Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

16.03.10 // nadal marzec...... || kiedy kiedy znikasz, kiedy Ciebie nie ma w powietrzu czuję, czegoś mi brakuje..... ....

na molo...
na molo...
usuń
jak to się dzieje że już w poniedziałek marzę o sobocie
i tak cały tydzień myślę o weekendzie, o wieczorach z Tobą

marazm. jakieś takie rozleniwienie mnie trzyma w tym roku
nie wiem.. niby chcę coś zrobić ale na chęciach się kończy..

od weekendu majowego praca sezonowa będzie
każdy weekend do końca czerwca.. i później już 3 m-ce tam
jakiś plan jest.może nie genialny, ale ważne że jest..

N.





"Tylko na Tobie naprawdę mi zależy
Tylko Ciebie naprawdę potrzebuję
I kiedy kiedy znikasz, kiedy Ciebie nie ma
W powietrzu czuję, czegoś mi brakuje

....

Pozytywnego coś, pozytywnego
Tak bardzo chciałbym dać dziś Tobie
Pozytywnego coś pozytywnego
To nie jest łatwe, to nie jest modne

Ale ja nie lubię latać nisko
Uwierz mi, uwierz mi chcę być blisko
Telepatycznie, telefonicznie
Wiem o czym myślisz, wiem czego chcesz

...."


22.03
spotykamy się już 5 miesiąc. [24. dokładnie minie..]
jak to się nie uda, jak to się zepsuje..
nie przeżyję. już sił brak..
tyle samo Nas dzieli, co łączy
podobno chcieć to móc

ale nie zawsze


było znowu poza domem. władysławowo...
wspólna noc - to rarytas że można się przytulić w nocy
i tyle wątpliwości, inne oczekiwania
..


są postanowienia! są! CHCEMY ZMIAN ;))))

komentarzy [38] Komentuj z głową »
szczęśliwa
06.04.10 15:19, mamba // .
// skasuj komentarz
też czekam ciągle do weekendu. Piątek wieczór to już jest dobry czas. Nie wiem dokładnie o co chodzi, bo jestem tu nowa, ale trzeba być dobrej myśli, trzeba wierzyć, że się uda, że może się udać. :)
zajęta
04.04.10 11:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki... Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych.
zajęta
03.04.10 18:02, bdagusia
// skasuj komentarz
Kochana już kwiecień! Czekam na wieści co u Ciebie... :*
zakochana
03.04.10 14:50, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no dzisiaj mam spotkanie z Panem Sz. normalnie az się boję../co do zdjęc...szkoda,ze na zywo non stop tak nie wygladam;p
spokojna
02.04.10 23:11, without_wings
// skasuj komentarz
dziekuje !!! :) ;* / szczerze Ci zazdroszcze tego 'pomorskiego' ;p
zadowolona
31.03.10 20:49, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Oczywiście, że chcieć to móc. Od marzeń do rzeczywistości naprawdę tylko krok. Powodzenia, spełnienia, szczęścia :)
zadowolona
31.03.10 13:19, pani_zuczek
// skasuj komentarz
gratuluje 5 m-cy :) moze jakies wiosenne foty :p
zajęta
30.03.10 18:32, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Spacer po molo w Sopocie... Uhuhuhu ... Pewnie wietrznie było. Ps. A czemu zły dzień?
zakochana
30.03.10 09:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ach dziękuję! :) przyszła wiosna przyszła i ochota na focenie. A już się bałam, że mi nigdy nie wróci, że odeszła razem z życiowym stresem... ale jest! Wystarczy Słoneczko i ciepły wiatr i już ją mam cha! :) no praktyk już koniec. Po świętach powrót na uczelnię. I ostry zapieprz bo do 21 maja trzeba oddać gotową pracę lic! Huuuh. No i pięknie zdać sesję, no i chodzić na zajęciaaa! A dodatkowo 16 kwietnia do Warszawy na cały weekend z Adrianem ach! :) a tydzień później konferencja w Krakowie. Masakra jakaś... i miej tu czas i siły na "pieprzoty całowanie" ;) całuski!!!
zakochana
30.03.10 04:11, endearmentt
// skasuj komentarz
buziaczek dla Ciebie Natalko :)
zakochana
29.03.10 23:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
i jak tam wdrażanie zmian? :*
sexy
29.03.10 12:45, Narzeczona
// skasuj komentarz
Własnie PLAN! to synonim bezpieczeństwa:)
zajęta
28.03.10 18:51, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A jednak udało mi się zrealizować wszytko co zaplanowałam na weekend. Pomimo pogody :) Właśnie wróciłam z rowerków :D
zajęta
28.03.10 12:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
też tak sądze, już wiecej nie kombinuje z kolorami. W tym kolorze czuje sie najlepiej i najbardziej mi pasuje
zajęta
26.03.10 13:51, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Kochana - pewnie, że chcieć to móc! Ja zanim zamieszkałam z Rafałem, widziałam go raz na miesiąc - czasem raz na dwa tygodnie... i tak przez 2 lata. I wierzę, że rarytasem może być przytulenie w nocy :) Poza tym dzieli nas różnica 9 lat, ale jakoś do tej pory dobrze nam razem :) Już 5 rok prawie! :D I Tobie tego życzę! :*
zajęta
26.03.10 12:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
no pewnie, że dasz rade, najgorsze są początki a jak już sie zacznie pisac to idzie czasem wolniej czasem szybciej. Najfajniej jest jak już jest po wszystkim, kiedy obrona? macie już wstepne info?
leń
26.03.10 09:31, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
da sie radę :D
leń
25.03.10 21:50, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
w sumie fakt. ale pisz, bo im szybciej napiszesz tym szybciej się wynurzysz :)
zajęta
25.03.10 20:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam pisanie pracy?
zakochana
25.03.10 18:38, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
pisz, pisz:P ja napisalam wszysciutko..wstęp i zkaonczenie tez, no i z tym nieszczesnym punktem, ktorego mi brakowalo tez sobie alam radę.w sobotę zawożę mu te brakującą częśc i bęę czekac na poprawusie:P chyba jako pierwsza z mojego roku skonczylam pisac
zadowolona
25.03.10 17:21, pani_zuczek
// skasuj komentarz
sa zdjecia :) a mnie przez to slonce jakis len ogarnal ;p
sexy
25.03.10 16:29, clymenia // ,
// skasuj komentarz
:* +
zakochana
25.03.10 13:19, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jak się czegoś bardzo chcę,to się udaje :) u mnie nowy wpis w końcu :*:)
leń
25.03.10 10:35, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
to pisz, pisz :) jak napiszesz to sie przejdziesz :)*
chora
24.03.10 21:57, kolorek
// skasuj komentarz
najważniejsze to dojść do kompromisu i zgody. zmienić się oboje... u mnie się to nie udało...
zakochana
24.03.10 19:58, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
czyżby jakieś wątpliwości?
chora
22.03.10 00:59, malaemka
// skasuj komentarz
no halo, halo :)
samotna
21.03.10 19:17, Maślak
// skasuj komentarz
Apatia mnie ogarnia bo chciało by mi się inaczej żyć. W zgodzie z ojcem ale samodzielnie! A nie potrafię się z nim dogadać :( ... Niestety ... Głupia ciekawość mnie gnębi :) ... To NIE JEST molo w Spocie ? :) Pytam bo tylko to znam :D
zajęta
19.03.10 23:31, bdagusia
// skasuj komentarz
Nie pozostaje nic innego jak życzyć realizacji tego planu:*
zakochana
18.03.10 23:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
eeee;P przecież będę miała neta ;P nie przeżyję bez Sunsilkaa kobieto! :D idę nyny! :*
zajęta
18.03.10 21:34, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No i pięknie u Ciebie :) Cieszy mnie to. Ja chudzinka zawsze byłam. I chyba zawsze będę ;P (znaczy chciałabym, marzę, by na starość się nie roztyć, albo po ciąży...) ;) A imprez naprawdę koniec w tym miesiącu - nie wyrobiłabym z czasem, kasą i wątrobą ;D
leń
18.03.10 21:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No z planów to zazwyczaj ch*j wychodzi, dlatego ja wolę pełen looz i spontan :D
zakochana
18.03.10 19:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
odebrałam wiadomość :P :*:*:*
zakochana
18.03.10 17:30, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
uwielbiam tę piosenke! kiedys moj zakochany we mnie przyjaciel śpiewał mi ją stojąc pod moim oknem :P
zadowolona
18.03.10 13:49, pani_zuczek
// skasuj komentarz
powoli do przodu :) gdzie spedzisz 3 miesiace ? i gdzie ta praca sezonowa ? :)
leń
18.03.10 13:29, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Plany są do dupy :D Tryt :)
zakochana
17.03.10 23:53, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
muas :*
spokojna
16.03.10 18:51, KiniaM // .
// skasuj komentarz
...witaj... Zaglądam czasem ale czasu i serca brak. Tak, kwiecień spędzimy nad morzem - kierunek Kołobrzeg. Miejscówka ta sama co przed rokiem. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz