Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

06.02.10 // luty. | Manewry szczęścia.

tak czasem myślę że nie ma faceta dla mnie
może szukam na siłę
bo nie potrafię być sama
to całkiem prawdopodobne.
muszę mieć kogoś przy boku
to taki fizyczny ból
a potem okazuje się że lepiej było
..bez tego kogoś

ogólnie po sesji.
same 5 z egzaminów
(już niektóre wiedzą o tym z fcbooka;)
sama nie wiem jak to zrobiłam
cieszę się.
to przedostania sesja.
w tym semestrze będzie 1 egz
reszta to zaliczenia..
i żegnaj UG.

egzaminy dobrze opite
może dlatego tak dobrze poszły
hehe ;]

a wieczorami dół
wczoraj np włączyłam sobie dwa filmy
jeden bardziej dołujący od drugiego
ryczałam jak bóbr

brak weny na cokolwiek
miałam mgr pisać
ale do biblio nie poszłam
i materiałów nie mam
muszę jechać next week
i wtedy pisać, pisać, pisać

no, dobra.
nie smęcę już

baj,
N.



a Mama podlała kwiata Spritem haha



dziś 4 lata na Sunie;)




"Tak pomiędzy nami powiem ci
że gdybyśmy mieli zbawiać świat
pewnie zostalibyśmy sami
tak sam na sami
A tak że nie chodzi nam o nic
może tylko o ciepłe strumienie powietrza
przekazywane z ust do ust
jak istota człowieczeństwa

To wtedy
ty i ja i zawsze jeszcze ktoś

Zupełnie między nami powiedz mi
co zrobiłabyś gdybyśmy wreszcie
zostali sami
tak sam na sami
A tak żyjemy w koszarach
i jesteśmy celem w grze zwanej manewrami szczęścia
w której my
versus reszta społeczeństwa

Tak ty i ja i zawsze jeszcze ktoś

Tak ty i ja i zawsze jeszcze ktoś

Pamiętam
ruszały się firanki
i wszystko wokół
w zasadzie nieruchomo stały tylko okna i drzwi "



10.02
wodzisz nosem po mojej szyi, twarzy..
delikatnie tak by nie spłoszyć chwili
a namiętność jest wielka i może strawić nas żywym ogniem..

zabrał mnie ze sobą
z rodzinka swą
taaak
a w sobotę ruszamy na Gdańsk na balety [ostatki;]
a w niedzielę Władysławowo, czyli morze i my.. [hmm Walentynki?]
;]


komentarzy [31] Komentuj z głową »
zajęta
21.02.10 13:06, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Co tak tu cicho? Napisz coś... :)
leń
20.02.10 15:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No :D ale już mnie to zaczyna wkurzać :D co tam słychać?
leń
20.02.10 13:38, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No powiedzmy, że masz rację, że jeszcze tydzień :D ale tak nie do końca :P bo ja chodzę do szkoły prywatnie-zaocznie :D także generalnie mam wolne cały czas :D
zadowolona
20.02.10 00:44, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Nie wystawiaj języka, bo Ci krowa nasika :D I gratulacje kujonko :) Nadszedł czas na relaks?
zajęta
19.02.10 22:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
interesująca ta fotka...............pozdrawiam
zakochana
17.02.10 22:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja dzisiaj skonczylam rozdzial, jutro tylko dorpacowac i przypisy zrobic. I za kolejny się brac hehehe, chcę napisac wszystkie rozdzialy do 6 marca;p zeby juz mogl mi pokreslic moje cudo.
samotna
17.02.10 00:34, secret_story
// skasuj komentarz
Hehe zakończenie wieczoru u Ciebei na Twojej kanapie, to mam wątpliwości czy rzeczywiście było takie spokojne jak mówisz ;) U nas walentynki z filmem, czekoladkami i pogaduchami. Tak zwyczajnie bez większych ceregieli. Nie widzieliśmy się półtorej miesiąca więc najabrdziej zależało nam na tym by po prostu być razem, nei ważne gdzie, a w domu najswobodniej można porozmawiac i nadrobić trochę stracony czas
szczęśliwa
16.02.10 20:33, .lovelybee.
// skasuj komentarz
gratuluje sesji ;) dziekuje..milo spedzam czas ;*
zakochana
16.02.10 18:48, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
też się cieszę, probuję pisac magisterkę...ale cianko mi idzie.
zakochana
16.02.10 18:45, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ach zamarznięte?:D wow nie spodziewałabym się, że tego wzburzonego hardcora da się zamrozić :D:D:D u nas też słodko. Przeuroczo. Właściwie od środy byliśmy Walentynkowi. Sprezentowałam mu autobiografię jazzmana Milesa Davisa, jedna z najlepszych autobiografii na świecie, a on kocha książki wiec skakał z radości :P ech a on znowu trafił z gustem, torebką i wazonikiem różowym za 6,50, który jakoś wyjątkowo mnie podjarał. To najpiękniejszy prezent, jaki dostałam :D ten wazonik jakiś taki magiczny :P
zakochana
16.02.10 18:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ta w niedzielę były Walentynki :P i jak je spędziliście??? :) ach. a jak nad morzem? Pewno wieje jak choleka :D ja marzę o wiośnie... choćby o kawałku zielonej trawki pod domem...
zakochana
16.02.10 15:05, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tak zdalam:) mam swiety spokoj:)
samotna
15.02.10 23:49, secret_story
// skasuj komentarz
Jak było na sobotnich Gdańskich baletach i w walentynki? Mój E. juz mi codziennie mówi o tym ze w tym roku tez chce nad morze jechać, a ja dla odmiany chyba wolałabym teraz góry, jakaś równowaga, bo tu i tu sie wybrac to raczej sie nie uda...
zajęta
13.02.10 12:44, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Udanych Walentynek! :D
zajęta
12.02.10 22:40, bdagusia
// skasuj komentarz
...cudownych Walentynek Moja Droga Ci życzę:*
samotna
12.02.10 13:00, secret_story
// skasuj komentarz
Oh też chce morza... morza i Nas. A u mnie też 5 z egzaminów... jakoś tak wyszło. Jeszcze nie opite, jutro odreaguję. A pierwsze płyty dwie happysadów uwielbiam i nie rozumiem, czemu Kuba powiedział nie tak dawno, że się ich wstydzi... jak mógł :/
zakochana
11.02.10 14:29, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Zazdroszczę Walentynek nad morzem :) Mam nadzieję, że Nasze będą równie romantyczne :) Pozdrawiam ;*
sexy
10.02.10 16:36, clymenia // .
// skasuj komentarz
brawa ogromne i gratulejszyn :)))) +
zakochana
10.02.10 01:37, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a moja była przyjaciółka..hehe wiesz która ;)
zakochana
10.02.10 00:59, endearmentt
// skasuj komentarz
dziękuję kochana, Ty jak zawsze niesiesz masę ciepłych słow :* I nadal zasłuchana w Happysad :) jestem ze wszystkim na bieżąco, mam nadzieję że wszystko się układa pięknie? :) Buziaki kochana, u mnie zamieć śnieżna na noc i na jutro zapowiedziana, tak więc wolne z przymusu mam - i od pracy, i od uczelni. :)
zakochana
09.02.10 01:38, endearmentt
// skasuj komentarz
gratulacje, naprawde masz być z czego dumna :) teraz rozumiem odpoczynek? Buziaki :*
zadowolona
08.02.10 20:34, pani_zuczek
// skasuj komentarz
zapewne ale ja mam krotka pamiec :)
zadowolona
08.02.10 18:40, pani_zuczek
// skasuj komentarz
Ale fota :D :P a ty juz magisterke piszez :) Gratuluje 5 eh tez bym chciala ;p owocnego pisania :)
zakochana
07.02.10 22:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tak dzisiaj zdalam:P
zajęta
07.02.10 18:24, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A ja swojego kwiatka ze zdjęć nie podlewałam przez ponad tydzień (jakoś zapomniałam o nim w tej bieganinie) i ostatnio jak go zauważyłam wreszcie, to aż się zdziwiłam, że on taki oklapnięty zwalają winę na mężczyznę, że to mi go złamał... Po podlaniu odżył :P Nie obyło się bez przeprosin ;) 5-tek gratuluję. Skończonej sesji też. Ja wczoraj miałam duuuużą wenę do pisania, a dziś jakoś nie mogę jej odnaleźć w sobie, szczególnie po zakupach w Ikei :) ----------- a kto mówi, że smęcisz? :)
zakochana
07.02.10 12:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
500 dni miłości mnie zawiodło :P bo domyślam się, że to oglądałaś :D wkurzyła mnie ta laska oj wkurzala. Ta manipulacja i w ogóoóólee :P 5tek gratuluję :D taka mentalność ludzi- zawsze coś jest nie tak...
leń
06.02.10 18:19, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No jaaaasne :D
leń
06.02.10 18:12, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jaki zboku, jaki zboku :D wiesz ja wolę od razu prostować, bo później będzie, że mam nie wiadomo jaką wielką dupę :D
leń
06.02.10 18:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
chyba zuuuuo :D a to zależy kiedy, bo np. dzisiaj mam ich wszystkich w dupie ( tylko nie tłumacz sobie tego dosłownie, haha) :D
zakochana
06.02.10 17:43, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
same 5? ja tez chcę, dzisiaj mialam egzamin i wiem,ze oblalam...cud by się stal, gdybym dostala 3:) ale to sie okaze w czwartek co do tej sytuacji to priva Ci napiszę
leń
06.02.10 17:35, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja mam to samo, ale najgorzej wku*wia mnie to, że jak się obudzę to już nie usnę... czy to jest 3 w nocy czy 7 rano :/ masakra:D ja też czasem myślę, że nie ma faceta dla mnie i wtedy nachodzi mnie myśl ' może zostanę lesbijką, bo kto zrozumie tak dobrze kobietę jak nie kobieta' (gej) ale po chwili stwierdzam, że to głupi pomysł (chociaż nigdy nie wiadomo, co się w życiu przydarzy :D) No to gratuluję tych 5 :* :) No i zajebista fota :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz