Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

13.06.08 // .

wczorajszy meczyk oglądałam :) nawet flaga na policzku jest :)
wczorajszy meczyk oglądałam :) nawet flaga na policzku jest :)
usuń
:PP
:PP
usuń
normalnie dziś już oddałam moją pracę oprawioną do dziekanatu!!
jupi :) obrona na 22 czerwca już zaklepana!:)


trochę mi tak szkoda już powoli tego wszystkiego..
w końcu nie wiem co dalej będę robiła z tym wszystkim
gdzie będę studiować i w ogóle.. ale gdzieś na pewno!:P


ale jeszcze tydzień.. więc nie myślę o tym choć powinnam
ale ja zawsze odkładam takie rzeczy na później.. raczej nie dobrze że tak robie..



ale jest optymistycznie.
już sesja za mną więc się cieszę
a obrona to formalność.. tak mówią..









/ chyba muszę znaleźć jakiegoś alternatywnego fotobloga.. podpowie ktoś jakiegoś ? bo ja sie nie znam żadnego.. hmm a tu nikt nie zagląda ... albo żadko i tylko jak ja kogoś odwiedzę .. albo i nie.. :( eh

komentarzy [12] Komentuj z głową »
sexy
16.06.08 11:45, clymenia // ,
// skasuj komentarz
potwierdzam twoje przekonanie że obrona to formalność:) powodzenia i nie dziękuj :)
spokojna
16.06.08 07:30, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ach tak... uwielbiam przesłane Małego Księcia ;))))
spokojna
16.06.08 07:29, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ach tak.. uwielbiam przesłanie Małego Księcia )))
chora
16.06.08 01:31, malaemka
// skasuj komentarz
u lalal :D laska, jaka sexy fotaaa :D a o Pilce nie rozmawiajmy JUTRO zobyczymy JAK ZNOWU DAJA D*** na boisku :((( ;( ah mnie zlosc bierze i popadlam w bezsensnosc :( buziii
leń
15.06.08 23:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No nasze imprezy są zajebiste. Nie kończą sie trzeźwo nigdy :D
zakochana
15.06.08 23:13, Maduixa // pewnie ze sie klocimy! to normalne
// skasuj komentarz
chyba u kazdej pary...gdy sie nie klocisz to znaczy ze nie zalezy ci na tej drugiej osobie i jest ci wszsystko jedno...
spokojna
15.06.08 09:40, Passi
// skasuj komentarz
Co u mnie? Nie warto pisać... w środę najardziej kłopotliwy egzamin w tej sesji, a ja leżę zalryta kocem i kołdrą, 38 st. gorączki i wymiotuję, jak tylko cos zjem.... :| Musiałam się zarazić od Kornelii, którą się opiekuję, bo od wielu lat tak nie chorowałam :[
spokojna
14.06.08 17:29, KiniaM
// skasuj komentarz
Dziękuję , a ty niezłym kąskiem jesteś na fotce nr 2... tak damsko-męskim okiem patrząc :)
spokojna
13.06.08 21:57, deuced // .
// skasuj komentarz
bede trzymac kciuki! i powiem wiecej - 22 czerwca to dzien urodzin mojej kolezanki, ktora jest najbardziej pozytywna i cudowna osoba jaka znam. taka data MUSI byc szczesliwa :D powodzenia :*
zakochana
13.06.08 17:57, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wiem;) Dodałam parę zdjęć z dzisiejszego dnia. Gratuluję ;*
leń
13.06.08 16:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No czuby, czuby. I to nie tylko oni cała klasa jest taka a liczy 29 osób :d
leń
13.06.08 16:26, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja też zawsze wszystko na ostatnią chwilę odkładam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz