Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

05.12.08 // ...

przykładowy obraz.
przykładowy obraz.
usuń
Mama mi powiedziała że żałuje ze mnie puściła na studia
Że się bardzo zmieniłam, że nie ma ze mną takiego kontaktu jak kiedyś

....


Ja też się czuję ostatnio jakaś nijaka
Ciągle złe dni
Ciągle coś nie tak


Nie wiem z czego to wynika...





N.

komentarzy [18] Komentuj z głową »
zakochana
12.12.08 16:29, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano duze piwo;p mialam niezlą smiechawe jak mi je przyniesli hahaha. /co do zlych dni...byle do wiosny wtedy wszystko janiejsze się staje.
spokojna
12.12.08 16:00, KALIOPE
// skasuj komentarz
hey kobietko co słychać???
sexy
12.12.08 13:34, clymenia // ,
// skasuj komentarz
bo 2 gwizdki powinny być w uszach ale narazie leżą w pudełku i czekają na odpowiedni moment :)
smutna
12.12.08 08:24, hari
// skasuj komentarz
ja już zdążyłam być na ich koncercie promującym nową płytkę;) jest tam kilka fajnych kawałków, ale jednak dwie poprzednie mi się bardziej podobają.
zakochana
12.12.08 03:14, endearmentt
// skasuj komentarz
czekam niecierpliwie na cos wiecej od Ciebie... ;*
zajęta
11.12.08 23:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
hej, co slychac?
zakochana
09.12.08 11:16, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jak tam Nat?:):*
sexy
09.12.08 10:01, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dorosłaś i dlatego się zmieniłaś, studia kształtują naszą osobowość. +
spokojna
07.12.08 18:35, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Co sie dzieje? Pisz! :*
spokojna
07.12.08 10:41, KiniaM
// skasuj komentarz
... mam nadzieję, że Pom myslała o czapce bejsbolówce .... :)
zajęta
06.12.08 23:40, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie przejmuj sie moja matka tez mi kiedys powiedziala ze jak poszlam na studia to sie zmienilam nie do poznania. Wciaz mi wypomina ze mi pozwolila isc na te studia...............koszmar
spokojna
06.12.08 23:21, Passi
// skasuj komentarz
Być może potrzebujesz dobrej rozmowy z kimś rozumiejącym, by znaleźc przyczynę Twojego stanu? Byc może to zwykłe wypalenie, rpzeciążenie, zmiana miejsca, być może problemy takie, lub inne. Być może to tez zwykła przewlekła chandra...
foch
06.12.08 17:00, pink_butterfly
// skasuj komentarz
mam wrazenie, ze twoja mama jak i moja mysli, ze myzawsze bedziemy malymi dziewczynkami. a my dorastamy. i podejmujemy samodzielne decyzje ktore nie zawsze moga im sie podobac. ale i one i my musimy sie z tym pogodzic - w koncu same tez przez to przechodzily. trzymaj sie!
zakochana
06.12.08 11:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator // :>
// skasuj komentarz
dupoooooo a Ty w mordkę nie chcesz dostać?:D przykładowo... bejsbolówką? :P ale rozumiem. Twoja mama ma syndrom bezgranicznego przywiązania i chciałaby mieć Ciebie tylko dla siebie- jesteś jedynaczką?:> wiesz mama żyła Twoim życiem, dla Ciebie tyle lat... teraz ciężko jej jest poradzić sobie bez Ciebie. Ale to minie :) niech mama przestanie być egoistką to dojdziecie do porozumienia! ;] o! / on ze mną, u mnie ;) ale po co mam o tym we wpisie pisać ;P
zakochana
06.12.08 06:39, endearmentt
// skasuj komentarz
wlasnie mialam Cie upomniec zebys nowy wpis dodala, a tu tak smutno... Kochana, we wszystkim trzeba znalezc pozytywna strone - moze ta zmiana wcale nie jest tak dramatyczna jak sie wydaje Twojej Mamie? Moze masz po prostu chwilowy okres przejsciowy? Jestem pewna ze tak! Ja ostatnio tez tak cichutko siedze, totalnie antysocjalne zycie prowadze. Glowa do gory, jesien minela, od zimy do wiosny coraz blizej... Trzymaj sie :)
zajęta
05.12.08 23:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
dziekuje w imieniu Zuzi i zmykam spac, dobranoc
zakochana
05.12.08 23:55, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja to samo.. eh
nieszczęśliwa
05.12.08 23:16, *złośnica*
// skasuj komentarz
widzę że dopadło nas to samo...kiepski stan..:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz