07 17:18, lovelka
// skasuj komentarz
Pewnie zapomniałas już jak miałas dość rodzinki? Ja bym się chetnie wyrwała już z domu na jakieś studiowanie... A tu nie da rady! Bardziej boli od języka niż od miecza, jak mówiła moja wybitna polonistka... Co prawda do prawda, ja zawsze najbardziej cierpię przez słowa.
szczęśliwa
22.05.07 00:28, Ćma // slowa czasem rania za bardzo
// skasuj komentarz
slowa potrafia tak skrzywdzic ze nie chce sie zyc, czasem bola bardziej niz jakby ktos wbijal tepy noz w serce i jeszcze nim krecil aby bardziej bolalo, pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz