Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

07.01.09 // taaaaaaaa daaaaaaaaam :P

Bałwan Danutki, dziś na gg mi wysłała :)
Bałwan Danutki, dziś na gg mi wysłała :)
usuń
Zima!! Aaaaaaaaaaaa!!
Ale jak zimno jest, olaboga

Już trzy piąteczki w indeksie są
Haha kujon :P

Ostatnio dowiedziałam się o sobie
że jestem DOMATORKĄ :)
Ale to nic złego chyba ?;)

Buziolki dziewczynki, co tam u Was ?

Karnawał trwa ;)
Nooo to nie to samo, co w Olsztynie
Się nie imprezuje tyle, dopiero w czwartek idę
Słońce przyjeżdża to idziemy z dziewczynami
Chociaż frekwencja się poprawi :P


Papa :*

komentarzy [25] Komentuj z głową »
zakochana
16.01.09 09:47, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięuję za ciepłe słowo.... strasznie cierpię. WIem, powinnam już nie cierpieć, ale nie umiem... zabawa koi ból na chwilę, a potem wracam do mojej samotności i cierpię... jakie to porąbane!
zakochana
16.01.09 09:46, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Kciuki to Ty cały czas trzymaj!!! jeszcze nic nie wiadomo...
zajęta
15.01.09 22:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
a w imieniu zuzi bardzo dziekuje za komplementy
zajęta
15.01.09 22:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz rozwod sam w sobie mi nie przeszkadza, w koncu sama go chcialam ale czas mnie dobija, dopiero co pamietam jak wchodzilam na sale rozwodowa a tu juz dwa lata jak jestem po wszystkim
zakochana
13.01.09 13:06, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
wlasnie wracam z pokoju Passi i widze ze macie te same tytuly wpisow ;p hehe tylko inaczej napisane ;p co tam u Ciebie? jak sie mieszka? jak studia?
leń
12.01.09 13:54, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Niee, ja jestem cały czas :D
zakochana
12.01.09 11:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hehe a jak ;D poważnie tak uważam :P
zakochana
12.01.09 10:03, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, gdzieś koło 15tej, możesz zacząć trzymać ;)) :*. Oczywiście są różne drinki. Zawsze wychodzą taniej niż w knajpie, ale czasem składniki są drogie. Np. Biorąc pod uwagę likiery, rum, itp. Tutaj koszt nie jest wysoki: lody truskawkowe z "zielonej budki" = 6zł, limonka = 1,39, mały sobieski = 9zł, różowe wino musujące dorato = 11zł. SUMA = 27,39. To cena za naprawdę duże i nieoszukane drinki. W knajpie z reguły oszczędzają alkohol i dodają kostki lodu, które rozcieńczają drina na maxa. Się opłaca, nie? :))
zakochana
12.01.09 08:54, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
w takim razie przepraszam.. ja staram sie wchodzic do tych pokoikow ktore mnie odwiedza.. ale nie zawsze jak wida csie to udaje ;* balwan ekstra.. tylko czemu lezy?:P
zakochana
11.01.09 23:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
że co? że ja? KUJON? Nie, ja po prostu jestem inteligentna, a moje studia są dla mnie zbyt proste ;) i wcale nie żartuję ;) idę nyny. dobranoc :*
zakochana
11.01.09 23:22, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
bałwanko ;P zrobiłam wpis :* :P
zakochana
11.01.09 21:58, endearmentt
// skasuj komentarz
kochana! :* bywam, czytuje, ale... moj poprzedni, grudniowy wpis mowi sam za siebie. swoja droga zawsze mi w glowie "tabakiera" by kayah & bregovic kiedy tu jestem u Ciebie :) Buziaki!
spokojna
11.01.09 21:05, KALIOPE
// skasuj komentarz
hey:* widze ze narzekasz ze u ciebie śniegu nie ma :)) chcesz sie zamienić???
zajęta
11.01.09 20:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
miejmy nadzieje ze jeszcze popada i bedzie fajnie
zajęta
11.01.09 19:02, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i snieg topnieje................
zakochana
11.01.09 16:12, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
karnawal trwa,a ja od sylwestra nigdzie nie bylam:) uroki sesji na zaocznych eheh
sexy
11.01.09 14:41, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a dlaczego on leży? o_O +:*
zakochana
11.01.09 10:40, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki, dzięki kochana!! Pliss... trzymaj kciuki jutro i pojutrze POpołudniu!! Będę wdzięczna. To dwa najważniejsze dnie w moim zyciu ;)). Oprócz 20 i 24 stycznia... A driny... rewelacja. Wychodzi tanio, bo za wszystkie składniki zapłaciłam 27 zł. To ponad 6 duużych drinów!! W knajpce za połowę takiego drinka, bardzo rozcieńczonego zapłaciłabyś 20zł.. także pyszny i ekonomiczny na domową imprezkę ;). całuuussskii :*
szczęśliwa
11.01.09 01:58, .lovelybee.
// skasuj komentarz
trzeba chwycic byka za rogi sie wie :D:D
chora
11.01.09 00:05, malaemka
// skasuj komentarz
:) Gratuluje piateczek:))) Buziole(A balwany wole stojace :P;))buzi
zmęczona
09.01.09 23:07, Oliwcia
// skasuj komentarz
to nie bałwan. to bałwanka. piersi ma ;)
spokojna
08.01.09 15:49, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Żyje:P Jeszcze:P Sessssssssssja,zaliczenia, chłopak, znajomi! Na sunsilk coraz mniej czasu.. ale nie zapominam i czytam co raz:):) Tylko nie starcza mi czasu na skomentowanie:/ Zimaaaaaaaa:D:D Jak ja kocham zimę:D Buziaki Bejbeee;*
zadowolona
07.01.09 21:06, pani_zuczek
// skasuj komentarz
siwetny bałwan lezacego jeszcze nie widzialam :)
zakochana
07.01.09 18:41, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
karnawał.. nie czuje go! ale zimna piękna. szkoda, ze tak poznooo
foch
07.01.09 15:44, pink_butterfly
// skasuj komentarz
teskno mi za sniegiem. fajnie, ze tu jestes - na ciebie zawsze mozna liczyc (mam na mysli nowy wpis :o) ). xoxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz