Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

09.03.08 // bleeding love - Leona Lewis :)

w domku jestem.
Mikołajek koooochany jest :*

huśtawka nastrojów mnie złapała!
i to jaka.. łzy, rozpacz ..

ja nie wiem co mi jest..

N.


10.03.
juz lepiej mi :)
pogoda ładna to co tuu sie smucic i denerwowac ;]


tylko czasem myślę jak to wszystko się potoczy ..
czy się ułoży, czy nie ..




komentarzy [13] Komentuj z głową »
spokojna
14.03.08 22:38, venila moderator
// skasuj komentarz
no i ma byc lepiej ! ;)
zadowolona
14.03.08 19:10, Chmurka22
// skasuj komentarz
ale podobni tu jestescie:) fajna fotka:) dawno mnie tu nie bylo pora chyba cos zminic:)
zajęta
12.03.08 22:11, bdagusia
// skasuj komentarz
...mam nadzieje, ze jest tak jak mówi Daff i to normalne dla tej pory roku bo i ja mam straszne huśtawki nastroju... małe ukłucie i wielkie rozpaczanie... ach... uwielbiam słońce i żałuje, ze dzisiaj sie tak pogoda popsóła bo jak było ono to wszystko było jakby bardziej proste... [Buziaki:*]
zakochana
12.03.08 22:07, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
:) a co chcialabys zrobic?
zakochana
12.03.08 22:06, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Internet mi niezbyt dobrze funkcjonuje;D Nie mogę teraz dodać kolejnych.
rozczarowana
12.03.08 10:18, Magdoska
// skasuj komentarz
relax , take it easy ;) +
samotna
11.03.08 10:36, strupka
// skasuj komentarz
Ja tez ostatnio mialam straszna hustawke nastrojow, sama siebie az nie poznawalam, nie wiem co to bylo ale jakos teraz jak sloneczko sie do mnie cieszy to mi przechodzi!:) A takie dni jak dzien kobiet najwazniejsze zeby spedzac w milym towarzystwie, wiec na pewno mialas wesolo z siostra i mama!:) zawsze chcialam miec siostre!:P buzka!
spokojna
10.03.08 21:33, Passi
// skasuj komentarz
Nianią jestem, więc mi przepracowanie nie grozi ;) Buzi Natko.
zakochana
10.03.08 20:23, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ułoży na 100% :P Adaś tez Cie pozdrawia :))))))))) :*
spokojna
10.03.08 18:07, *wwww
// skasuj komentarz
to normalne na ta pore roku. mi juz zaczynaja ie huśtawki.. :)
spokojna
10.03.08 17:04, KiniaM
// skasuj komentarz
Hustawki nastrojów to może już nie mam , za to częściej sie wściekam ostatnio :/ ..............
spokojna
09.03.08 18:50, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
po smutku przychodzi śmiech :) Marika :) lubie ta piosenke... ciekawe dlaczego.. :*
zakochana
09.03.08 17:21, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Przepiękna fotografia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz