Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

02.11.09 // wonderfull.:)

the world is mine.!
the world is mine.!
usuń
mniami..
mniami..
usuń
mmm.:*
mmm.:*
usuń
tyle zmian..
i dochodzę do wniosku że zmiany są bardzo potrzebne w naszym życiu.
i te małe, i te duże.
można zacząć od zmiany fryzury, kończąc na zmianie faceta..
banalne i nie do porównania?
a jednak podobny efekt. :P
jeśli wiecie co mam na myśli.

zaczynanie od początku,
robienie tego jak się powinno
(cokolwiek to znaczy)
to duży krok.

czas na dojrzałość.
świadomość decydowania o sobie.
pewność siebie samej.
często mi tego brakowało.
staram się z tym walczyć.
i zmieniać siebie..
na lepsze.


bo w życiu ważna jest stabilizacja ducha,
jak powiedział mi KTOŚ mądry..
i tego będę się trzymać.

to na razie tyle.
staram się tu wrócić, bo kocham to miejsce..

kisses,
Natalii


:*


komentarzy [22] Komentuj z głową »
zakochana
11.11.09 05:03, endearmentt
// skasuj komentarz
nie wiem co się stało, ale czuję że mam u Ciebie zaległości, ale wiedz, że jestem z Tobą :*
zakochana
09.11.09 20:13, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
bo w zyciu ciagle się cos zmienia, tylko czasami nie jestesmy tego swiadomi:)
zakochana
09.11.09 10:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tabaka tabakaaaaa :*
spokojna
09.11.09 00:48, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dziękuję za życzenia ! bardzo, bardzo, bardzo :) //////// ............ Zmiany są dobre jeśli coś nas zatrzymuje i tłamsi. Stać w miejscu można tylko z własnej woli .
spokojna
08.11.09 23:07, KiniaM // .
// skasuj komentarz
sferze * ... znowu błąd ......
spokojna
08.11.09 23:07, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Czy ja coś przegapiłam ? jakieś zmiany w swerze uczuć ?
szczęśliwa
07.11.09 21:37, .lovelybee.
// skasuj komentarz
korzystajmy :D i jest fajnie ;))
szczęśliwa
06.11.09 14:39, .lovelybee.
// skasuj komentarz
zabierz mnie na plaze :))
chora
03.11.09 23:09, malaemka
// skasuj komentarz
:)
zajęta
03.11.09 20:25, bdagusia
// skasuj komentarz
:*
zakochana
03.11.09 19:40, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Cieszę się, że wróciłaś. I mam nadzieję, że będą to same pozytywne zmiany. P.S Możesz skasować ten mój komentarz poniżej - pomyłkowo trafił do Ciebie ;) ;*
zakochana
03.11.09 16:13, endearmentt
// skasuj komentarz
czy ja Ci nie napisałam komentarza?!
zakochana
02.11.09 23:26, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no to tak trzymaj ;D hihihii ;** ide w kime,bo jutra pobudka o 6.30 wrrrr i uczelnia... wrrrr
spokojna
02.11.09 23:18, KiniaM // ,
// skasuj komentarz
.... a ja chciała bym znowu przeżyć sztorm na Bałtyku ...... [ byle nie za duży:P]
zakochana
02.11.09 23:03, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
trzymaj się!!! :*:*
zadowolona
02.11.09 22:59, pani_zuczek
// skasuj komentarz
następna z fotami morza :) hmm... trzymaj sę :)
foch
02.11.09 21:20, pink_butterfly
// skasuj komentarz
oj Natalko jak sie ciesze, ze napisalas cos wiecej! :o) pewnie ze zmiany sa potrzebne. i na smutki najlepsze jest byc zajetym - juz nie raz sie przekonalam. moj kolega dal mi ta rade i uwazam, ze to jedna z najlepszych. osobiscie poleca sprzatanie - i ja tez sie pod tym podpisuje, bo jako efekt uboczny masz czysty dom. ;o) zawsze rozpoczecie czegos jest trudne - a najtrudniejszy ten pierwszy krok - pozniej jest juz tylko lepiej. // widze, ze wspaniale wypelniasz obowiazki cioteńki :o) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
spokojna
02.11.09 20:12, KiniaM // ,
// skasuj komentarz
To niestety nie pierwsze szwy na głowie Mateusza ale mam nadzieję, że ostatnie. Wulkan energii. A ciasto właśnie zjadam sobie :)
zakochana
02.11.09 19:26, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zgadzam się z każdym słowem, jakie tu napisałaś :) zmiany są potrzebne. W każdej sferze życia, ale tylko takie, które przyniosą na ukojenie. Ty wiesz, że ja swoje życie odmieniłam i nie było ani chwiluni bym tego żałowała. Teraz ze 100% pewnością mogę rzec, że jestem szczęśliwa :) słucham sobie nowej Chylińskiej i nawet mi się zaczyna podobać hehe :P Szokkkkkkk. ps. na wiadomość odpiszę dziś :*
spokojna
02.11.09 18:37, KALIOPE
// skasuj komentarz
ja jestem na urlopie uczuciowym:))) sękk w tym ze nie wiem czego chce i nie chce go zranić:///
leń
02.11.09 18:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
no ja mam jednego kolegę, który słucha disco-polo ale czasem to dobrze, bo jak impreza jakaś to przynajmniej jest przy czym potańczyć, no i jedną koleżankę, która słucha piosenek z filmow i tego co jej w ucho wpadnie, a reszta słucha tego co ja. No mój brat słucha hh ale to nie jest to co kiedyś (bo ja kiedyś też słuchałam ale to bardzo dawno było) teraz to lecą same kurwy, chuje i inne :D
zakochana
02.11.09 17:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
tak zmiany są potrzebne i pomocne czasem ;) Ty wolna jesteś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz