Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

22.09.08 // Czarne niebo zamiast dnia ...

na molo w Sopocie spotkałam Jacka Nickolsona więc dałam Mu buziaka :D
na molo w Sopocie spotkałam Jacka Nickolsona więc dałam Mu buziaka :D
usuń
i uśmiechnęłam się jak On:) no prawie ;p
i uśmiechnęłam się jak On:) no prawie ;p
usuń
Dokumenty złożone.
Jestem na liście przyjętych:)

Złożyłam też podanie o akademik.
Na decyzję czekam do 9 lub 10 października.
Okaże się. Do tego czasu czekają mnie dojazdy.

Tyle na polu "zawodowym"..
A reszta... Bez rewelacji..


Pozdrawiam,

Buźźźźźźźźźź
Natalia




//

"Banalny słońca wschód.
Przewidywalny zachód.
Poranki nie cieszą mnie.
Rozczarowują noce.
Nudzi mnie Nowy Jork.
Nie zachwyca Paryż.
Styczeń, luty, maj.
gdzieś zgubiłam
marzec.

Mija kolejny dzień.
Lato wypiera wiosnę.
Za oknem śpiewa ptak.
Dzieci sąsiadom rosną.
Drogi zasypał śnieg.
Chyba przyszły święta.
Kolęda, kolęda.
Juz wiem, że nigdy nie będziesz...
mój

późno już
chodźmy spać"


Lubiłam tę piosenkę zawsze :)

komentarzy [37] Komentuj z głową »
zakochana
29.09.08 06:26, Frage
// skasuj komentarz
no to pięknie:) gratuluje i trzymam kciuki za ten akademik:) ja właśnie wstałam chora:( wiec idę dziś do lekarza:( ściskam cieplutko:*
zakochana
28.09.08 23:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co tam?:D jak z Gustavkiem? :)))
zakochana
28.09.08 23:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ejooooo kaptyn dżek! :P :*
spokojna
28.09.08 23:16, *wwww
// skasuj komentarz
jestem, jestem.... na 5 roku hihihi.. ale to brzmi :)) pozdrooo600!!!!!
zakochana
28.09.08 23:16, endearmentt
// skasuj komentarz
dziekuje! ;* jak tam studentko, gotowa na nowy rok akademicki? :)
zakochana
28.09.08 15:02, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
boskie to sa Twoje foty, po prostu rewelacja... no i gratuluje nowej studentce!!!!
zadowolona
27.09.08 13:35, PrettyWoman // *
// skasuj komentarz
*krzyczy
zadowolona
27.09.08 13:34, PrettyWoman
// skasuj komentarz
Wszędzie będę nosić, a co mi tam ;p Mama zawsze życzy że czapki nie nosze to będzie chociaż kapelusz :)
zadowolona
27.09.08 00:51, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Lubisz Jacka? On ma zawsze takie dziwne role w fimach
zajęta
26.09.08 23:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
oby tak bylo................
sexy
26.09.08 12:40, clymenia // ,
// skasuj komentarz
super zdjęcie :)
chora
26.09.08 00:22, kolorek
// skasuj komentarz
dzięki :) / no ja od 1szego roku mieszkam na wynajmowanym mieszkaniu wiec mi lepiej, chyba nie przyzyczaiłabym się, pozatym pewnie bym darła japsko o kuchnię bo mam specyficzną dietę i naprawdę mam problem nawet w mieszkaniu z gotowaniem itp. a tam napewno bym sobie parowaru nie wstawiła bo by mi upsuli ;) ale dobrze mi tak jak mam, mieszkanie pokój, wspólne gotowanie i sprzątanie, mini dom ;)
spokojna
26.09.08 00:03, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
:*:******* i znikam:)
chora
25.09.08 23:55, kolorek
// skasuj komentarz
no pochwal się :) ja mieszkam na mieszkaniu i za cholerę bym tego nie zamieniła na akademik, chociaz kto wie może jakbym od początku mieszkała w akademiku...
chora
25.09.08 22:56, kolorek
// skasuj komentarz
trzymam kciuki za akademik, bo takie dojeżdzanie jest męczące.
zakochana
25.09.08 12:41, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Tak to ta fotografia. Jadę pojutrze - w sooooboootę ;D ;*
zadowolona
24.09.08 23:38, pani_zuczek
// skasuj komentarz
tzn narazie studiuje na PWSZ kalisz teraz zaczne 2 rok (licencjat) ale juz patrze w przyszlosc ;p
zadowolona
24.09.08 22:59, pani_zuczek
// skasuj komentarz
to super. a one sa dzienne? bo kurde ja szukalam magisterki finanse i rachunkwosc i na panstwowych nie ma dziennych a na przywatnych to i tak trzeba placic ;p pzdr i obys dostala akademik.
zakochana
24.09.08 20:30, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
notakie lubie :)
zakochana
24.09.08 19:39, Maduixa // uwielbiam Nicholsona
// skasuj komentarz
i niech sie schowa jakis tam Brad Pitt...w wiele bardziej wole Nicholsona, Harveya...
zakochana
24.09.08 12:57, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Coś tam u mnie powstało Kochana;) ;*
zakochana
24.09.08 00:30, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
no juz nie dodaje,bo juz sie mnie ktos pytal czy sie w sobie nie zakochalam :| hehe ide spaccc :*
spokojna
23.09.08 21:50, Passi
// skasuj komentarz
Tabakierko Tabakierko, Ty z Gdańska studentko :)
zakochana
23.09.08 21:11, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
No nam kazali juz wybrac promotorow i jaką tematyke preferujemy na prace. W sumie nawet dobrze, bo im wczesniej sie ruszy te machine tym wiecej czasu hehe.
zakochana
23.09.08 20:00, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hmmm zazwyczaj mnie i Patryka ponosi i tak potem wychodzą ała.;)/nie nie jestem, chociaz moglabym byc, gdybym poszla do ogolniaka,a nie do technikum. Jestem na 4 roku.
spokojna
23.09.08 19:33, KiniaM
// skasuj komentarz
Na NK jest tylko to pierwsze foto ... a to drugie jest wprost rewelacyjne !!!!!
zakochana
23.09.08 18:31, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a czas mijal na nauce. ale nadeszly i nagrody:) haha
zakochana
23.09.08 16:53, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
e no za dwa dni jadę ;P jeszcze mnie nie żegnaj :P a no też mi się podoba. Jak jej się chce to potrafi dobrze wyjść :P
zakochana
23.09.08 16:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ihihi :* a ja już nie pracuję :) dziś zrezygnowałam z dniem jutrzejszym ;) babka miała niezły wkurw, ale się powstrzymała :D:D:D ale dla mnie najważniejsze są studia, a nie dałabym rady. Zero dnia wolnego, praktyki wyjazdowe a zajęcia od poniedziałku do piątku od ok 9 do 18. Bleee. Ale co tam ;D cieszę się, bo potrzebowałam powodu by zrezygnować, bo rodzice stwarzali a teraz? Matka mnie sama tam zawiozła :D hahaha! A do Wawy jadę za kasę mamy :P buehehe
leń
23.09.08 15:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja mam ogólnie problemy z tytułami ale ogólnie wisz o co chodzi :D nooo fajny był :D
zakochana
23.09.08 12:42, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Mam nadzieję Natalii, że coś powstanie w końcu;) Obecnie jestem mega głodna;) Wróciłam właśnie z Sądu;) Przede mną jeszcze 3 dni praktyk. Cholera tęsknie i jednocześnie wkurzam się na Niego (mogłabym zabić tego osobnika ;) ;*
zakochana
23.09.08 11:32, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
fajne te zdjęcia ;)) zdjęcie z fryzura jest :D
zakochana
22.09.08 23:14, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
hihihih super fotki :D
spokojna
22.09.08 22:34, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
A nie chcesz dac mu szansy? Widać...jemu zależy na Tobie.
spokojna
22.09.08 21:55, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
prawie robi wielką różnicę:P:P co u Ciebie jeszcze ciekawego? Bo wiele nie napisalas:P:P :******** BUZIIIII
leń
22.09.08 20:43, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Może kiedyś wstawię :D lubię gościa ze zdjęcia a najbardziej w filmie kurczę nie pamiętam noooo w tym co ta babka tak płacze :D
zakochana
22.09.08 19:30, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
ale Ty czub jesteś ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz