Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

18.12.08 // better

Szymbark.
Szymbark.
usuń
podpieramy domek, co by nie spadł
podpieramy domek, co by nie spadł
usuń
i zbliżenie. smile
i zbliżenie. smile
usuń
praktycznie co czwartek jestem w domku :)
w poniedziałki jadę, a w czwartki wracam :)
więc dobrze mi w zasadzie, nawet bardzo
już biorę się w garść i nie marudzę !
na razie nie mam świąt, bo w pon mam egzamin
wydrukowałam sobie 16 stron wykładów i teraz trza kuć!
i tak jakoś mało tego.. ale nie narzekam, to dobrze :P

i jest ok.

poza tym w domu ciągle kłótnie, ojcu odbija. co alkohol robi z ludźmi :(


a Kubuś kochany, ale radości nam daje :D mmmmm :*


Nataliiii



komentarzy [43] Komentuj z głową »
spokojna
26.12.08 21:05, venila moderator
// skasuj komentarz
ale swietny dom !
zakochana
26.12.08 09:39, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Trochę ludzi było, najbardziej odczuwało się to przy składaniu zyczen :))). Jednak było super//
zakochana
26.12.08 01:02, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dzieki :D trzymaj trzymaj kciuki ;p
leń
25.12.08 20:31, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
I to lubię :D
szczęśliwa
24.12.08 21:23, .lovelybee.
// skasuj komentarz
moja wspollokatorka tez wraca do nas w pon popoludniu a jezdzi do domu w czwartek od rana :p / dziekuje.. i wesolych :***
sexy
24.12.08 20:18, clymenia // ,
// skasuj komentarz
wesołych :* +
spokojna
24.12.08 19:44, KALIOPE
// skasuj komentarz
Kiedy w Betlejem rodzi się Dziecię, radość przynosi wszystkim na świecie. Niech wraz z Bożą Dzieciną dni szczęśliwe przypłyną, a pokój jak gwiazdka niech świeci. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką, pyszności na wigilijnym stole, wspaniałej rodzinnej atmosfery, wypełnionej melodią staropolskich kolęd, a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra i spełnienia marzeń w Nowym Roku życzy Kinga
foch
24.12.08 17:30, esemoka
// skasuj komentarz
skąd ja to znam. mój ojciec ma to samo. szczególnie teraz na święta. nie lubi, nie wierzy to pije. trzymaj się :)
zakochana
24.12.08 05:52, endearmentt
// skasuj komentarz
gwiazdkowego szczescia Ci zycze kochana :)*
zajęta
24.12.08 00:08, **Kirke** // Przybywam z zyczeniami swiatecznymi...........
// skasuj komentarz
Kiedy w Betlejem rodzi się Dziecię, radość przynosi wszystkim na świecie. Niech wraz z Bożą Dzieciną dni szczęśliwe przypłyną, a pokój jak gwiazdka niech świeci. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką, pyszności na wigilijnym stole, wspaniałej rodzinnej atmosfery, wypełnionej melodią staropolskich kolęd, a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra i spełnienia marzeń w Nowym Roku życzy... Sunsi i Zuzia
zajęta
23.12.08 22:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
studiowanie ma swoje uroki
foch
23.12.08 22:08, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Natalio (zawsze juz bedzie mi sie podobac twoje imie po przeczytaniu 'nutrii i nerwusa' musierowicz :o)) chce ci zyczyc radosnych i pogodnych swiąt Bożego Narodzenia oraz wielu szczęśliwych chwil i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku :o)
zakochana
23.12.08 14:09, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hej sexi lejdi 2 ;p u nas w rodzinie juz mała Natalkaa :):)
leń
23.12.08 11:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No oczywiście, że waro i czemu wstyd? Mój kolega 3 dni temu też 1 raz na lodowisko pojechła.... jeżdżenie idzie mu ciężko ale ja go nauczę :D
zakochana
23.12.08 10:37, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no te są moje ulubione:) a muszkieterki wcale takie drogie nie są,jak się trafi na okazję hehe
zakochana
23.12.08 02:13, endearmentt
// skasuj komentarz
a czemu Ty gwiazdo jeszcze nie spisz? :) U mnie dopiero po 20, a przygotowania do Swiat, hmm... Niby je czuje, ale w tym roku beda to Swieta inne, bardzo skromne... Jednak wszystko juz w toku przygotowan - zakupy, prezenty, koledy i pastoralki graja, itd, itp... :) Caluski :*
zakochana
23.12.08 01:21, endearmentt
// skasuj komentarz
jak tam przygotowania do Swiat? :) Pozdrawiam cieplutko ;*
zajęta
23.12.08 00:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam przygotowania do swiat?
zajęta
22.12.08 21:57, bdagusia
// skasuj komentarz
...bawiłam się mandarynką:P :*
zakochana
22.12.08 21:21, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
Dziękuję, dziękuję i wesołych Świąt życzę!!!
zakochana
22.12.08 21:14, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co tak poważnie? :P
nieszczęśliwa
21.12.08 21:43, *złośnica*
// skasuj komentarz
oh to powodzenia na egzaminie!! a kłotnie to i u mnie ciagle,takze wiem jak to jest...Zajebiste fotki:P Wesołych:*
zajęta
21.12.08 14:03, bdagusia
// skasuj komentarz
...i tak powinno być z każdym dniem "better"... a już zaraz Nowy Rok i koljna "tabula rasa" do zapisania... :*
zakochana
21.12.08 12:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
super ta chata!:DDD widzisz mojemu ojcu odbija bez alkoholu... co jest najgorsze. Najokropniejsze jest też to, że ucząc się o psychopatach na studiach... i o innych wariatach... prawie każdy opis pasuje do niego. Tragedia! Mimo wszystko wierzę, że się ułoży :) całusy Nata ps. dokąd teraz na sylwestra?:>
zakochana
20.12.08 17:52, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki. Też mi się bardzo spodobały :)).
zakochana
20.12.08 17:51, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Z zewnątrz był nawet ciekawy, chociaż bardziej zaciekawiłam się odtworzonym "obozem koncentracyjnym". Natomiast nie wiem jaki był ten domek w środku, nie mogłam się przełamać ;))
zadowolona
20.12.08 16:00, pani_zuczek
// skasuj komentarz
a ten dom na fotkach to twoj ;P hehe xD bo moj tak ale w przenosni pozdrawiam :)
leń
20.12.08 10:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jak tam?
zadowolona
20.12.08 01:12, Iv
// skasuj komentarz
mama wyszarpała skąś tą "metke" hihi jakie malutkie rączki miałam:P
zajęta
20.12.08 00:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
a kolezanka czemu jeszcze nie spi? bo ja wlasnie uciekam pod koldre, dobranoc
spokojna
20.12.08 00:07, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
:*:)
zadowolona
19.12.08 22:51, Iv
// skasuj komentarz
ps w domku tez wszytsko do góry ngami ?
zakochana
19.12.08 21:57, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Też tam byłam :)). Tzn. przed domkiem, bo bałam się o błędnik :D
zajęta
19.12.08 19:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzieki za info, pozdrawiam
zadowolona
19.12.08 16:50, PrettyWoman
// skasuj komentarz
Fajny ten domek :) A mój prosiaczek jest taki przytyty trochę, ale właśnie to w nim jest najpiękniejsze :)
zadowolona
19.12.08 13:39, Iv
// skasuj komentarz
zalezy jaka tematyka rozmyslan :P ja wole te przy herbacie :)
sexy
19.12.08 08:46, clymenia // ,
// skasuj komentarz
mojemu ojcu też odbija po alkoholu i nie tylko, więc dobrze cię rozumie, +;* dziękuje za życzenia
zajęta
19.12.08 00:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
a jak sie w nim mieszka?
zajęta
18.12.08 23:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
a ten dom to tak naprawde stoi do gory noami?
spokojna
18.12.08 22:44, ironicznaa.
// skasuj komentarz
genialne ;) +
foch
18.12.08 21:10, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ale fajnie wygladasz na tych zdjeciach :D o choince zapomnialas? no a gdzie prezenciki mialyby byc? chyba, ze w skarpecie ale ja preferuje choineczke. :o)
zakochana
18.12.08 21:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tez mam problemyz brzucholem, najciezej wlasnie mi zrzucic z brzucha;/musialabym zastsowac glodowe zeby byly efekty;p a na takie poswiecenie mnie nie stac hahaha
zakochana
18.12.08 20:59, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ah za gruba, daj spokoj. ja tez szzuplak nie jestem. co do posanowien tez ich nie robię...bo caly rok mam jakies wyznaczone cele, ale tak napisalam bo pasowalo mi do mysli:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz