Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

07.03.09 // nie chodzi o porę roku !..

Ani mi brak..
Ani mi brak..
usuń
..Nas z
..Nas z "wtedy"
usuń
tych wieczorów..
tych wieczorów..
usuń
naszych wycieczek na kacu..
naszych wycieczek na kacu..
usuń
..jeziorka kortowskiego
..jeziorka kortowskiego
usuń
wszystkiego
wszystkiego
usuń
i wszystkich :* mi brak.
i wszystkich :* mi brak.
usuń
ja w ogóle nie rozumiem !
czy ja ciągle muszę wspominać?
i myśleć że kiedyś było lepiej ?
oglądam foty na nk i wspominam
patrzę jakie imprezy mnie ominęły
jak mogło być fajnie..
nie potrafię zadziałać bu tutaj też tak było
a przecież może tak być
ale ja w to nie wierzę..
i to jest ten problem

ogarnąć się,
żyć na nowo,
poukładać to jakoś..

ciągle porównuję.


wtedy wcale nie było idealnie
ale było u siebie,
było dobrze

a teraz..


komentarzy [30] Komentuj z głową »
zakochana
15.03.09 00:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
pewna słodka dziewczynka, którą poznałam rok temu ;) uwielbia aparat! :) a raczej obiektyw :P / napisałam we wpisie, co się dzieje. Jest mi smutno i przykro... tyle. Nie lubię na siłę udawać, że dobrze się czuję. Nawet całe dnie zajęć nie daja mi o tym nie myśleć. Jak słucham o "problemach" moich koleżanek to czuję się jak jakaś dziewucha ze slamsów. Poważnie. Choćby patologia żywa w domu. Na jedną tatuś nakrzyczał bo patelni nie umyła, a mój zadzwonił na błękitną linię i po policję, że niby ja na nim przemoc stosuje :/ szkoda słów. Życie to kupa, jak otaczają Cię tak negatywnie nastawieni i obłudni, ochydni, śmierdzący, egoistyczni nie potrafiący kochać skurwiele to Ci powiem, o! Ale póki ja żyję to jemu już zniszczyć nic nie dam, o! Dobranoc Natalka ;*
zakochana
14.03.09 23:39, Maduixa // no to jak bedziesz w okolicach 1 sierpnia
// skasuj komentarz
zapraszam:) albo potem zobaczysz na zdjeciach:) teraz czeka mnie dobieranie butow i welonu...
zajęta
14.03.09 12:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
no nie bylo mnie blisko dwa tygodnie bo mi odcieli internet z braku kasy
zakochana
14.03.09 12:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
oki doki ;D pozdrawiam ;*:*:*:*:* +
zakochana
14.03.09 12:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nowe wlosy? Dawaaaaj! :]
zakochana
14.03.09 11:45, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie dziwie sie ze najadlas sie strachu ;* a pokaz mi te nowe wlosy!!!
zakochana
14.03.09 10:59, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
szkoda,ze wiecej nic nie napiszesz hehe;p,ale dziekuję
zakochana
13.03.09 18:51, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jak z indeksem??
zakochana
13.03.09 01:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie bylo mnie od pn... musialam odpoczac od wszystkiego... szczegolnie od gg itp...Teraz pewnie kazdy moj slad tu jest sledzony przez..heh.. Ide do lozka ;* dziekuje za odwiedziny..
spokojna
12.03.09 09:09, KiniaM
// skasuj komentarz
A ja zrzucę to wszystko na karb pogody . Dziś słyszalam opinię mojego ulubionego meteorologa - Andrzeja Zalewskiego, którego slucham jak wyroczni od jakiś 14 lat :) , stwierdził on, że właśnie marcowa pogoda ma na nas negatywny wpływ .... Tak więc pogoda do bani , a ja nie daje sięęęęęęęęęę . W końcu już za kilkanaście dni będę nad morzeeeem !
zakochana
12.03.09 06:40, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nooo... takie jest życie. Ktoś odchodzi, my cierpimy.. wtedy na chwilę się zatrzymujemy żeby docenić wartość życia. Ono jest takie krótkie...
zajęta
11.03.09 22:21, bdagusia
// skasuj komentarz
... też tęsknię za starymi czasami... ale może to ta pogoda... :*
zakochana
10.03.09 22:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oł ela ela :P hehe. Tylko nie jedz za dużo!!! :P ja idę spać, guuttnajjjttttttt!:*
zakochana
10.03.09 22:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaa teeeeeeeeeż! PAtrzę na nie właśnie i na pomidora ze sklepu... :/ nie dość, że w uj drogie to jeszcze ochydne, niedobre, twarde, pomarańczowe dupki. Bleeeeeeeeeeee. Damy radę dotrwamy! :D
zakochana
10.03.09 16:27, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Ja tęsknię za chwilami kiedy płakałam bez powodu. Czasem mnie to drazniło, ale byłam wrazliwa. Teraz.. naprawdę nie wiem. Czasem potrafię powiedzieć coś takiego, albo nie mówić nic.., że mam wrażenie iż wszyscy wokół zamarzają od mojego chłodu.... Chcę zapłakać.. a tu nie leci żadna łza. Dziwi mnie to i niepokoi.
zakochana
10.03.09 04:13, endearmentt
// skasuj komentarz
jak ja dobrze wiem, jak się czujesz... ja też taka sentymentalna. Buziaki kochana ;*
spokojna
09.03.09 20:22, KiniaM
// skasuj komentarz
Pokaż grzywę :)
spokojna
09.03.09 20:16, KiniaM
// skasuj komentarz
Kiedyś było inaczej, na pewno . "Świeży" związek jest niesamowity i pełen szaleństw, miłosnych uniesień. Wszystko jest pierwszy raz. A po kilku miesiącach , latach przychodzi jakies takie spowolnienie, ostudzenie [?] w związku [ale nie uczuć]. Ale to chyba normalne, że zmienia się związek. Mniej szaleństw, więcej stabilizacji. Zresztą gdybam .
zadowolona
09.03.09 20:08, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dziekuje ;)
spokojna
09.03.09 18:58, KALIOPE
// skasuj komentarz
jak to mawiają: głupi zawsze ma szczęscie:PP
zakochana
09.03.09 18:18, Maduixa // wiem ze napewno bedzie to suknia Rosa Clara
// skasuj komentarz
chce tylko jeszcze zmierzyc cos z innej linii Aire i potem napewno zadecyduje.
zakochana
09.03.09 15:04, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wiesz... to jest chyba normalne. Często ze związkiem wygrywa codzienność i problemy normalności przykrywają te miłostki, pożądanie i zachwyty... każdy człowiek porównuje. Jeden więcej drugi mniej ale każdy- to nic złego ani dziwnego! :) widać, że potrzeba Ci czegos do rozruchu... jakiegoś gaźnika ... nie wiem no może fitness? Basen? Ruch i przyjemność wjednym potrafia na prawdę super rozładować! :> terraz taka pogoda, taki nastrój się stworzył wielu z nas chodzi jakoś tak przybici są... dasz radę :*
zakochana
08.03.09 21:42, Alenka moderator
// skasuj komentarz
skoro było Ci wtedy dobrze, to pewnie musisz wspominać i tęsknić... to przecież takie typowo ludzkie. Nawet to porównywanie i nieustanne stwierdzanie, czy wtedy było lepiej, gorzej, analizowanie itd. :-) Strasznie złożone istoty jesteśmy. ;-) Życzę Ci, żeby wszystko się poukładało... mam teraz takie samo pragnienie.
zakochana
08.03.09 19:43, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tez kocham wspominac "tamte czasy" , zaluję ze juz nie wroci,ale dziekuję za to,ze to moje i nie zapomnę. i nawet to co bylo rok temu..zal ze nie da się cofnąc.
zadowolona
08.03.09 15:35, pani_zuczek
// skasuj komentarz
chyba nie jest az tak źle. trzymaj sie :)
zakochana
08.03.09 11:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
kurcze nie łam sie NAt ;***
sexy
08.03.09 11:19, clymenia // ,
// skasuj komentarz
teraz też będzie kiedyś należało do przeszłości.
zadowolona
07.03.09 23:28, pani_zuczek
// skasuj komentarz
no głupio bardzo ale wywiesili liste nazwisk i trzeba bylo wybrac kogos ;p
szczęśliwa
07.03.09 21:33, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
chyba każdy sobie tak wspomina ja sobie wspominał jak to było wtedy jak nie miałam dziecka te wakacje te imprezy te wariacje a teraz mogę wspominać pieluchy pełne kupy hihi było fajnie ale teraz też jest może na stare lata sobie znowu poszaleje kto wie ;)
zakochana
07.03.09 21:14, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Kochana ja też tak sobie wspominam. I jeśli chodzi o kwestię Miłości, Nas to ciągle uważam że kiedyś było tak słodko, gorąco, niewinnie. Tak jak trzeba ... A teraz ... Raczej nie jest tak jak powinno być. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz