Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

20.07.08 // .

obserwuję Was codziennie!:)
obserwuję Was codziennie!: )
usuń
ciotka z Kubusiem słodziakiem
ciotka z Kubusiem słodziakiem
usuń
cześć!!:)
cześć!!:)
usuń
mały skejcik :*
mały skejcik :*
usuń
dni mijają jak szalone
chociaż nic nadzwyczajnego sie nie dzieje
rano czasem obudzi mnie Kubuś mały
bo akurat coś mu nie pasuje i trzeba popłakać ;D

chodzę spać późno
wstaję jeszcze później


potem idę do sisi i malutkiego się przywitać
albo oni do mnie pierwsi
w końcu dzieli nas tylko ściana :P


potem sie ogarnę makijaże, śniadania i te sprawy
potem do miasta na 2 godzinki z Mamuśka mą

i juz za chwilę obiados i się robi póóóóóóóźno


i koniec dnia.


w ciągu dnia jakaś dobra książka
no i Internet non stop :D


i tak dni mijają
uciekają
biegną



...




Buziaki :*


Natalia:)


komentarzy [33] Komentuj z głową »
zajęta
26.07.08 15:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam weekend sie zaczal?
spokojna
26.07.08 13:03, Passi
// skasuj komentarz
Z moim zdrowiem już wszystko jest okej. Rana po oparzeniu goi się prawidłowo, a klatka piersiowa już mnie w ogóle nie boli :) A nie komentuję tu, bo jakoś tak chęci i zapału brak. Przygotowuję sie dość intensywnie do wyjazdu i własnie wróciłam z Poczty, bo muszę ważny fax wysłać. A oni tam maj,ą numer zajęty i faxu nie wysłałam. Co jest raczej bardzo niefajne, ale co tam. Nie z mojej winy, to mi nic zrobić nie mogą. (najwyżej odebrać pokój w akademiku;... :D ) A takie obawy, jak masz Ty odnośnie wyjazdu, to ma każdy na początku. NIKT nie umie języka na tyle, kiedy tam wyjeżdża, żeby być pewnym, że wszystko zrozumie. Ja też jak pomyślę, że za pół roku będę zdawać egzaminy po niemiecku, to mi się włos jeży, ale wiem, że dam radę, bo tysiące, dziesiątki tysięcy nawet, przede mną dało radę :) Jedyne, co jest kłopotem, to tęsknota. Ale ponoć i z tym idzie sobie poradzić. Erazmus to moje wielkie marzenie, mój narzeczony bardzo mocno wspiera mnie w realizacji tego i wiem, że razem damy radę. Bo po to są właśnie marzenia, by je spełniać. A taki wyjazd, to naprawdę przygoda życia... :)
sexy
26.07.08 08:51, clymenia // ,
// skasuj komentarz
małe dzieci są takie słodki :) aż chce się je schrupać :)
spokojna
25.07.08 18:36, lovelka
// skasuj komentarz
Moje dni też mijają jak szalone chociaż nuda i monotonia:P... A jeszcze pismo z UWr dostałam z którego wynika, że mam 14 dni na zdecydowanie gdzie chcę się uczyć.
zmęczona
24.07.08 23:09, funny
// skasuj komentarz
dzieeeeeekuje:)
zajęta
24.07.08 22:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
no jest ich troche, ponad 10...........zakupilametapami na allegro, byly tanie i ladne wiec.............
nieszczęśliwa
24.07.08 12:59, *złośnica*
// skasuj komentarz
podobnie jak u mnie:P tylko że ja wczesnie wstaje...ale tez leniuchuje :P hehe
zakochana
24.07.08 12:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
spróbuję! Teraz już będę miała jakiś zarobek, więc nie będą mnie skopywać z kompa :) bo wcześniej tak było :/ nie mogłam w ogóle. A jak już mogłam to akurat wtedy nie było mnie w domu. Wr! Jutro robię imprezkę imieninową(ale je mam 29.07), mam nadzieję, że wleci troszkę kasy bo muszę zakupić filtr polaryzacyjny do aparatu a ten około 200 zł kosztuje :(
zakochana
23.07.08 20:13, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no praca jest! :) fotografować będę imprezy Reddsa ;P i jestem happy! :) // misja idzie do przodu. Czuję, że będę z Nim na zawsze :)
spokojna
23.07.08 17:34, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ach.. studia.. to mnie czeka za 3 lata ;o xD
zajęta
23.07.08 17:15, **Kirke**
// skasuj komentarz
to zalezy jaka czesc Radomia, bo niektore miejsca sa ladne inne natomiast przeokropne, obecnie trwaja przebudowy ulic i mamy totalny pierdolnik w miescie
zajęta
23.07.08 16:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
no juz dzis pospaceruje z tata brzegiem morza...............
leń
23.07.08 16:12, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
no ale zawarlam w niej wszystko co chcialam. ;D
leń
23.07.08 15:10, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dlugi nie? ;D
spokojna
23.07.08 10:01, Passi
// skasuj komentarz
Miss Bimbo :D Wiadomo :D A poza tym idę na IV rok teraz, bo jestem w twoim wieku... ale i tak nei ma problemów żadnych, żeby na piatym wyjechać. Wielu ludzi tak robi. ALE albo jadą tylko na jeden semestr (ja jadę na dwa), albo obronę pracy magisterskiej siłą rzeczy muszą przełozyć na jesień :)
spokojna
23.07.08 01:06, ironicznaa.
// skasuj komentarz
bo to z tej starej jeszcze ;p z tej to na 50 zdjęć podobało mi się tylko jedno.;p no ale zobaczymy. może zadziała magia Photoshopa ;p
zajęta
22.07.08 22:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiem ze jest lato ale niestety slonce mnie uczula od pewnego czasu a poza tym nie mam gdzie sie opalic wiec poszlam kilka razy na solarke i jest ok
zmęczona
22.07.08 18:30, funny
// skasuj komentarz
dzieki bardzo:)juz mialam czarne mysli i nie wiedzialam co robic.nareszcie cos sie uklada.no ale jeszcze czekam na wawe,bo tam mialabym juz z kim mieszkac.zobaczymy:)
zła
22.07.08 18:25, nelly
// skasuj komentarz
a u mnie spokojnie:))) pan K wyjechał na 2 dni po samochody wiec siedze w domu sama:/// bo tak zazwyczaj z nim gdzięs wychodze:)))
zła
22.07.08 17:53, nelly
// skasuj komentarz
hej słonko co słychac???
zadowolona
22.07.08 15:20, pani_zuczek
// skasuj komentarz
mnie nie ma - robie za fotografa ;p u mnie tez obecnie nic nadzwyczajnego :)
szczęśliwa
21.07.08 18:35, .lovelybee.
// skasuj komentarz
no i uwielbiam takie skejtowski dzieciaczki ;*
szczęśliwa
21.07.08 18:34, .lovelybee.
// skasuj komentarz
jakie oczy ;O :D
zajęta
21.07.08 17:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
mialam juz disc czarnego, rozjasnilam a jutro ufarbuje na ostateczny odcien czerwieni, bo dzis gdybym zrobila oba zabiegi to wlosy moglyby byc w oplakanym stanie a tego chlopaka dzis nie widzialam
zajęta
21.07.08 16:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
odwolana wizyta bo zalalo salon i byla awaria jutro moze sie uda ale za to rozjasnilam wlosy sama
sexy
21.07.08 08:48, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja chodze późno spać ale wcześnie wstaje;) +
spokojna
21.07.08 01:15, ironicznaa.
// skasuj komentarz
tak. ale to całkiem przypadkiem ;D
zajęta
20.07.08 22:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis dosc spokojnie czekam na jutro by zobaczyc tego chlopaka znow
zmęczona
20.07.08 22:02, funny
// skasuj komentarz
no czekanie jest najciezsze..bo najpierw sie czekalo na mature,potem na wyniki,teraz na rekrutacje w szkolach,a jak jestem na listach rezerwowych to znowu musze czekac..czy to sie kiedys skonczy??!! ehh..zycie jest ciezkie..
zakochana
20.07.08 20:41, Maduixa // hehe zobaczymy co z tego wyjdzie...
// skasuj komentarz
ale fajnie sie z nim tanczylo salse:)
smutna
20.07.08 18:21, Dredziara
// skasuj komentarz
dziękować :))))))
zakochana
20.07.08 15:33, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
zdecydowanie za szybko!
zakochana
20.07.08 15:09, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
ojjj uciekaja dni jak nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz