Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

28.12.08 // :)

me and majne grzywa ;)
me and majne grzywa ;)
usuń
tak zwany narcyzm.
tak zwany narcyzm.
usuń
wczoraj było spotkanko było-klasowe;)
fajnie było. były osoby, których się nie spodziewałam
a tych, co się spodziewałam- nie było 0_o

troszkę wypiłam, bo w domku tez imprezka była..
i w domku 3 drineczki, a potem na piwko... ale spoko;)

no i tak dzionki mijają, 6 stycznia egzam, a ja zapału
do nauki nie mam żadnego. zaraz Sylwek i kiedy się uczyć ?

jakoś dam radę. presja czasu motywuje mnie najbardziej ;p
czyli jego brak po prostu mnie motywuje i wtedy idzie mi :D

buziaki dziewczynki ;*

Nataliii

komentarzy [14] Komentuj z głową »
spokojna
01.01.09 15:58, ironicznaa.
// skasuj komentarz
szczęśliwego nowego roku :)
zajęta
31.12.08 14:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
Stary Rok mija, lecz marzenia zostają, niech one się Tobie wszystkie spełniają i z Nowym Rokiem niech los Ci się odmieni, a ogród życia wnet się zazieleni.
zakochana
30.12.08 21:01, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie widze tu nic z Narcyzmu...ładnie wygladasz,wiec o co chodzi? ;*
spokojna
29.12.08 22:08, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ale wystarczy je złapać ;)
zakochana
29.12.08 20:25, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Wiesz.. z facetem bym poszła. Jednak sama nie. Wszyscy wtuleni w swoich partnerów, tańce przytulańce, słodkie buziaczki. A ja co? Poduszkę mam całować, szklankę? Z reguły tak jest drętwo. Parki nie wiedzą jak mają się zachować wobec takiej singielki i ona też nie bardzo. Zawsze Sylwestra spędzałam z kimś. ZAWSZE. Odkąd skończyłam 15 lat. Czas na zmiany :))
zadowolona
29.12.08 19:02, Iv
// skasuj komentarz
Takiego szczescia zycze kazdemu :)
zadowolona
29.12.08 18:15, pani_zuczek
// skasuj komentarz
to tak samo jak mnie :D tez 6 mam udanego sylwestra a gdzie idziesz ?
zakochana
29.12.08 16:11, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Wiesz kochana... poszłabym, gdyby choć jedna osoba była singlem. Natomiast jak są same pary i małżeństwa, to człowiek się kijowo czuje. Szczególnie, że rozstałam się zaledwie kilka miesięcy temu i jest to jeszcze świeże. Mogę sobie kupić chipsy, paluszki, piwko i spędzić czas ze samą sobą. Może właśnie teraz tego potrzebuję? Nie wiem..
zakochana
29.12.08 14:27, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
dobrze, że miłe :)) fajne zdjecie :)) ;*
zakochana
29.12.08 14:13, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
oj taak :) czyli spotkanie było zaskoczeniem ;)) ważne, że było fajnie :D też nie mam zapału, nie chce myśleć o nauce
zakochana
29.12.08 13:46, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
No to jest nas juz dwie..pewnie znalazloby się wiecej chętnych, bo pewnie niektore osoby z milą przyjemnoscią kopnęlyby ktorąs w cztery litery;p
zakochana
29.12.08 11:53, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
proponuję kolko wzajemnego kopania w dupsko;p bo tez mi się nie chce
sexy
29.12.08 10:35, clymenia // ,
// skasuj komentarz
mnie też motywuje presja że czasu coraz mniej:)
zajęta
28.12.08 21:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
jutro w pracy cos poszukam, moze znajde jakies materialy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz