Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

11.11.09 // happysad,

monotematycznie..
monotematycz nie..
usuń
Nie ma nieba

"Nie wiem, nie jestem pewien
Nie wiem, czy spotkamy się w niebie
Nie wiem,
Nie wiem, nie jestem pewien
Czy spotkamy się w niebie...

Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
A serce to nie serce
To tylko kawał mięsa
No, a życie... jakie życie?
Poprzerywane linie na dłoniach.
A Bóg? nie ma Boga.
Są tylko krzyże przy drogach

Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
A serce to nie serce
To tylko kawał mięsa

No, a życie... jakie życie?
Poprzerywane linie na dłoniach.
A Bóg? nie ma Boga.
Są tylko krzyże przy drogach"


koncert happysad udany
ale tyle wspomnień co budzą ich piosenki
mnóstwo!
aż melancholia człowieka bierze
bo tego już nie ma
jest inna rzeczywistość
inny świat

N.

komentarzy [55] Komentuj z głową »
zadowolona
05.12.09 22:59, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co tam u ciebie ? :)
szczęśliwa
02.12.09 18:52, tylko_ona
// skasuj komentarz
współlokatorka - mała córka kuzynki... :)
zakochana
01.12.09 22:53, Frage
// skasuj komentarz
nie da się nie przyzwyczaić:] powróciły wpisy fotki tak wiec zapraszam a co do koncertu to mój 3 ich koncert i jak zawsze bardzo dobry koncert:) ściskam mocno:*
spokojna
01.12.09 09:58, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Cieszę się, że piosenki Happysad-u zaczęły pojawiać się w radio... Nareszcie się ludziom odmienia i koniec z samym "wesołym disco" ... :) Pozdrawiam grudniowo [ chociaż u mnie dziś 11 stopni :)]
chora
01.12.09 00:05, malaemka
// skasuj komentarz
gdzie nowy wpis?? :) ja bardzo lubie happysad ale nie slucham, bo moj ex za czesto mi to spiewal i zawsze pasowalo do okazji i teraz za bardzo to mi przypomina tamte trudne chwile i trudne uczucie itd itp :) buziaki pozdrawiam szpilka
zadowolona
30.11.09 23:07, pani_zuczek
// skasuj komentarz
to do roboty :) a dziś promotorka wyskoczyła że semestr zaliczy jedynie gdy ma sie 2 rozdziały i to dwukrotnie przez nią poprawnione - a niektorzy nie maja planu nawet ;p
spokojna
29.11.09 23:49, Passi
// skasuj komentarz
Co tam u Ciebie Słońce?
zakochana
25.11.09 20:59, endearmentt
// skasuj komentarz
puk, puk... :)
zakochana
24.11.09 20:34, Frage
// skasuj komentarz
a ja byłam na koncercie happysad kilka dni tem grali kolo mojego domku :P
zajęta
23.11.09 21:36, bdagusia
// skasuj komentarz
:*
zakochana
23.11.09 20:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
halo,co tam u Ciebie Natalio ;*?
zakochana
23.11.09 18:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
;****** tez tak poprostu;p
samotna
22.11.09 22:44, secret_story
// skasuj komentarz
napisałam Ci na privie w sprawie koncertu ;)
zakochana
22.11.09 19:22, endearmentt
// skasuj komentarz
co tak zamilklas tabakierko? :)
zakochana
22.11.09 18:14, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochanaaaaaaaaaa widzisz, widzisz :D wtedy napisaju od razu, teraz nie umiem się zebrać! ?huhuhuhuhuuuuuuuuuu! Co u Ciebieeeeeeeee?!
samotna
22.11.09 17:53, secret_story
// skasuj komentarz
A ja z nowa płyta happysadów sie jeszcze nie spotkałam, za to nasłuchałam sie ciekawostek na temat zdarzeń pokoncertowych w Lublinie i ... jestem zniesmaczona troche mi to popsuło ich wizerunek, bo teraz jzu mniej ale kiedys słuchalam ich wrecz nałogowo ;) a E. mieszka ode mnie 80km, pracuje, ja studiuje i nie mamy kiedy sie widziec, szczególnie ze ja jeszcze czesto pracuje dorywczo w weekendy... a tesknota... to cos najokropniejszego w swiecie :(
leń
21.11.09 20:26, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No tak jakby masz :D
leń
21.11.09 20:20, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No wiesz co? :D:D zamiast powiedzieć, że tak karalne, karalne to Ty mi tak wyjeżdżasz :D nie no dobra nie ważne :D
leń
21.11.09 19:57, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
nawet jak bym była to i tak by to nic nie dało, bo nie mam 15 czy ewentualnie 16 lat ;D kurwa to jest karalne :D
zajęta
21.11.09 19:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale ten czss leci............
leń
21.11.09 19:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Aż tak bardzo źle to nie :D No ja bardzo chętnie ale Michał nie ma czasu, bo cyka na weselach i w plenerach młodym a z tym drugim ćwokiem (tym z wpisu) na razie nie mam ochoty się widzieć, robił mi zdjęcia jakiś miesiąc temu ale oczywiście doprosić się żeby je wysłał to ni chuja, no chyba, że byłabym szczupłą, wysoka, piętnastoletnią blondynką to wtedy by mi je w zębach przyniósł:D
zajęta
21.11.09 18:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
a jak tam na studiach? ktory ty juz masz rok? drugi czy trzeci?
zajęta
21.11.09 18:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
ciezko bedzie cos znalezc tylko na miesiac, a nie chcialabym potem wyjsc na idiotke wobec pracodawcy, to by bylo nie w porzadku, nie mniej jednak szukam jakiejs dorywczej roboty, majac nadzieje ze moze kolezanka szybciej odejdzie na macierzynski
zajęta
21.11.09 14:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadlam z pozdrowieniami, co slychac?
zakochana
17.11.09 10:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
i nie napisałam :Pkurde teraz napiszę! :D zaczynam, START!
zadowolona
16.11.09 23:03, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ok męczę się z praca licencjat i jeszcze musze wziac sie za angielski bo w styczniu mam egzmain :/ jakie tajemnicze. pierwsze to sala teatralna, drugie to strych MOK-u :)
chora
15.11.09 19:48, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje bardzo :) mozna codziennie do skutku :) :***
chora
15.11.09 17:37, kolorek
// skasuj komentarz
no zmienilam sobie nicka tak po prostu ;) no chcialabym zeby te moje zmiany trwaly juz caly czas
leń
15.11.09 13:43, Pattylein
// skasuj komentarz
heh, dziekuje. Cialo niestety ma za małe stopy :P
zakochana
15.11.09 13:13, endearmentt
// skasuj komentarz
nie, nie, absolutnie, wręcz przeciwnie - to moje stare, 4-letnie już kozaki, które są więcej jak wysłużone :)
leń
15.11.09 12:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No z przed ponad roku, dokładnie wrześniowe zeszłoroczne :D
szczęśliwa
14.11.09 22:22, tylko_ona
// skasuj komentarz
u mnie tak, wszystko w miarę jakimś tam porządku... chociaż bywało lepiej, ale nie ma co narzekać :) jaki kochany ten dzieciaczek, a ja muszę się pochwalić, że mam nową współlokatorkę - ma dokładnie 5 dni i jest uroczą :)
zadowolona
14.11.09 20:19, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co słychać ? :)
zakochana
14.11.09 16:02, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no i dobrze, bo facetom się nie wierzy:P
zakochana
14.11.09 00:23, endearmentt
// skasuj komentarz
nie sądzę Kochana, to tylko moja amatorszczyzna :) Ale dziękuję :* Jak się miewasz, mam nadzieję że wszystko w porządku... :* Pisz częśćiej, bo ja też zawsze do Ciebie wracam po więcej!
zakochana
13.11.09 18:20, Maduixa // wtedy bylo baaardzo goraco
// skasuj komentarz
a z praca mysle, ze cos wypali po nowym roku, bo teraz wszyscy szukaja tylko pracownikow tymczasowych na kampanie bozonarodzeniowe, a ja szukam powaznej pracy w miedzynarodowej firmie...trzymaj kciuki
zakochana
13.11.09 14:23, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
to jest..... mam nadzieję, ze w to kochana nie wierzysz
zakochana
13.11.09 09:45, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
cudaśny ten młodzieniec!!! :))) Oj kochana... wspomnienia zostaną, zostaną łzy wzruszenia przy dawnych piosenkach, smutek w dawnych miejscach... ja właśnie dumam... i powiem Ci, że nie miałam z A wspólnych piosenek, przy których oboje będąc osobno byśmy o sobie pomyśleli... ;| z Adrianem mam mnóstwo! Skojarzeń, zapachów, smaków i sytuacji! ech. Natalie jutro odpiszę Ci na maila :* mam tyle spraw i problemów, że cięzko do maila się zebrać. Ale jutro na pewno:*
zajęta
12.11.09 23:36, bdagusia
// skasuj komentarz
...dziękuję,ktoś mnie ostatnio zapytał czy ze zmianą zewnątrzą idzie w parze u mnie zmiana wewnętrzna... i sama nawet nie umiałam odpowiedzieć na to pytanie...ech... A melancholia jest zła! Ostatnio stanowczo za dużó jej dookoła... A Twoje cudo- cudne... i ten uśmiech:*
chora
12.11.09 23:26, malaemka
// skasuj komentarz
pieknotek :)
zadowolona
12.11.09 22:47, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ale słodziak na fotce :D
zakochana
12.11.09 22:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja jestem zakrecona...juz nie wiem o co pytam;/ mialo byc a kto Cie tak nazwal?
zakochana
12.11.09 22:40, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no,ale kazdy to robi, wiec w czym problem?:) zapytalam kto Ci tak powiedzial.
zakochana
12.11.09 21:06, Frage
// skasuj komentarz
ha! a ja 20 idę na ich koncert:P
samotna
12.11.09 20:51, Maślak
// skasuj komentarz
Dziękuję :)! Amatorski bardzo ale właściwe już go nie ma, więc zjeść się chyba dało ... :P Inny Świat ? Hm ... polecam pismo anarchistyczne o takim tytule! ;P A Niebo JEST ! Pewnie inne niż uczą w kościele, ale ja stary "wątpiący" Ci to mówię ...;P Pozdrawiam cieplutko !:)
zakochana
12.11.09 20:12, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wlasciwie to kazdy jest egoistą, to normalne, ale jak juz ociera się o manipulację to zaczynam się zloscic:)/ czemu ktos Cie tak nazwal?
zakochana
12.11.09 14:09, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
pomarańczka napisała ;**
leń
12.11.09 10:56, Pattylein
// skasuj komentarz
Ech...kocham Happysad :)
leń
12.11.09 10:45, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
no to bajecznie :D :)
zakochana
12.11.09 03:45, endearmentt
// skasuj komentarz
happysad... fajnie że udało Ci się być na koncercie :) Kochana, teraz na pewno, choćbyś się czuła dużo lepiej po tych zmianach, to zawsze będzie powracać ta melancholia... Inny świat, nie znaczy gorszy. Trzymaj sie ciepło, Natali :*
leń
11.11.09 22:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Też uwielbiam happysad, po ostatnim koncercie nie mogłam mówić. Mów mi dobrze :) nie mam nieba- to moja ulubiona piosenka z nowej płyty. 'No, a życie... jakie życie?Poprzerywane linie na dłoniach.A Bóg? nie ma Boga.Są tylko krzyże przy drogach' to mam nawet w opisie :D:D:D
szczęśliwa
11.11.09 21:39, tylko_ona
// skasuj komentarz
uwielbiam happysad - byle do następnego koncertu
zakochana
11.11.09 17:00, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no nie wiem...skoro nie chce tego nieznanego..to nie wiem czy moze okazac się lepsze, jesli podejmę decyzję i wyjadę to tylko będąc do tego zmuszona przez Niego..a tego nie chcę, więc obawiam się, ze gdy mi postawi takie pytanie rozejdziemy się, bo on nie przyjmuje do mysli zeby przyjechac do mnie. egosita..
chora
11.11.09 14:53, kolorek
// skasuj komentarz
najgorsze uczucie jakie może być... przynajmniej dla mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz