Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

04.05.10 // maj, maj, maj

u Pączka :)
u Pączka :)
usuń
zrobiłam wpis i jeden mały niekontrolowany ruch i nie ma..
eh, ulotne tak jak piękne chwile w życiu...

raz jeszcze.! się nie poddaje przecież



to że robię wpis znów determinuje fakt że w czwartek mam egzamin
na który "właśnie się uczę" tak już jest po prostu, że najpierw powstaje wpis..

majówka minęła w pracy, szalałam na zmywaku
jakoś fajnie jest powrócić w dawne miejsce, już znane kąty
jakże inna byłam rok temu.. zmieniło mnie to miejsce.bardzo
mogło być od początku pięknie, inaczej, lepiej.. ale nie było
ale może tak miało właśnie być, by docenić to, co jest teraz
może życie nie jest sumą przypadków tylko przeznaczeniem?

wtedy wróg, dziś najbliższa mi osoba. wróg to nie jest dobre słowo..
mnie od początku coś ciągnęło, niczym magnes..
żeby rozgryźć, zobaczyć "kto tam?kto jest w środku?"
i dziś nie żałuje niczego

dba, przytuli, pogada, wkurzy, zainteresuje się
wspólny sen. zmęczenie, więc tylko przytulenie i już nas nie ma.
budzić się przy Tobie-bezcenne.....
ja Tobie śniadanko, Ty mi kawkę..tak po prostu, bez wymuszeń
takie małe gesty, słowa, czyny nabierają wielkiego znaczenia
docenić chwilę, moment piękny uchwycić.. umieć cieszyć się chwilą!

a wczoraj Twój smutek, nie wiadomo jak i skąd nagle się zakradł
tak ulotne piękne chwile.. ale damy radę, uczymy się siebie
nie jest tak przecież, że zawsze jest ok, że zawsze chce się wszystko powiedzieć
cierpliwość, wyrozumiałość-to nie jest proste.
a dziś już tęsknota, ale przyjedzie piękny wieczorkiem:))
więc Natalia wraca do nauki, wyłącza FB, Sunsilk i gg i do dzieła
jednak motywacja potrzebna, a ta jest najlepsza z możliwych!!

wracam tam 22 maja na weekend, razem jedziemy, potem jeszcze też ze 2 weekendy
i później całe wakacje, jeszcze wrzesień. a później co zrobię ze swoim życiem zależy tylko ode mnie
na pewno zaczynam nowy rozdział..!!

o tak. mamy maj.
maj, maj, maj...;)


N.




"A Ty kim?
Kim dla mnie mógłbyś być?
Może czymś w dotyku miłym
Tak jak plusz?"


lykke li - possibility

komentarzy [28] Komentuj z głową »
sexy
12.05.10 10:06, clymenia // .
// skasuj komentarz
Mieszkałam ale nasze drogi się rozeszły i wróciłam do rodzinnego domu, ale nie na długo. Tak się czasem w życiu toczy. Buźka
zajęta
11.05.10 23:06, bdagusia
// skasuj komentarz
Maj i słonko... uwielbiam, w takich słonecznych majowych dniach doceniam mieszkanie w okolicy parku i celowo wsiadam w inny autobus, wysiadam na innym przystanku i robię sobie kilku minutowy spacerek właśnie po tym parku... :) Ja mam nadzieję podobnie jak Ty zacząć we wrześniu nowy rozdział... mocno trzymaj kciuki bym dała radę... i tylko " dba, przytuli, pogada, wkurzy, zainteresuje się wspólny sen. zmęczenie, więc tylko przytulenie i już nas nie ma. budzić się przy Tobie-bezcenne....." tego mi strasznie brakuje... Całuję mocno:*
11.05.10 21:41, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jechałam samochodem, więc mignęłas mi tylko, poza tym spadówa- wiesz że jestem na miejscu, chcesz pozaczepiac to się ze mna umów na lody!!! :P
zakochana
11.05.10 21:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie.. mam 30 stron :p na 60 :P więc połowa jest :D
zakochana
11.05.10 20:33, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
Haj Natka ;) jak tam? praca już oddana?:D
11.05.10 20:26, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
widziałam Ciebie ostatnio, szłaś sobie na obcasikach tup tup, ładnie wyglądasz:)
sexy
11.05.10 18:18, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a ja dzis zdałam za 3 razem egzamin na prawko:D
zakochana
10.05.10 23:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hhhaha karierę..niestety u mnie na uniwerku nie ma takiej podyplomowki jakiej bym chciala, no i nie stac mnie na dalszą edukację. no trudno..moze jezcze kiedys się wybiorę hehe/ oj tak oby Twoje kciuki pomogly, bo jak zdzialają cuda to obronę mam na początku czerwca:)
zakochana
10.05.10 22:43, Maduixa // czas tak szybko leci...i juz maj!
// skasuj komentarz
a wlasciwie prawie polowa maja, ja juz planuje czerwiec, czekam na narodziny mojego siostrzenca i polece w odwiedziny do Polski...Portugalia kolejna wizyta super, klienci w porzadku, jedzonko super, fajne miejsca...Tesknota i rozlaka to cos co znam z autopsji...bylismy 1,5 roku rozdzieleni i widzac sie tylko na swieta, dluugie weekendy etc. ale dalo rade i jestesmy razem juz prawie 6 lat!!!!
zakochana
10.05.10 21:07, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no mi kasa tyz by się przydala...tyle mam do kupienia,a fundusze tak okrojone. co do mgr to jutro jadę mu zawieść, jak mi powie,ze mu nie pasuje znowu to na tvn24 bedzie na pasku napisane,ze studentka zabila swojego promotora...bez kitu:P
zadowolona
10.05.10 19:30, pani_zuczek
// skasuj komentarz
powinnam się uczyć w koncu maj blisko zaliczeni, sesja i obrona :/ pierwsze zaliczenie juz w piatek grrr Powodzenia :)
sexy
09.05.10 22:43, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
dziekuje zapraszam na urodzinowy wpis
zakochana
09.05.10 22:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
szalony okres widzę zaczyna się u wszystkich! Dacie radę! Ty dasz! A nowe rozdziały w tych miesiącach są jak najbardziej wskazane! Życzę powodzenia Natinko :*
zajęta
09.05.10 21:23, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
5-letnie technikum ekonomiczne, potem 2-letnie studium z terapii zajęciowej, bo chciałam zupełnie zmienić kierunek, no i dopiero teraz 3-letni licencjat ze specjalnej... Trochę pogmatwane.
zadowolona
09.05.10 18:36, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co tam ? :)
zakochana
09.05.10 17:38, endearmentt
// skasuj komentarz
zbieram się Natalko, napiszę :) tym bardziej że zapraszasz cudnymi piosenkami, pomijając Hey... Lykke Li z Twilight'u nie powala tak bardzo jak np. "Little Bit" - słyszałaś? :) No nic, jestem tu cały czas i śledzę Wasze losy - cieszę się, że u Ciebie wiosennie się układa. :) Buziaki i do później, bo wierzę, że wkrótce napiszę coś mniej lub bardziej ciekawego :)
zajęta
09.05.10 16:01, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A ja się boję tego, co zrobię ze swoim życiem i nowego rozdziału... Właściwie nie wiem dlaczego, ale się boję...
zajęta
06.05.10 18:58, **Kirke**
// skasuj komentarz
fajne zdjecie i ujecie
zakochana
06.05.10 17:06, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a dobrze:) trochę z Sz. trochę z przyjaciolką, a reszta w domu przy pracy mgr. juz sie doczekac nie mogę kiedy to poprawię, zatwierdzi mi,ze ok...i się obronię. bo taka pogoda a ja w domu muszę gnic hehe. a Tobie widzę,ze tez dobrze;)
zakochana
06.05.10 13:19, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hehe.. przynajmniej nie jest nudne ;-). Dzieki kochana, wzajemnie!
zakochana
05.05.10 19:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
uwielllbiam hey :D majówka superrrrrrrrrrrrrrr!
leń
05.05.10 16:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a bo Malwa kiepiła akurat jak robiła to zdjęcie i tak wyszło :d a nie nie wiem, chcieli ze mną zdjęci i sie przykleili do mnie, to tak wyszło :D
leń
05.05.10 14:37, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ejjjj, zaraz to nie mój pokój na focie :D to tak zwana pozycja na misie- dupa do dupy i śpi sie :D
leń
05.05.10 14:32, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Tylko trochę :D
zakochana
04.05.10 16:11, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
rosną,ale sama sobie podcinam ;) najpierw podcinałam tylko grzywę ale teraz mam nowe nożyczki i tnę też końcówki :)ale generalnie to długie są :p a majówka udana,Patryk ma wolną chatę więc nie ma mnie praktycznie w domu :P ale dziś wróciłam,bo jutro Dziadkowie z Niemiec przyjeżdżają i trzeba posprzątać w domu :P
zadowolona
04.05.10 15:46, pani_zuczek
// skasuj komentarz
hehe to dobrze ze masz ten egzamin bo bys pewnie nie wpadla inaczej ;p Juz sie boje jak sie moje zaczna brrr ostatnie i ten główny najwazniejszy czyli obrona :/ masz fajnie z tym "wrogiem" Powodzenia na egzaminie :)
sexy
04.05.10 15:45, clymenia // ,
// skasuj komentarz
czyli jednak do nauki nie wróciłas skoro ciągle na sunsilku siedzisz:)
sexy
04.05.10 14:39, clymenia // ,
// skasuj komentarz
lubię soczystą zielnień majowych traw:) + na motywację do nauki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz