Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

08.02.09 // madraliński. słoń trąbalski. pan tik-tak :D

hahaha :P
hahaha :P
usuń
godzina 2.25
czas najlepszy na przemyślenia ;p

dziś znaczy już wczoraj fajny wieczorek
spotkanko z moją D. ;) zielona fala była ;D
usiadłyśmy w nusmie sobie przy dużym stoliku
takim na 6 osób bo już innego nie było
i jacyś dziwni kolesie się dosiedli grrrrr
i nawet gadali do nas no masakra !!
bywa..

ale i tak wesoło było
szczególnie że zgadywali nasz wiek i na 17 padło :D:D:D


nastrój jakiś taki
dziś się zepsuł .. dwója w indeksie będzie ;/
niestety. indeks gdański będzie rozdziewiczony
więc dla mnie wolne się skończyło choć jeszcze
tydzień został. teraz nauka będzie znowu...
eh. zła jestem bo 2 tyg sie do tego uczyłam
i dupa.
ale dobra już nie gadam o tym. zaliczę przecież..
jeszcze wyników z jednego nie mam, będą w piątego 13tego :D

w domku fajnie mi się siedzi, z Jakubkiem ciągle:) lubi mnie :P
fajniutki taki jest tylko go schrupać :D:D:D

kochane :*
Natalia









komentarzy [38] Komentuj z głową »
zakochana
17.02.09 08:40, Maduixa // mi sie suknia mojej siostry bardzo podoba ale jak dla mnie jest za bardzo rozkloszowana
// skasuj komentarz
ja wole cos bardziej waskiego i dopiero dolem rozszerzajacego sie.
zadowolona
17.02.09 00:56, miss understood
// skasuj komentarz
ah, część udało się zrealizować w tym ostatni czwartek i piątek, ale pogoda już tak nie sprzyjała, więc niestety musiałam je znacznie okroić. W ogóle ostatnio mam problem, żeby się do czegoś zabrać. Straszny leń mnie dopadł. A jak tam Jakub, schrupany, czy jeszcze nie? :) Oby nie, szkoda by było jak taki fajny ;)
leń
16.02.09 23:46, rudowłosa
// skasuj komentarz
u mnie wiecznie zmiany, bo ja taka jakaś zmienna jestem, choć wcale nie chcę. pozdrawiam ciepło!
spokojna
16.02.09 23:00, deuced // .
// skasuj komentarz
ej Ty :( co nie piszesz notki :/ a zima tam była taka, jakiej jeszcze nie widziałam chyba. bo mrozy ponaddwudziestostopniowe przeżyłam, ale takiej ilości śniegu naraz - nie ;D a no zakochańce, a u Ciebie w serduszku jak ?:):*
zakochana
16.02.09 11:46, Maduixa // no napewno jest wysoka, a poza tym takie ujecia zeby sie wydawala jeszcze bardziej wyciagnieta
// skasuj komentarz
mnie generalnie podobaja sie sukienki w stylu syreny...nie chce nic bombkowego ani ksiezniczkowego
spokojna
15.02.09 22:34, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
życie daje mi w pupeeeeeee co raz i o!:P:) Tak jakoś;):P ale dziś już mi lepiej, pierściona Ci pokaże niedłuuugo;) tylko zdjęcie zrobie. Dziś byłam na obiado-kolacjo-wódce u rodziny Pawła;) hehhhhhhhhh,coraz to poważniejsze,a ja...ja w sumie nie wiem co ja chce:):P no ale...cała ja:D a jak u Was? Mało jakoś o Was piszesz hmm? Ja jutro już na uczelnie wracammm! Bidaaaaaa;| blehhh... Jak walentynki?
spokojna
15.02.09 15:32, KALIOPE
// skasuj komentarz
co do wieku, to mój Krzysiek ostatnio sie ze mnie śmiał, bo mi pani w sklepie piwa nie chiała sprzedać, bo podobno mam 16 lat:D
zakochana
15.02.09 14:30, endearmentt
// skasuj komentarz
ale Ci dobrze, wspólna noc w Walentynki... :)*
zakochana
15.02.09 14:25, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
niestety nie zdazylismy.. :(:(:(:(:(
szczęśliwa
15.02.09 11:22, tylko_ona
// skasuj komentarz
jak mówimy o wieku to mi ostatnio na koncercie dano 16 ;) nie mam pojęcia czy traktować to jako komplement ;) ja już mam nadzieję jestem po sesji... w końcu... bo ciągnęła się i ciągnęła... pozdrawiam...
zakochana
15.02.09 03:03, endearmentt
// skasuj komentarz
Nat :) Ty widzę taki nocny marek jesteś :) Co u Ciebie kochana? :*
zajęta
14.02.09 22:17, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Ha, bo jak tyle osób w klubie mnie goni do treningu to musi mi się chcieć :D Nawet po 8 h pracy o 19.00 wieczorem :D
sexy
13.02.09 09:34, clymenia // ,
// skasuj komentarz
umiesz doić krowę? :* +
zakochana
13.02.09 01:47, Frage
// skasuj komentarz
a co do poprawki to na pewno zdasz:) więc się nie martw:)
zakochana
13.02.09 01:46, Frage
// skasuj komentarz
aaa dziękuje mam nadzieje że znajdę...
zakochana
13.02.09 01:45, Frage
// skasuj komentarz
dziękuje pięknie przyda się :)
zajęta
12.02.09 14:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
hej, ukradlas krowe z Mojego Rolmlecza? bo mamy identyczne
zakochana
11.02.09 00:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
właśnie nie wiem :P hie hie ;D strasznie jesteś do swojej mamy podobna, wiesz?:D jak tam leci? Ja mam przejebany plan zajęć. Ciągle do późna, a najgorszym dzień jest PIĄTEK! Zdrajcy zasrani. Zadnego dnia wolnego, zajęcia do 19 :/ zapomnieć mogę o wyjazdach do Warszawy na weekendziki, dupa dupa. No chyba, ze po 18 po zajęciach w piątek, no ja pierdziu jestem taka zła ;D polubiłam ten plan dziś po zajęciach jak go uporządkowałam, bo dziś go tworzyłam z szefową mej uczelni, bo było pełno nieścisłości... oby było lepiej, niż na początku ;P
zakochana
11.02.09 00:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kurcze teraz jak tu wchodzę to pachnie mi kiebabem! :P
zakochana
10.02.09 18:35, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Noooo... pomyśl. Może Ci coś wpadnie do główki :)). Nie wiem czy się znają czy nie. Coś w tym jest, ale ja mam nadzieję, że nie cała prawda ;))
sexy
10.02.09 08:49, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zaliczysz bo mądra dziewczyna z ciebie:* +
spokojna
09.02.09 23:03, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
bo małe dzieci to takie są do chrupania :)) dziękuję!
zajęta
09.02.09 17:02, bdagusia
// skasuj komentarz
Chyba będę mogła podać Ci rękę bo jak dalej będę miała motywację taką jak mam to środowego egzaminu nie zdam nigdy... :*
zadowolona
09.02.09 15:56, pani_zuczek
// skasuj komentarz
mysle ze dobrze :)
zadowolona
09.02.09 08:47, miss understood
// skasuj komentarz
Jak to miło znaleźć kogoś podobnego do siebie i wiedzieć, że nie jest się osam otnionym w leżeniu na kanapie i nie planowaniu żyia ;D Buźka
zakochana
09.02.09 08:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
laska, co się przejmujesz! W mojej grupie jest parcie na oceny. Wszystkie laski płaczą jak mają poniżej 4. Ja pierdole, co za masakra ;P ale lubię je :) fajne są, śmiesznie z nimi momentami, ale tak mocno chciałabym już studiować tę psychologię! Mam tylee roboty w związku z Igrami ;( ze mną lepiej ale wciąż bieg... i wymioty mnie nie opuszczają... :/ całusy ;*
zakochana
09.02.09 06:45, endearmentt
// skasuj komentarz
no co się dziwicie, że się chłopaki przysiadają do lasek jak Wy :) Nie martw się, nie samą szkołą człowiek żyje :) Buziaki :*
spokojna
09.02.09 00:06, deuced // .
// skasuj komentarz
hehe fajna krowa ;) wyniki w piątek trzynastego... :D wierzę, że to będzie wyjątkowo udany dzień dla Ciebie hehe ;)) a pomyśl, że to, czego się nauczyłaś, to Twoje, bo ważniejsze to co w główce! mama mi to zawsze powtarza ;) dobrej nocki ;* :)
spokojna
08.02.09 23:38, KiniaM
// skasuj komentarz
Student bez dwói ... :) ..... Rozbroiło mnie to rozdziewiczenie indeksu :) Pozdrawiam .
spokojna
08.02.09 21:48, ironicznaa.
// skasuj komentarz
mam nadzieje że nie będę musiała
zajęta
08.02.09 21:21, bdagusia
// skasuj komentarz
Mi przełożyli jeden egzamin a weny do nauki brak... ech... ale jak zdam to będzie wolne:) Już wiem, że jeden cały tydzień spędze w Poznaniu... ach:) Buziaki:* ps. Jak to mówią student bez 2 to jak żołnierz bez karabinu;)? :*
zadowolona
08.02.09 17:23, pani_zuczek
// skasuj komentarz
no ja mam jutro ostatni egzamin i nie chce mi sie uczyc ;p szkoda bybylo jakbym nie zaliczyla :/ a w piatek 13 mam wyniki z poprzedniego egzaminu ;) powodzenia :)
zakochana
08.02.09 13:43, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja mam 2 poprawki... jestem w szoku co do nich.. ale coz tacy wykladowcy :/
zakochana
08.02.09 11:18, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Zaliczysz, zaliczysz! Trzymam kciuki i ściskam :)))
zakochana
08.02.09 11:17, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki kochana! Jestem naprawdę szczęśliwa. Zycie jest cudowne!!! :))
spokojna
08.02.09 11:14, KALIOPE
// skasuj komentarz
szczególnie ze dla mnie nic teraz jest cudem:///
spokojna
08.02.09 11:06, KALIOPE
// skasuj komentarz
cześć:))) to zdanie chyba jest prawdziwe:))
szczęśliwa
08.02.09 09:48, Gosiaczek23
// skasuj komentarz
dzięki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz