Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

18.12.07 // ""... jak na deszczu łza cały ten świat nie znaczy nic... "

przydałby się na poprawę humorku...
przydałby się na poprawę humorku...
usuń
zaczeło się od tego że zaspałam na ćwiczenia
a właściwie od tego że nie spałam pół nocy
nie mogłam zasnąć po prostu..nie wiem czemu :(
wstałam o 13... i lece do lekarza po zwolnienie
i co ?? nic. juz mnie nie zapisali na dziś
dobra luz z tym



a potem robie sobie tosta
i złamałam rączkę od sandwicha!!:(
kurde no miałam go tyle lat i zepsułam


co się jeszcze wydarzy ???

a przed wyjazdem do domu jeszcze 2 koła mnie czekają

a za oknem szaro. misia mojego nie ma.
eh


czasem są takie dni że lepiej je przespać całe


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ciągle słucham melancholijnych piosenek.nic innego nawet nie przychodzi mi do głowy. ciągle Dżem, Normalsi ..
ale dziś rano osłodziłam sobie życie i zjadłam ryż z jabłkiem i cynamonem :D



N.
"... moje serce jest pełne miłości.. w swojej głowie zaprowadzam pokój...ciepłem ciała chcę Ciebie obdarzyc.."

komentarzy [9] Komentuj z głową »
zajęta
03.01.08 23:24, _brunetka
// skasuj komentarz
przez caly okres świąteczny nie miałam dostępu do netu ;| dziś przyjechałam do stolicy ;D aaa! ;D
zakochana
03.01.08 22:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
maaaaaaaaaaaaaam fotyy!!!:D:D:D:DD ach. mam nadzieje, ze nic przeciwko nie masz, ze je tu pokaze;D jak dasz maila, to moze Ci je jutro prześlę ^^
spokojna
29.12.07 22:28, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
"Słońce świeci wariatom za darmo od lat" <==== Twoje słowa kochana, piekne... trzymaj sie ich... bo przeciez wariatem sie rodzi!! :)
szczęśliwa
22.12.07 19:45, tylko_ona
// skasuj komentarz
ja plany Sylwestrowe też już jakimś cudem mam :) hura... :* + oczywiście
szczęśliwa
22.12.07 15:18, miika
// skasuj komentarz
Skacze Aniołek, skacze po chmurkach, niesie życzenia w Anielskich piórkach. Niesie w plecaku babki i świeczki, a w walizkach złote dzwoneczki.
spokojna
20.12.07 11:22, Passi
// skasuj komentarz
Jery, ja takie dni miewam ostatnio średnio trzy razy w tygodniu...
zajęta
19.12.07 12:47, bdagusia
// skasuj komentarz
...czywiście, ze tytułu nie zauważyłam (zresztą nienawidzę tego polza bo zazwyczaj nie wiem co wpisać i dlatego u innych na to pole uwagi nie zwracam)...
zajęta
19.12.07 10:02, bdagusia
// skasuj komentarz
...ryż z jabłkami chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu a właśnie obczaiłam w kuchni, że są jabłak, jest ryż i cynamon i śmietana... hmmm chyba już wiem co będę wcinać na spóźnione śniadanie [bo ja już w domu jestem, ja już świętuje Boze Narodzenie któego nie lubię...] ... z melancholijnych piosenek to mogę jeszcze stary Varius MAnx polecić... a "do kołyski" Dżemu słuchałaś....??
zajęta
18.12.07 20:58, _brunetka
// skasuj komentarz
ja tez nie mogłam spać :p chyba jakaś dziwna noc ;o może pełnia ?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz