Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

31.03.08 // .

my na wiosennym spacerze.
my na wiosennym spacerze.
usuń
a to ja jestem .
a to ja jestem .
usuń
G.
G.
usuń
na Wielkanoc z Mikołajkiem;]
na Wielkanoc z Mikołajkiem; ]
usuń
ja bez grzywki i jak. z grzywka lepiej nie ?
ja bez grzywki i jak. z grzywka lepiej nie ?
usuń
ja już wiosna przyjdzie to będzie pięknie
wiem to, bo jak mocniej zaświeci słonko to od razu mi lepiej
:)


ostatnio zaczęły się znów "pijackie" weekendy
ostatnio odprowadzając naszą koleżankę z imprezy
tzn. ja i Gustav
wrzuciłam Go w błoto... no i się wkurzył
i.. wyrzucił buta jednego.. wracał na boso

..rano but się znalazł;)


mamy jazdy, jak zawsze
ale kurde nie umiemy żyć bez siebie

po tej imprezie.rano. powiedział tak:
"nie zrywaj ze mną. bez Ciebie zwiędnę jak kwiat."

...


to tyle.




cmokam:*


komentarzy [26] Komentuj z głową »
zakochana
06.04.08 10:54, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
o, Gustaw, te no mi nigdy czapki nie wybaczy :/ moja matka to jednak.... ehhh
rozczarowana
05.04.08 19:16, Magdoska
// skasuj komentarz
czyli jednym słowem shit z tego rannego wstawania ?
zakochana
05.04.08 11:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Z grzywką :)))))))))) /// modny czy niemodny mi się podoba ten musztardowy kolor i jej fason ;) gorzej z ceną hyh ;/ ja nie patrze na to, co modne ;) widzisz... zaczęły być super modne trencze a ja swoj kupilam w SIERPNIU! Bo mi się podobał po prostu :) więc mammm to gdzieśśśśśśśś:P jakis mamy z mamą zmysł wuczicia tego, co będzie modne ;D hehe
spokojna
04.04.08 10:19, *wwww
// skasuj komentarz
i z grzywka i bez ladnie :) hmm toż Gustavo Cie zaiste miłuje :)))
sexy
03.04.08 18:07, clymenia // ,
// skasuj komentarz
podoba mi sie grzywka ;]
zadowolona
03.04.08 17:32, 4maleeena
// skasuj komentarz
Ja Cię wolę z grzywką :)
chora
03.04.08 15:09, malaemka
// skasuj komentarz
a ja uwazam, ze lepiej bez grzywki :))) ale to tylko skromne zdanie szpilki :) z grzywka twarz wyglada pulchnie:* buziam
rozczarowana
03.04.08 09:22, Magdoska
// skasuj komentarz
jak dla mnie dwie różne kobiety, a Ty jak się czujesz lepiej w grzywce czy bez? Ja mam ten sam dylemat
spokojna
03.04.08 09:19, Passi
// skasuj komentarz
Z grzywką młodziej, ale bez grzywki też mi się podoba :)
zadowolona
03.04.08 06:55, Chmurka22
// skasuj komentarz
hej hej :) u mnie troche lepiej.....klotni mniej kazde z nas dalo na luz troche...ale zwiazek dalej zimny i zimny juz bedzie chyba.:/
zadowolona
02.04.08 18:03, PrettyWoman
// skasuj komentarz
ah te pijackie weekendy, wiedzę że wiosna na wszystkich tak działa ;)
rozczarowana
02.04.08 15:35, Magdoska
// skasuj komentarz
ja właśnie jestem chyba zbyt mało krytyczna i stad te fałdy na brzuchu i udach ;)
zajęta
02.04.08 10:27, _brunetka
// skasuj komentarz
wiosna :) ale dzis pogoda szarawa, nie ma słoneczka :(
zakochana
02.04.08 09:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
niestety. To konieczność
szczęśliwa
01.04.08 23:27, tylko_ona
// skasuj komentarz
ja jestem jestem... :)
szczęśliwa
01.04.08 23:26, tylko_ona
// skasuj komentarz
oj u mnie też pijackie imprezy ;) ale czas chyba przystopować...
nieszczęśliwa
01.04.08 23:24, *złośnica*
// skasuj komentarz
pijackie weekendy sa spoko:P hehe.. a to przygpdy po imprezach macie fajne:) milo ze masz kogos takiego jak ON,powodzenia:)
zakochana
01.04.08 21:53, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
U mnie możesz zobaczyć Moją Wiosenną Juleńkę;) Zobaczę Ją w sobotę ! ;) ;*
spokojna
01.04.08 21:04, Passi
// skasuj komentarz
nawet bardo dobra :D
zajęta
01.04.08 19:57, bdagusia // ...
// skasuj komentarz
...to chyba najsłodsze słowa jakie moze powiedzieć facet do swojej ukochanej... a tak wogóle to bardzo mi się podoba jak wyszłaś na tych zdjęciach... :*
rozczarowana
01.04.08 19:18, Magdoska
// skasuj komentarz
spacerek rzeczywiście się udał, pozdrawiam
zakochana
01.04.08 13:46, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
buziaki :* byle do przodu.... :( ;* +
rozczarowana
01.04.08 08:39, Magdoska
// skasuj komentarz
ach te wiosenne spacery, kocham je . Ostatnio ciągle wypełzamy z dzieciakami jak robale po deszczu by nacieszyć się słońcem.Wczoraj byliśmy w lesie /+/
zakochana
31.03.08 20:28, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Chciałabym żeby u nas było tak jak kiedyś ... ;*
zakochana
31.03.08 19:44, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
"mamy jazdy, jak zawsze ale kurde nie umiemy żyć bez siebie" znam to skas... ;*
zadowolona
31.03.08 18:23, Chmurka22
// skasuj komentarz
zdjecia w kortowie??:) ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz