Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

23.03.09 // 23.03.2009 rok :)

Jak ciocia rozśmieszy...;)
Jak ciocia rozśmieszy.. .;)
usuń
Kochany :*
Kochany :*
usuń
Sama słodycz. tylko schrupać!
Sama słodycz. tylko schrupać!
usuń
A jak pozuje:)
A jak pozuje:)
usuń
Weekendzik był zajebiaszczy !
W czwartek moja psiapsióła najlepsza mnie odwiedziła:)*
Przyszła jeszcze koleżanka z roku i był super babski wieczorek:))
Potem na impresssssssssske sa sa sa :]
Niby wiosna ma być, a wtedy jak szłyśmy w nocy na piechotę to tyyyle śniegu, że szok!
Ale chociaż frajda była i rzucanie sie śnieżkami i robienie "orzełków" :] Jak dzieci ;p
W piątek z rana mój G. przyjechał :)) I też super było.
Zaliczyliśmy sobie "kochaj i tańcz". Ja z góry zakładałam, że będzie beznadziejne i....
bardzo mi się podobał! Naprawdę:) Muzyczkę sobie z filmu ściągnęłam i sobie słucham:)
Była też wycieczka nad morze, na molo na Zaspie :) Prawie jak w Sopocie :D hehe


Więc weekend udany.



Tylko na stancji się pieprzy:(
Współlokator mnie wnerwia, o wszystko się czepia :(
W ogóle juz z Nim nie gadam i jakoś dziwnie jest..
Aaaaa szkoda gadać:((


Temat magisterki już właściwie mam...O odpadach mam pisać...
Ale jeszcze nie wiem na 100%. Zobaczy się ;p


No i się toczy życie.. Raz lepiej, raz gorzej.


:)

Natalia.



P.s. Chyba mam bzika na punkcie Jakubka...;)


komentarzy [49] Komentuj z głową »
samotna
28.03.09 22:08, Maślak
// skasuj komentarz
A ja z przyjemnością tym samym się rewanżuję :D I pozdrawiam ciepło chociaż już pora na to nie przyzwoita ;)) A czasy pod tym względem są paskudne ! :(
zajęta
28.03.09 19:40, **Kirke**
// skasuj komentarz
tzn dzieciaki sa do siebie bardzo podobne
zajęta
28.03.09 19:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz ze zdjecie nr 4 j Kuby est prawie identyczne jak u Adrianny jej synka
zmęczona
28.03.09 10:51, Oliwcia
// skasuj komentarz
a kto to jakub? witaj witaj! odpady fajny temat-zyciowy
zadowolona
28.03.09 09:55, Iv
// skasuj komentarz
dlatego bede uczyc rodzicow takiego masazu, tez uwazam ze lepiej zeby to rodzc masowal
zakochana
28.03.09 00:06, Frage
// skasuj komentarz
no tak ale duzy obiad:) a ja nie jestem mieso lubna tzn jem ale nie musze wiec sie najadam samymi warzywami:)
zakochana
27.03.09 23:56, Maduixa // zupelnie inaczej sie patrzy na swiat gdy jest cieplo
// skasuj komentarz
mozna robic na co sie ma ochote...zimno zwykle paralizuje jakiekolwiek dzialanie...
samotna
27.03.09 21:37, Maślak
// skasuj komentarz
Witam i dziękuję za miłe przyjęcie w tych gościnnych progach :)
leń
27.03.09 14:10, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Skoro tak twierdzisz, to dziękuję :) a to jest piosenka Zakazu Wyprzedzania 'Miłość w rytmie reggae' :)
27.03.09 14:06, BrygadaRadosnychRozpustnic
// skasuj komentarz
Warto je przeczytać dla samego odczucia tego, że ludzie nie stracili nadziei na lepsze jutro oraz w to, że są dobrzy ludzie na świecie ....
zadowolona
27.03.09 13:54, Iv
// skasuj komentarz
no dokladnie .. badziej zalezy mi zeby uczyc rodzicow .. wtedy ich kontakt z dzieckiem jest intensywniejszy :) poza tym dziecko takie do roku inaczej reaguje na dotyk matki a inaczej na dotyk obcej osoby
zadowolona
27.03.09 13:38, Iv
// skasuj komentarz
a dziekuje dziekuje :) masaze dzidziusiów (shantala) tez bede robic :)
chora
27.03.09 13:06, kolorek
// skasuj komentarz
dzięki :)
zakochana
26.03.09 20:04, Frage
// skasuj komentarz
maxio dziękuje:P
zakochana
26.03.09 15:32, FataDiGioia
// skasuj komentarz
A pisałam coś o pizzy? Haha.. wypadłam z rytmu :D Buziaki
zakochana
26.03.09 14:26, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano okresu nie ma, ale jak dostane pieniadze to idę do lekarza..bo mam pustki w portfelu na test nawet nie mam:) ale mysle,że chyba będzie rosl jedynie z tluszczu;p
zadowolona
26.03.09 12:35, pani_zuczek
// skasuj komentarz
słodki maluch a ta ostatnia fota superowa :) ja mialam isc na 'kit' ale jakos zrezygnowalam :p
spokojna
26.03.09 10:30, KiniaM
// skasuj komentarz
:)
zajęta
25.03.09 23:11, bdagusia
// skasuj komentarz
...ja chcę nad morze! pospacerować brzegiem... ach! nawet ta pogoda mi nie przeszkadza!... ach... Buziaki:*
spokojna
25.03.09 20:11, deuced // .
// skasuj komentarz
pod tym względem uważam, że film jest super ;) a parapet faktycznie poprawia humor... :) lepiej jest jednak, kiedy widać jeszcze słonko i las :D :*
spokojna
25.03.09 19:44, deuced // .
// skasuj komentarz
śliczne dzieciątko :D na kochaj i tańcz też byłam i szczerze podobało mi się... kocham taniec więc wszelkich mankamentów o których słyszałam starałam się nie dostrzegać, więc było super - jak dla mnie ;) śnieg śnieg... ale od jutro ma być cieplej :P buźka :*
leń
25.03.09 17:34, KAROLAJN.
// skasuj komentarz
doszło już parę słów. :)
zakochana
25.03.09 16:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
przecudny ten Jakubek! W ogóle ajjjj cudowny chłopaczek, taki pozytywny, taka gwiazdeczka ;D nie dziwię się, że oszlałaś na jego punkcie. No mnie ostatnio otaczają sami denni ludzie, nic z siebie nie dają ale jak ze mnie się wysysało to bylo super, nie? :) ale trudno. Za tydzien wylot, nie mogę się doczekać! Jesteśmy z Basią jedynymi Polkami ;D redszta to inne nacje :D
spokojna
25.03.09 08:03, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ja nie dałam rady się wyrwać xD
leń
24.03.09 23:21, Nataki
// skasuj komentarz
Twoje też ładne hehehe
leń
24.03.09 23:12, Nataki
// skasuj komentarz
witaj imienniczko:) cudo chłopak:)
foch
24.03.09 22:32, pink_butterfly
// skasuj komentarz
niestety z moimi rodzicami jest tak, ze im dalej, tym lepiej.
foch
24.03.09 21:21, pink_butterfly
// skasuj komentarz
hahahahaha :D super jest ostatnie jego zdjecie! :D fajnie, ze masz dobry humor. ja na temat pracy mgr wybralam piractwo (morskie, nie internetowe :P) ale jeszcze nie mam tematu sformulowanego. xox
zakochana
24.03.09 21:00, Frage
// skasuj komentarz
świetne fotki faktycznie pozować to on umie:P muzykę tez sobie ściągnęłam i słucham czasem w tramwaju :) a lokatorem się nie martw przejdzie wam :P ciche dni też są potrzebne:D
szczęśliwa
24.03.09 20:12, .lovelybee.
// skasuj komentarz
nie no cos Ty ;D to tylko do foto bylo ^^ :D
zakochana
24.03.09 19:01, Alenka moderator
// skasuj komentarz
Uznaję to za komplement... bo jak już pisałam Misialince uważam, że mój (pospolicie mówiąc) chłop jest tym najpiękniejszym! :-D Wiesz... zazdroszczę Ci morza zimą/na wiosnę... Znam morze letnie i jesienne i kocham je, szczególnie Bałtyk... ma swój zapach i klimat. A ja mam go tak bardzo daleko od siebie... ponad 600km... pozdrawiam :-)
sexy
24.03.09 16:01, clymenia // ,
// skasuj komentarz
fajny masz ten temat, już mi sie podoba:)
smutna
24.03.09 14:47, Dredziara
// skasuj komentarz
no sliczny maluszek :)
szczęśliwa
24.03.09 12:13, .lovelybee.
// skasuj komentarz
o kurcze. Ty tu juz o magisterce piszesz a ja na takim poczatku dopiero..
szczęśliwa
24.03.09 12:12, .lovelybee.
// skasuj komentarz
to bylo takie wreszcie lajtowe spotkanie przy piwku posesyjne. bo wczesniej nie bylo czasu bo kazdy cos zaliczal poprawilal itp ;p
zajęta
23.03.09 23:49, bdagusia
// skasuj komentarz
Gdybym miała gdzieś blisko takiego szkraba też bym miała bzika...:*
zajęta
23.03.09 21:16, **Kirke** // fajne zdjecia
// skasuj komentarz
uroczy malec...................szkoda ze ja nigdy juz nie bede miala takiego bobaska
zakochana
23.03.09 20:35, Maduixa // slodkie dzidzi:)
// skasuj komentarz
obraczki te to tylko propozycja...podobaja mi sie takie kwadratowe, delikatne z malymi brylancikami, ale pewnie skonczy sie na tym, ze bedziemy miec zwykle gladkie, ewentualnie moja z malym brylantem, ale musza byc z bialego zlota bo nie zcierpie zoltego zlota! A te buciki na 3 fotce to te, do ktorych sie przymierzam...sek w tym, ze sa ciuuuut za drogie...
zakochana
23.03.09 19:41, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wcale Ci się nie dziwię, że szalejesz na punkcie Tego Maluszka;) Moja Juleczka ciągle mnie fascynuje, teraz jeszcze bardziej. Tęsknię za Gdańskiem ...
spokojna
23.03.09 19:23, KiniaM
// skasuj komentarz
Oj ja zbzikowałam na punkcie moich lobuziaków :) Superancki ten Kubuś :) taki wesołek z rezolutnym spojrzeniem :)_
zakochana
23.03.09 19:04, *Misialinka*
// skasuj komentarz
no a grzywke sobie sama zrobilam!! zawsze sama robie...Wlasnie wrocilam od dentysty..
zakochana
23.03.09 19:00, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
co do M.wszystko idzie w dobrym kierunku,ale nie pisze tu juz o tym.
zakochana
23.03.09 18:58, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja mam bzika na punkcie naszej Natalki ;)) no ciekawy temat mgr :P
zakochana
23.03.09 18:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
http://i97.photobucket.com/albums/l205/zemsta/98-2.jpg to jest te zdjęcie, mojego autorstwa i sama pozowalam..amatorszczyzna zupelna,ale lubie te foto chociaz juz wiekowe:)
leń
23.03.09 17:29, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a feeee, Ty zboczeńcu :P
leń
23.03.09 17:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a tak w ogóle to, to nazywa się aparat tnąco-ssący ale już mi sie zmieniać nie chciało
leń
23.03.09 17:24, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
to ja nie chce wnikać o czym Ty sobie pomyślałaś :P
leń
23.03.09 17:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
to, to co ma komar :D
sexy
23.03.09 17:11, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a o jakich odpadach? ja miałam weekend pracujący ale tez udany :)+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz