Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

07.06.07 // my only hope

ja i my best friend na juwenaliach:)
ja i my best friend na juwenaliach: )
usuń
wcisnęłyśmy się do busu..bicie rekordu:)
wcisnęłyśmy się do busu..bicie rekordu:)
usuń
nadal Kortowiada..pelnia szczęścia jak widać na załączonym obrazku...hehhe
nadal Kortowiada.. pelnia szczęścia jak widać na załączonym obrazku...he hhe
usuń
a biwak w maju też był! ja i misiek na plaży....:) to były piękne dni;);*
a biwak w maju też był! ja i misiek na plaży....:) to były piękne dni;);*
usuń
achhhh kiedy te Juwenalia były...wieki temu.
a teraz siedze u mojego mena w Działdowie
juz trzeci dzień czas tak mi beztrosko mija..
wlaśnie ukryłam się w pokoju żeby się uczyć
we wtorek mam egzamin..ale tak mi się nie chce
ale to akurat nic nowego.............


wczoraj szwędaliśmy się do 3 w nocy po jego mieście
dziś spaliśmy do 2....dobrze nam.
i dobrze nam razem.
boje się co to będzie w wakacje....
i to jak się boję!!!!!
bez siebie tyle czasu:(:(



dobra idę się uczyć....



całuję :*:*
N.




aaa i nie wiem czy ktos to zauwazy, ale znikam stad na jakis czas...prawdopodobnie do pazdziernika...no chyba ze u kogos dorwe kompa...w domu nie mam neta a kolezanka juz jutro wiezie kompa do chaty wiec internetu nie bedzie.hehe. jakos dam rade. moze nauka jakos bardziej mnie zainteresuje...


komentarzy [12] Komentuj z głową »
zadowolona
16.12.07 23:56, Chmurka22
// skasuj komentarz
ojjj dzialo sie na juwenalich dzialo :P:P
spokojna
30.06.07 12:18, *wwww
// skasuj komentarz
wracaj !!! ach ten net brzydki!
szczęśliwa
30.06.07 12:16, tylko_ona
// skasuj komentarz
+ :*
zakochana
10.06.07 13:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to jezioro jej chłopaka:PPP tzn jezioro pod jego ogrodem:P a to takie dosc dzikie wiec chaszcze sie wepchały:PP buzi :**:*
smutna
09.06.07 21:05, Bożydar
// skasuj komentarz
witam
zajęta
09.06.07 19:19, _brunetka
// skasuj komentarz
w imprezowe wieczory można zaszaleć fotami ;>
zajęta
09.06.07 19:16, _brunetka
// skasuj komentarz
wracając do twojej notki, też bym chciala się z nIm pobyczyć w łozku, marzą mi się wakacje gdzies daleko od domu ;)
zajęta
09.06.07 19:15, _brunetka
// skasuj komentarz
no właśnie, choc tego się nie obawiałam, jak sie obie zdecydowałayśmy an to spotkanie to nie mogło być inaczej ;D
zakochana
07.06.07 17:21, Nawien
// skasuj komentarz
Jakie zespoły grały u Ciebie? Bo w p-ń myslovitz, vavamuffin, akuraci, hunter, maleo reagge rockers i chyba coś jescze :D
zakochana
07.06.07 17:08, Frage
// skasuj komentarz
hih ja za to jem w tym rok:)
spokojna
07.06.07 15:37, lovelka
// skasuj komentarz
I best friend też...
spokojna
07.06.07 15:37, lovelka
// skasuj komentarz
Przydałyby mi się juwenalia teraz. I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz