Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

30.03.09 // no naprawdę !

o!
o!
usuń
Nie chcę żadnych głodnych, smętnych kawałków tu zapodawać
ale ja chyba nie dorosłam do pewnych spraw.
dzieciak ze mnie i to jaki.
czas dorosnąć.


ale to nie jest takie łatwe.


jak tak pomyślę że mama w moim wieku była juz rok po ślubie
<olaboga>

kiedyś były inne czasy, ale mimo wszystko..

jestem niedojrzała.

.


N.

komentarzy [21] Komentuj z głową »
zadowolona
06.04.09 20:50, pani_zuczek
// skasuj komentarz
to tak samo ze w moim wieku dziewczyny maja dzieci olaboga ja matka ;p
zakochana
06.04.09 16:12, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
halooo co tam? nie odpisujesz na moje komentarze:P i martwie sie
zajęta
06.04.09 09:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
z ta dojrzaloscia to roznie bywa i zalezy w jakiej sferze..........milego i slonecznego dnia
samotna
05.04.09 22:12, Maślak
// skasuj komentarz
Czasy były inne i dlatego lepiej "błędów" :)) rodziców nie popełniać :)! Bo dopiero będzie olaboga ! :PP Sugerowałbym nic na siłę i w pośpiechu ... Zrozumieją :)! Muszą :)!!! Bo jak nie ... to Oni będą niedojrzali :) ...
zakochana
05.04.09 15:56, endearmentt
// skasuj komentarz
jesteś bardziej dojrzała niż myślisz. ;*
szczęśliwa
04.04.09 19:33, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
czy to tabaka red bull :P ? kiedys mialam takowa, niezle kopie :P
zakochana
04.04.09 18:36, Maduixa // jest superslodka:)
// skasuj komentarz
ma w sobie krew argentynska, kolumbijska i niemiecka, no i urodzila sie w Hiszpanii:)))
leń
03.04.09 14:55, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Tabaka, no ładnie, ładnie :P każdy ma w sobie dziecko :P
szczęśliwa
03.04.09 12:57, tylko_ona
// skasuj komentarz
oj Kochana :* ostatnio brakuje mi słów i sił...
sexy
02.04.09 14:24, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a cóż takiego się stało że twierdzisz że jesteś niedojrzała? a co do małżeństwa to ja wogóle sobie tego nie wyobrażam i nie planuje i nie mam zamiaru być mężatka, o!
zakochana
02.04.09 11:42, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
co tam Szkrabie?:) ja mam dzis 4,5 roku z Patrykiem ;)) a taka chora jestem i nigdzie isc nie moge :(:(:(
zakochana
01.04.09 23:56, Frage
// skasuj komentarz
hmm a ja tam czuje się nie wiem jak :) no dobrze się czuje:P buziak:*
zakochana
31.03.09 19:29, Maduixa // a ile masz lat?
// skasuj komentarz
ja napewno jestem jedna ze starszych sunsilkowiczek:)
zakochana
31.03.09 19:23, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hihi.. dzięki :))
zakochana
31.03.09 12:51, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
aaah;p moja mam tez juz byla mezata i dzieciata;p wszystko sie jakos zmienia
zakochana
31.03.09 11:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
och widzisz. A ja Ci zazdroszczę, żeś niedojrzała bo ja nad-dojrzała i wcale a wcale mi się świetnie z tym nie żyje ;) a cóż się stało? Jaka sprawa spowodowała, że doszłaś do takich, a nie innych wniosków?:> :*
spokojna
31.03.09 10:05, KiniaM
// skasuj komentarz
Kiedyś młode kobiety były takie same jak my teraz. tylko takie , a nie inne czasy były , gdzie niejako nakazem było wcześnie wychodzić za mąż . 18 -19 lat to norma, potem rozpoczynało sie staropanieństwo. Kiedyś kobietki miały te same problemy i rozterki co my dzisiaj ..... Tylko dodatkowo rzucane były na głęboką wodę małżeństwa . A zresztą . Ja mam prawie 30 lat na karku i czasem jestem taka niepoważna , zdziecinniała ....... Czasem może wydawać się , że nie dorasta się do pewnych spraw, a mimo wszystko One sie dzieją i trzeba sie z nimi zmierzyć ....
zajęta
31.03.09 09:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
czemu uwazasz sie za niedojrzala? w jakiej kwestii?
zajęta
31.03.09 09:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
mozna powiedziec ze po ostatnich nerwowych dniach ten tydzien w miare spokojnie sie zaczal ale wolalabym zeby bylo lepiej niz jest, a jak tam u ciebie? wszystko w porzadku?
zadowolona
31.03.09 06:49, Iv
// skasuj komentarz
ja tez jestem niedojrzala :P i mi to nie przeszkadza. przyjdzie czas to dorosne .. na razie nie musze :P
zakochana
31.03.09 00:44, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
staram się zdrowieć ;* dzięki 3maj sie ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz