Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

17.04.10 // nic nowego | 21,23.04, coś

październik 2009.
październik 2009.
usuń
kwiecień 2010.
kwiecień 2010.
usuń
listopad 2009.
listopad 2009.
usuń
właściwie nic takiego u mnie
nic nowego..

jeden miły gest.
nawet coś więcej niż gest.
przyjazd późno, by pobyć razem
doceniam..




'Niebo jest tylko metr nad ziemią, tak blisko o jeden krok''

"Statek kosmiczny Słońce
Statek kosmiczny Energia
Statek kosmiczny Miłość
On i ona
Ona i on
Statek kosmiczny Przestrzeń
Statek kosmiczny Ogień
Statek kosmiczny Świat
Ja to Ty a Ty to ja"


może zbiorę myśli później..
N.


21.04.2010...
oj bolało bardzo. sms. parę słów i nie ma nic.płakałam...
zebrałam się i już byłam w domu.wyjaśnić trzeba.porozmawiać. na żywo, na gorąco..

bardzo się przywiązałam. oj bardzo..

23.04.2010 r.
miłe gesty, słowa..czasem nawet czyny, i mnóstwo chęci!
ale po prostu niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć
sposób myślenia, to co mamy w głowie poukładane
nie da się tego zmienić, można łagodzić, iść na kompromisy
tylko trzeba znaleźć ten moment, by nie zatracić siebie
dużo można zrobić dla drugiego człowieka.. bardzo dużo!
przecież nie żyjemy dla siebie, tylko dla innych
bez ludzi nie ma nas. człowiek z człowiekiem musi obcować

miłość czy istnieje?to chyba musi być jakaś iskra Boża.
wszyscy mówią że jest ale nikt jej nie widział
ale chcę wierzyć że jest i wierzę.nie zabierze mi tego nikt.
walczyć trzeba zawsze.do utraty tchu.
bo czas poświęcony drugiemu człowiekowi nigdy nie będzie czasem straconym
lepiej żałować, że coś się zrobiło niż że czegoś się nie zrobiło....





"SPIESZMY SIĘ"

Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy
tylko to, co nieważne jak krowa się wlecze
najważniejsze tak prędkie, że nagle się staje
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego

Nie bądź pewny, że czas masz, bo pewność niepewna
zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście
przychodzi jednocześnie jak patos i humor
jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej
tak szybko stad odchodzą jak drozd milkną w lipcu
jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon
żeby widzieć naprawdę zamykają oczy
chociaż większym ryzykiem rodzić się nie umierać
kochamy wciąż za mało i stale za późno

Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze
a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny

Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą
i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą

ks. Jan Twardowski


"Miłość"

Nie widziałam cię już od miesiąca.
I nic.
Jestem może bledsza,
trochę śpiąca
trochę bardziej milcząca
lecz widać można żyć bez powietrza !

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

komentarzy [32] Komentuj z głową »
zadowolona
03.05.10 22:08, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co tam ? :)
zakochana
29.04.10 14:14, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hejka ;* jak się układa?:)
sexy
29.04.10 11:17, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Zgadza się , bo jakże by ubogie było nasze życie bez tego uczucia, +
sexy
28.04.10 15:18, clymenia // .
// skasuj komentarz
Ostatnio klient w barze spytał się mnie czy wierzę w miłość? Potem on stwierdził że nie ma miłości, że istnieje ona tylko w telewizji. A ja mu odpowiedziałam że telewizja to fikcja i że telewizja kłamie, tam nie ma miłości, miłość jest w życiu. Miłość jest w nas.
zakochana
28.04.10 01:22, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki :). Ja teraz jestem bardzo ostrożna. Jednak mam nadzieję, że to się zmieni. Właściwie może epiej, że nie zawsze jest bajką, bo by się człowiek zanudził :))
zakochana
27.04.10 23:31, Frage
// skasuj komentarz
ja ostatnio żyje dzięki miłym gestom które sprawiają że szara rzeczywistość nabiera barw tęczy:] boże jak dobrze mieć faceta z wyobraźnią !!:) buziolki:*
leń
27.04.10 16:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
pompa jest ;D ja tez wiem, ale teraz jest dobrze :)
leń
27.04.10 13:54, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
mówisz- masz.
leń
27.04.10 13:36, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a miałam się zaraz zabrać do niego ale tak myślę i wymyślić nie mogę.
zajęta
25.04.10 15:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
do twarzy ci Natalio z bobaskiem................
zajęta
25.04.10 15:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
o tak szybko mi rosną, a teraz to szczególnie szybko jak zaczełam łykać skrzyp polny z pokrzywą. Nawet paznokcie mam bardzo twrade i mocne, polecam ten suplement diety.
sexy
25.04.10 09:37, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Ja pracuje w barze, ale szukam innej pracy, myślę nawet o wyjeździe, w tym barze gdzie obecnie pracuje pracowała jeszcze na studiach i ciągle tam jestem bo nie będę rezygnować z niej, bo nie miała bym z czegoś żyć,
samotna
23.04.10 21:21, secret_story
// skasuj komentarz
Trzeba wierzyc w miłości, tylko własnie najgorsze, że nigdy nei wiemy czy ta pierwsza jets ostatnią... czy ostatnia pierwszą... i nigdy sie tego nie dowiemy, a jak sie dowiemy to moze byc juz za późno, wiec trzeba życ z dnia na dzień. Nie myslec ze moze byloby lepiej, ale ze jest dobrze, a skoro jest dpbrze to nie trzeba nic zmieniac... tak ja sobei mysle nie wiem czy słusznie... A małe gesty czasem sa tymi najwiekszymi
szczęśliwa
23.04.10 20:07, mamba
// skasuj komentarz
małe gesty są najlepsze :))))) też wychodzę z założenia, że lepiej żałować tego co się zrobiło, niż to, że czegoś się nie zrobiło ;))))
zajęta
23.04.10 15:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
i dobrze, na zmiany masz jeszcze czas..............
zajęta
23.04.10 15:11, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Jak to tak sobie? No... Miłość jest to nie może być tak sobie :) A o mgr zatem nie pytam ;)
zajęta
22.04.10 22:06, bdagusia
// skasuj komentarz
Takie gesty są cudowne... i pokazują jak bardzo mu na Tobie zależy... to chyba cudowne uczucie wiedzieć, że jest...co? No i ciocia widzę robi się co raz większa laska... i to modna laska... ;) :*
zajęta
22.04.10 18:44, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Jaki słodki ten maluch!! :) A Ty nadal zakochana :) I dobrze!!! Buziaka zostawiam :*
zajęta
22.04.10 13:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
nic sie nie zmieniłaś przez te pół roku............
sexy
22.04.10 13:11, clymenia // .
// skasuj komentarz
bo czasem z myśleniem i przemyślaninem pewnych rzeczy bywa naprawdę trudno, wiem coś o tym bo teraz muszę też poskładać myśli
zakochana
22.04.10 12:57, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
odpisalam;)
sexy
22.04.10 12:47, clymenia // .
// skasuj komentarz
i jak tam idzie zbieranie myśli? +
zakochana
21.04.10 22:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no ja juz wzielam na taki luz...ze co ma byc to będzie;)
zakochana
21.04.10 20:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
<3 zostawiam serduszko i życzę powodzonka na zerówkach i z mężczyzną... zmykam odpoczywać ten jeden wieczór! Całus!
zadowolona
20.04.10 22:03, pani_zuczek
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze wszystko ci sie dobrze ulozy Wkurzajacy sa ci promotorzy ;)
leń
20.04.10 17:40, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dokładnie :) chociaż wieczorami nadal nie jest za ciepło.
zadowolona
20.04.10 16:17, pani_zuczek
// skasuj komentarz
patrze 3 komentarze i wszystkie twoje ;p hehe... nie fajnie z tym planem :/ ja musze wlasnie napisac plan i tytul sformulowac bo zmienialam temat i zaczelam pisac prace bez planu i tematu ;p
leń
20.04.10 16:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a ja bym chciała tak połowę albo końcówkę maja juz, bo bym kichać przestała :D
leń
20.04.10 15:31, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nooo, człowieku szaleństwo po prostu na tym nk jest :D buhahaha :D no wiosna, wiosna... tylko mogła by byc tak końcówka maja :D
leń
20.04.10 13:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Eeee, chyba nie :D jak tam? :*
zadowolona
19.04.10 22:41, pani_zuczek
// skasuj komentarz
impuls i magisterka w 2 tyg JA też tak CHCE :D buuuuuu..... ;p ale widze ze wymienilas na mlodszy model xD
zajęta
17.04.10 23:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratuluje, ładna ocena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz