Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

08.05.08 // .brak tematu

Jastrzębia Góra
Jastrzębia Góra
usuń
i tu tez. na klifie.
i tu tez. na klifie.
usuń
i tu.
i tu.
usuń
to tez .
to tez .
usuń
a to robie aktualnie...
a to robie aktualnie...
usuń
siedze sama

wciagnęłam własnie dwa razy tabake
sama!! .........................
juz tego nie robiłam 3 lata bez Danki



mam sie uczyc

a siedze i mysle



nad zyciem mym..
nad moim zwiazkiem..
ja nie wiem jak to bedzie
co ja mam zrobic zeby było dobrze ??


kurwa.




N.



/ SDM a ziemia toczy toczy swoj garb uroczy

komentarzy [18] Komentuj z głową »
spokojna
11.05.08 19:58, deuced // .
// skasuj komentarz
bedzie dobrze, bo Ty jestes Natalia, a kazdej Natalii sie bardzo dobrze uklada kiedy troszke pocierpi ;* wiem z doswiadczenia;)
sexy
11.05.08 19:45, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ech ja też robie wszytsko byle nie sięgnąć po książkę i troche powukuwać. echh
foch
10.05.08 21:41, pink_butterfly
// skasuj komentarz
widzę że nie tylko ja zamiast nauki wybieram sunsilk i szwędanie się po necie. ;)
zajęta
10.05.08 14:59, bdagusia
// skasuj komentarz
to gratuluje... :* A i się poszczęściło bo miałam tylko część ustną i też dostałam 5 część pisemna czeka mnie w poniedziałek ale nic nie zpaowiada bym miała większe chcęci niz wtedy do nauki... trzymaj kciuki :) Buziaki:*
szczęśliwa
09.05.08 21:40, tylko_ona
// skasuj komentarz
SDM pamiętam czasy gdy uwielbiałam tą muzykę :P oj szkoda że nie ma jednej prostej recepty na życie :*
zadowolona
09.05.08 19:45, Chmurka22
// skasuj komentarz
oj kazda ciagle jakies problemy z facetami ;/ i ja tez ciagle sie zastanawiam nad swoim zyciem i zwiazkiem ;/ buzi ;*
chora
09.05.08 19:41, kolorek
// skasuj komentarz
tak kochać :) i to tylko chcę :)
zakochana
09.05.08 17:45, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
ladne fotki:) a Ty uszy do gory Kochana!!! :*
spokojna
09.05.08 15:49, *wwww
// skasuj komentarz
kurcze nie martwaj sie, w ogóle nie mysl za duzo. samo sie zrobi i ułozy. raz na wozie, raz w nawozie jak ost usłyszałam od koleznaki :)) uszy do góry buzka:)
spokojna
09.05.08 15:42, KiniaM
// skasuj komentarz
Jastrzębia Góra .... no tak, tak myślałam , że znam to miejsce ....
zakochana
09.05.08 13:39, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
A co zewnętrzności Mojego Mężczyzny - zwraca na siebie uwagę innych kobietek, co często jest denerwujące, ale z drugiej kręci mnie to;) Poza tym lubię robić Mu zdjęcia-bo w przeciwieństwie do mnie jest fotogeniczny. Wiem, że On jest Tym Jedynym, choć chwile załamania, wątpliwości także się zdarzają. W ogóle Nasz Związek, szczególnie początki były wyjątkowo burzliwe ...
zakochana
09.05.08 13:37, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wiesz nie potrafię nic doradzić, nie znam bliżej sytuacji - uważam, że ta sprawa powinna się rozegrać tylko między Wami, nikt się nie powinien wtrącać. Często uczucie niestety przeradza się w przyzwyczajenie. Nam dobrze robi kilka dni bez siebie. Mam nadzieję, że jak wrócę to nadal będzie wspaniale. A ja coraz częściej myślę o kolejnym etapie Naszego Związku ...
zakochana
09.05.08 13:12, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
uuuuuuuuu. znowu kryzysik? Co tym razem się dzieje?:> Oj kochana ja wiem, że kto się czubi ten się lubi ale Wy to strasznie często problemy macie ;> what's goin' on!?
spokojna
09.05.08 12:25, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
tak mii sie wydaje ze jeszcze tak.
zadowolona
09.05.08 08:57, pani_zuczek
// skasuj komentarz
piekne fotki :) pzdr
sexy
09.05.08 01:26, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
dzieki
zajęta
09.05.08 00:19, bdagusia
// skasuj komentarz
...to robimy to samo... i zamiast tego samego... ja zamiast tabaki rozgryzam mało zdrowe karmelki owocowe... i ten SDM... dobry do myślenia... a obok leżą książki i tylko się modlę żeby udało nam sie to przełożyć na wtorek bo inaczej ojciec mnie zamorduje... ale nie umiem się zmusić... nie umiem...
zakochana
08.05.08 23:30, Maduixa // tabaka...kiedy to bylo? sto lat temu na lekcjach angielskiego w liceum
// skasuj komentarz
kurcze...fajnie ze mi przypomnialas...kichalo sie z kolegami od tabaki...ale teraz chyba nie bardzo mozna kupic, kiedys bylo to normalka jak papierosy ale teraz chyba sa problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz