Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

25.10.09 // cóż..

może jakiś wpis?
zarzekałam się że nie będę tu pisać
ale to nie dlatego że nie chcę
wręcz przeciwnie-bardzo chcę!
niestety osoby z mojego realnego otoczenia wiedzą o tym miejscu
i czasem sobie czytają
a potem tyyyle o mnie wiedzą i zaskakują
a ja się zastanawiam- czy ja im to mówiłam??
to wkurzające!
to są moje przemyślenia, problemy,,
jestem tu całą sobą:(

nie wiem co mam z tym zrobić..

a tyle chciałam napisać, przekazać, podzielić się tym co u mnie
tyle razy zaczynałam pisać wpis i kasowałam..



komentarzy [21] Komentuj z głową »
leń
02.11.09 13:50, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ja tam nie wiem z czego to jest, bo nie słucham takiej muzyki :P
spokojna
02.11.09 11:50, KiniaM // .
// skasuj komentarz
oj .... no tak ...... ja tez nie pisze tyle ile bym akurat miała do wyrzucenia z siebie .... Lecz suna nie opuszczę w najbliższym czasie , bo mi tu dobrze z Wami :) ... mimo podglądaczy .... :P
spokojna
02.11.09 10:27, KiniaM // .
// skasuj komentarz
I co dalej ?.......... Pozdrawiam cieplutko ze skąpanej słonkiem Warszawki .
zakochana
02.11.09 10:22, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
No Chylińska się zmieniła;) co u Ciebie?pracujesz gdzies?
zakochana
01.11.09 22:13, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tak! :D Akademik! :DDDD mój ukochany Adrianowy pokoik :P
spokojna
01.11.09 21:56, KALIOPE
// skasuj komentarz
Hej:* dlatego ja sie ciesze ze o sunsilku nie wie nikt:))) jest tylko mój i tylko dla mnie:)) taki mój mały własny świat:)) moja odskocznia od wszystkiego:)))
samotna
01.11.09 15:26, Maślak
// skasuj komentarz
Ludzie niestety bywają wścibscy... Szlag czasem może trafić! Ja na szczęście zachowałem dużą dyskrecję i o moim blogu wiedzą wyłącznie "wybrańcy". Dzięki temu mogę tu sobie pohulać :). Gdyby się rozeszło, to też pewnie musiałbym skończyć tą przygodę, bo w moim wieku już chyba "nie wypada" :)... Ale spokojnie, znajdziesz sposób na dalsze pisanie ! :) Pozdrawiam !:)
samotna
01.11.09 12:33, secret_story
// skasuj komentarz
Ja kiedys gdy mialam obawe ze kto smoze mi sie wkraść po prostu zmieniłam login... i tak jedno z moich opuszczonych kont dalej swieci pustkami na sunie ;) Wyslalam wiadomosci prywatne do tych mi tu najblizszych i zaczelam od nowa. Spokojniejsza, choc niestety przestałam tez wtedy dodawac swoje zdjecia... :( choc bardzo chciala bym sie z Wami czasem pochwalic to tym to tamtym...
zakochana
29.10.09 16:19, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Tabaczko, dalej jesteś mi winna maila :P co z tego, że napisałaś tutaj... :****
leń
29.10.09 14:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No właśnie ja dlatego usówam każdy wpis przed nowym :)
chora
28.10.09 14:26, kolorek
// skasuj komentarz
ja przez osoby z mojego miasta wykasowałam swojego poprzedniego bloga tutaj... teraz załuję. zawiść ludzka i cheć dowiedzenia się wszytskiego jest straszna... ale nie przejmuj się
chora
27.10.09 23:11, malaemka
// skasuj komentarz
moi znajomi tez odkryli to miesjce :P Ale jakos sie nie przejmuje, po pierwsze mieszkam daleko po drugie nie mam nic do ukrycia :)) Zmienilam nick i tez nie moga znalesc :P :)) (podobno ;) ) Nie odzywasz sie do mnie ? :( dawno nic u mnie nie komentowalas chyba??
zajęta
26.10.09 22:27, bdagusia
// skasuj komentarz
No i zapomniałabym... Ślicznie wyglądasz! :)
zajęta
26.10.09 22:26, bdagusia // .
// skasuj komentarz
...a ja ciągle w biegu i czasu odpisać Tobie nie mam i jest mi tak strasznie głupio z tego powodu... Przepraszam:( Buziaki:*
zakochana
26.10.09 22:10, Frage
// skasuj komentarz
no to lipa ja nic nie mowie nikomu o tym miejscu:) moze nowe konto:)
zakochana
26.10.09 19:57, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
:** mnie też tu czyta pewnie osoba pewna,ale cóż...skoro sama nie potrafi zagadać to ma wała ;) Nie mówmy nawet o tym,bo potem jeszcze jakieś wiadomości na gg dostanę.. ;] Kurczę tak chciałabym dowiedzieć się więcej o Tobie..
sexy
26.10.09 16:52, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dobrze cię znów widzieć i przeczytać :) +
zadowolona
26.10.09 11:44, pani_zuczek
// skasuj komentarz
tak na tych warsztatach pycha :) moi "koledzy" z LO też się o tym blogu dowidzieloi ale mam nadzieje że już tu nie wchodza :/
spokojna
26.10.09 08:17, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Jesteś ........... :)
zakochana
26.10.09 05:17, endearmentt
// skasuj komentarz
a ja tak za Tobą tutaj tęsknię! ;(
spokojna
25.10.09 17:55, KiniaM // .
// skasuj komentarz
...nie mniej jednak cieszymy się [ ja sie cieszę !!!!!] , że napisałaś , że jesteś, że takie zdjęciorki fajne wrzuciłaś .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz