Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

25.05.08 // .

zdobywcy.ha. a w dłoni skarpety..
zdobywcy.ha. a w dłoni skarpety..
usuń
rojber mały :*
rojber mały :*
usuń
nieposkładane myśli
kradzione z ogrodu tulipany

niepokój, niepewność

w perspektywie Gdańsk
Jego łzy.autentyczne
co sie robi jak facet płacze ??
bo ja nie wiem............


nic juz nie wiem

a Kortowiada była, minęła
a ja właśnie nad książką siedzę.
hahaha jasne-nad książką..


/ a mały bedzie miał na imię Jakub. postanowione. bo to bliżniak bedzie, a to imie pasuje najbardziej do tego zodiaku. oby zdrowe było. :)


/ nie mogę pic kawy jak herbaty, bo już na mnie nie działa!! ;/


/ piwko na Kortowie z ziomkami w przerwie nauki to jest to ! o! :)


/ ogólnie humor już ok, jejku ja Go kocham! tak bardzo, że świruje !!!!! i mam schizy .. tak to już ze mną jest.. przewrotna jestem i w ogóle sucz wredna. powaga!

komentarzy [49] Komentuj z głową »
zajęta
29.05.08 12:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
uwazam ze lekarz zle zrobil powinien ja zatrzymac w szpitalu, a co jesli nagle zacznie naprawde rodzic i znow biedulka bedzie musiala jechac a tak zostala by np do jutra na obserwacji i byloby wiadomo
zakochana
29.05.08 12:48, Enigma // Hej!
// skasuj komentarz
A nio ... z daleka pan jest, z daleka. Co u Ciebie slychac?
zakochana
29.05.08 12:09, Frage
// skasuj komentarz
wrócił i już jest wszystko dobrze:) a spodnie widziałam fajne w zarze ( jak sie odmienia zara?:)) ale doszłam do wniosku ze nie dam za zwykłe szmaciane spodnie 200 pln więc szukam dalej:) ale znalazłam fajne koszulki w reserved i nawet sobie kupiłam:)
zajęta
29.05.08 11:59, Moniaa
// skasuj komentarz
Taaak! Administracja rządzi! :D Ja jestem na pierwszym jeszcze:P Ale, ale już niedługo wskoczę na drugi hehehe:D
zajęta
29.05.08 11:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratuluje przyszlej cioci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakochana
29.05.08 11:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:)))) Jakubek też ładnie :PPP trudno, żeby men miał na imie Natalia albo Marta :D hiahiahiha
zajęta
29.05.08 11:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam dzisiejszy dzien sie zaczal dla ciebie?
smutna
29.05.08 11:37, Dredziara
// skasuj komentarz
heh no tak czasem bywa ;)
zakochana
29.05.08 11:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
z ostatnim zdaniem to i ja się utożsamiam :]]] a ten mały gentleman na fotce- superowy ;DDD /// hm Jakub z bliźniakiem?:P a czyje to bobo będzie?:P /// na Twoim miejscu bliźniak kojarzyłby mi się z MArtą :D
zajęta
29.05.08 11:08, Moniaa
// skasuj komentarz
Dziękuję:) Kubuś - śliczne imię, też mi się podoba:) Miłego dnia:* duużo uśmiechu:-) Kogo tak kochasz?:P
samotna
29.05.08 09:37, strupka
// skasuj komentarz
Calkiem milo minal, nie narzekam, wesolo bylo!:) Sweet foto!;) Buzka!
zajęta
28.05.08 23:39, bdagusia
// skasuj komentarz
kolejna mi tu wyskakuje, że sucz z niej nie wiadomo jaka... a ja tam Was i tak uwielbiam i tak:) :*
spokojna
28.05.08 23:21, lovelka
// skasuj komentarz
Nigdy nie widziałam gdy facet płacze. Naprawdę.
smutna
28.05.08 23:10, .............
// skasuj komentarz
nie mam pojęcia czy są dzienne, bo w moim przypadku to odpada:/// nie dam rady pracowac i studiowac dziennie:///
zadowolona
28.05.08 18:32, 4maleeena
// skasuj komentarz
A później będzie takim samym indywiduum jak mój pierwszy synek. Wczoraj np wymiotowałam na środku eleganckiego deptaka do klombu z prymulkami, bo Dyziowi się coś odwidziało... Ech :(
zadowolona
28.05.08 18:01, 4maleeena
// skasuj komentarz
A dziękuję, Dyzio śpi i nie lubi czereśni :)
smutna
28.05.08 16:08, .............
// skasuj komentarz
dodam cie do ulub. bo mi jeszcze zginiesz:DD
smutna
28.05.08 16:07, .............
// skasuj komentarz
eee tam naukowa, do pracy mi będa potrzebne:))) nio płatne, bo chce iść na zaoczne:)))
zajęta
28.05.08 15:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
no coment, ale wszystko napisane w nowym wpisie, pozdrawiam ide na obiad
smutna
28.05.08 14:46, .............
// skasuj komentarz
tez bym chciała, bo od września poszła bym do pracy, a w październiku na studia podyplomowe:)))
smutna
28.05.08 14:46, .............
// skasuj komentarz
tez bym chciała, bo od września poszła bym do pracy, a w październiku na studia podyplomowe:)))
smutna
28.05.08 11:18, .............
// skasuj komentarz
a my wsłasnie z koleżankami , stwierziłyśmy komisyjnie ż enasz promotor jest chyba chory psychicznie://// powiedział ze obronimy sie dopiero w listopadzie bo on wyjeżdza:/// a to znaczy że z nie własnej winy bedziemy musiała zapłacić po 600 zł za pobrone:///// a prace juz mam gotowe, tyko ciołek musi je zaakceptowac:/// i mogły byśmy sie bronić juz teraz:)))
smutna
28.05.08 08:31, .............
// skasuj komentarz
dziękuje:))) jak ci idzie pisanie pracy????
spokojna
27.05.08 23:11, *brzos*
// skasuj komentarz
Z wielkimi oporami ale sie udalo ;)
spokojna
27.05.08 23:08, ironicznaa.
// skasuj komentarz
a zawsze myślałam ze faceci ie płaczą. to takie.. dziwne wręcz..
spokojna
27.05.08 23:05, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ja też nie wiem co się wtedy robi [jak facet płacze] i nie chciałabym nigdy więcej tego zobaczyć..
spokojna
27.05.08 23:04, ironicznaa.
// skasuj komentarz
mojego autorstwa.. xD + xD
zakochana
27.05.08 21:21, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Może coś kiedyś napiszę;);*
zakochana
27.05.08 21:10, Frage
// skasuj komentarz
ono pragnienia sa ale nie takie... :P bym fajne spodnie chciala:P
foch
27.05.08 17:51, pink_butterfly
// skasuj komentarz
jak facet płacze to się przytula i mówi że wszystko będzie dobrze. :o)
foch
27.05.08 17:51, pink_butterfly
// skasuj komentarz
w dłoni skarpety?! LOL @_@ :o)
spokojna
27.05.08 10:26, *brzos*
// skasuj komentarz
To tabace- typowa Kaszubska uzywka ;)
spokojna
27.05.08 09:46, *brzos*
// skasuj komentarz
Dodac inne kolry które beda laczyly ten jeden z reszta. Albo zaakceptowac awangarde. Kim jest/bedzie Jakub tabaque (widac ze z Kaszub jestes:))
smutna
27.05.08 09:29, Dredziara
// skasuj komentarz
a co zorbić kiedy kolor nie pasuej do reszty?
zakochana
26.05.08 23:44, Frage
// skasuj komentarz
jak to było w lejdis... hmm faceci są z marsa to niech tam wracają :P DOBRANOC:*
zakochana
26.05.08 23:08, Frage
// skasuj komentarz
no bo jurka znów nie ma i miał zadzwonić ja nie odebrałam bo nie słyszałam no i zadzwoniłam a on na mnie nawrzeszczał wiec powiedziałam narazie i sie rozłączyłam jak bym wiedziała to bym ten telefon wywaliła w pierwszy lepszy kosz rano!:) no a potem dwa razy dzwonił kom to ja myślałam ze ona a tu z pracy dzwonili żeby sie poradzic:/ lipa no i napisalam ze zapomniałam bo jak on sie tak zachowuje to zaczynam zapominać ze mnie kocha bo jeśli sie kogoś kocha to nie krzyczy sie na niego tylko dlatego ze kom nie odebrał chyba?
spokojna
26.05.08 21:35, lovelka
// skasuj komentarz
No ja wiem, że dorastam, ale mam już tego dosyć. Nie mogę studiować poza Wrocławiem. Nie stać mnie na to, a poza tym nie chcę zostawiać mamy. Jestem trochę w kropce, ale widać tak ma być:P.
zakochana
26.05.08 21:21, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, mam nadzieję, że kiedyś schudnę ;)). Całuski :*
zajęta
26.05.08 19:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
i jak mija dzien? u mnie dzis strasznie leniwie i caly czas dzis ziewam
foch
26.05.08 16:42, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ja jak widzac siedze na necie zamiast sie uczyc. :/ ech........ buziaczki
sexy
26.05.08 15:03, clymenia // ,
// skasuj komentarz
nie mam pojęcia co się robi, ale zawsze można zapytać faceta co by chciał żeby dziewczyna robiła jak on zacznie płakać, choc to może zależeć od tego jakie są okoliczności męskiej łzy.
zakochana
26.05.08 13:03, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Najgorsze co możesz robić to go oszukiwać, że jest dobrze, że jesteś szczęśliwa ...
zajęta
26.05.08 12:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
dlatego teraz mam krotkie, wzmocnia sie odpoczna i odrosna bym mogla miec znow jakas fajna fryzke, znikam po Zuzie do szkoly, pa
zajęta
26.05.08 12:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
tak to byla swietna fryzura ale niestety codzienne stosowanie prostownicy bardzo zniszczylo mi wlosy i musialam sciac
zajęta
26.05.08 12:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
bardzo dziekuje, jestem dzius szczesliwa
zakochana
26.05.08 11:25, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wnioskuję, że Tobie chyba zaczęło coraz mniej zależeć na Was, prawda?
zakochana
26.05.08 07:49, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
A Tobie obojętne są jego łzy ?
spokojna
25.05.08 23:22, KiniaM
// skasuj komentarz
Gdy facet płacze , to jest naprawde źle ................
zajęta
25.05.08 22:42, bdagusia
// skasuj komentarz
Nigdy nie widziałam płaczącego faceta to musi być coś z jednej strony niesamowitego z drugiej przerażająco smutnego... Kubuś... hmmm jak kiedyś będe miała syna to będzie właśnie Kubuś .... albo Piotr... :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz