Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

03.05.08 // don't worry be happy- taki napis wisi w ramce na ścianie u mojego promotora :)

:D podglądam..
:D podglądam..
usuń
helloł :)
helloł :)
usuń
nadal jestem w domku
ale owocny to pobyt :)
praca licencjacka właściwie już napisana
można już pierwszą wersję wysłać :):):)
w koncu!!

a tak to wszystko fajnie
i kurde nie tęsknie prawie...
może dlatego że nie mam na to czasu?

jest wiosennie, świątecznie, miło

tylko remont mamy
bo za jakieś 3 tygodnie moja sister rodzi
będzie synek:)
propozycja imienia to Szymon
ale myślimy też nad Miłoszem (zawsze tak chciała)
też nasuwa się Adrian...
a ja mam mętlik w głowie i nie umiem podpowiedzieć...
może poradzicie ??

w końcu będę chrzestną :)



pozdrawiam Was ciepło, co u Was ??


Buziam muahhhhh :*:*

komentarzy [26] Komentuj z głową »
zakochana
06.05.08 23:20, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
sliczny kolor oczu :* u mnie new wpisik:)
zajęta
06.05.08 22:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
studenckjie czasy sa jedyne i niepwtarzalne ale pod warunkiem ze sa dzienne, bo zaoczne juz nie maja takiego uroku
zakochana
06.05.08 18:57, endearmentt // zycze powodzenia
// skasuj komentarz
z praca licjencjacka i dla Siostry rowniez :) Z proponowanych imion wybralabym Szymona. Pozdrawiam wiosennie!
sexy
06.05.08 17:20, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a majówka była boska szkoda że już po. Może Filip?
szczęśliwa
06.05.08 13:32, tylko_ona
// skasuj komentarz
witam :) mnie powoli zaczyna przerażać myśl o nadchodzącej nieubłaganie sesji... a poza tym raz góra raz dół... ;) czyli jak zawsze... nie ma czasu i miejsca na monotonie... + :***
smutna
06.05.08 12:34, .............
// skasuj komentarz
mojego też i jeszcze nas oświecił , ze w czerwcu wyjeżdza:/// dziad stary:///
sexy
06.05.08 11:31, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
:)
smutna
06.05.08 00:17, .............
// skasuj komentarz
jak dla mnie to bardzo ładne imie dla chłopca:))) na pocieszenie powiem ci ze nie tylko ty masz problem z pisaniem pracy i z promotorem:///
smutna
06.05.08 00:13, .............
// skasuj komentarz
hmmm mi najbardziej podoba sie Miłosz z tych wszystkich propozycji:)))
zakochana
05.05.08 23:18, Plotkaraa
// skasuj komentarz
A dziekuje ;) Chrzestna ...super ! :P
zajęta
05.05.08 22:44, bdagusia
// skasuj komentarz
...ja teoretycznie uczę sie do jutrzejszej zerówki z Systemu Ochrony Prawnej a tak naprawdę to widać co robię... jakoś sie zmusić do nauki nie mogę a za wiele nie umiem... co do imienia to Szymon mi sie bardzo podoba... chociaż moj syn będzie miał na imię Piotr albo Jakub:) :*
zakochana
05.05.08 13:40, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
A ja szczęśliwa, bo w domu jestem;) Do Bydgoszczy wracam dopiero, a może już za tydzień. Wczoraj wróciłam od Mojej Księżniczki - zasuwa tak, że szok;) W sobotę wieczorem znów jadę, tym razem na dużą uroczystość - Julcia kończy roczek w niedzielę 11 maja;) Sama obcinasz grzywę ? ;*
spokojna
04.05.08 16:26, Gocha542
// skasuj komentarz
...byliśmy w WOLSZTYNIE :D a do Olsztyna to daleko...Parada Parowozów była super ;)
zmęczona
04.05.08 15:33, ....
// skasuj komentarz
a no :P ale dobrze że zamast Miłosza urodziła sie Martyna :P
spokojna
04.05.08 12:33, Passi
// skasuj komentarz
Każde dziecko i każdy człowiek ma jakieś wady i zalety. Mój brat Szymon jest z kolei leniwy i marudny.... Ja bym poczekała na miejscu twojej siostry i jak się malec urodzi, to ona na niego spojrzy i będzie wiedziała, jakie dać imię.
zmęczona
04.05.08 10:40, ....
// skasuj komentarz
jupi :D eh nienie kategoryczne nie dla Miłosza :P ja miałam być Miłoszem :P
spokojna
04.05.08 10:23, Passi
// skasuj komentarz
A na jaki temat piszesz licencjata?
spokojna
04.05.08 10:22, Passi
// skasuj komentarz
Szymon to mój brat :) Ale popieram Miłosza :)
zadowolona
04.05.08 09:46, Chmurka22
// skasuj komentarz
aLE WIDAC ZE SZCZESLIWA JESTES :):) fajni fajnie :D:D Mój Łukasz tez chciał zeby Borysek Szymi sie nazywał ale juz dwóch u niego w rodzinie jest wiec wystarczy :) Mi sie podoba Kubuś a Adrianek tez mi sie podoba i Maciuś buuuziooole!!:D
zakochana
04.05.08 08:50, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
a mnie korrrrrci grzywencja, ale nie nie... jestem silna i nie obetnę ;P
chora
03.05.08 23:39, malaemka
// skasuj komentarz
o jestes ;) no dzieki..taka nasza love story :D z happy endem ;) a jak juz jestes to wpadnij na moja zakrecona notke- mam dobry humor i mi odwala - takze blogowo ;) wlasnie dodaje fotki z PL buziam
zakochana
03.05.08 23:23, Maduixa // Szymon i Adrian podobaja mi sie, sa ponadczasowe
// skasuj komentarz
Milosza nie wybralabym bo mi sie zle kojarzy...tzn z jedyna osoba jaka znam o tym imieniu...my bedziemy musieli wybrac imie ktore sie sprawdzi i w Polsce i w Hiszpanii, choc mi sie np bardzo podoba Ruben...
chora
03.05.08 23:01, malaemka
// skasuj komentarz
:D Adrian piekne ja to odkad jestesmy z Marco pewna bylam Antosia imienia, nawet przed jego poczeciem hehe ;)) i los chcial ze dlugo nie czekalismy hehe :D nawet mamy juz imiona dla nastepnych naszych dzieciakow :D ale co do Twojej Sis to ja glosuje na Adrana :P Chociaz Majewskiego Szymusia kocham hehe :D ps przeczytalas cala nasza historie?? :D WOW pewnie dlugo trwalo ? :D pozdrawiam
zajęta
03.05.08 18:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja mialam klopoty z meterialem na prace bo niestety w moich bibliotekach niewiele jest informacji odnosnie Maxa Webera
zajęta
03.05.08 17:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
no tak, nie chce jej sie pisac wiec zlecila pisanie mi, ale przynajmniej zgarne troche kasy
zajęta
03.05.08 16:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja koncze pisac prace mgr dla kumpeli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz