Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

26.04.08 // naprawdę ciężko z tym tytułem zawsze jest...wiem! powinno się wypełniać to pole po zrobieniu całego wpisu ;)

aktualne..
aktualne..
usuń
.....................
............ .........
usuń
...................................
............ ............ ...........
usuń
przyjechałam dziś do domku
już na długi majowy weekend
będzie spokojnyi rodzinny
znajomych w Olsztynie mam na co dzień
więc teraz czas dla rodzinki!!
i bardzo się z tego cieszę

jutro zorganizuję jakiegoś grilla
i zrobi się wiosennie
już jest wiosennnie
tak ciepłon i słonecznie....



:)




/ nieokiełznany, wiosenny wiatr......



całuję :*


Nataliiii


komentarzy [42] Komentuj z głową »
zadowolona
02.05.08 19:57, Chmurka22
// skasuj komentarz
no wlasnie chce sie ale dzisiaj juz jest lipa i pada..ale nie zrezygnowalismy pojechalismy do malborka na zamek :P:P tam nie bylo tak brzydko jak u nas na szczescie :)
zajęta
02.05.08 15:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
czesc, jaki dzis nastroj? pogoda niezbyt udana
zajęta
02.05.08 00:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
to naprawde swietny film ale pod koniec jak dla nie zbyt realistyczny i okrutny, np scena kiedy jeden z bohaterow podcina zyly glownej bohaterce, I ten widok kapiacej do miski krwi byl dla mnie nie do zniesienia, bo ja sie panicznie boje widoku krwi
zadowolona
01.05.08 23:42, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
moze i męcząca ale za to jakie życie towarzystkie haha
szczęśliwa
01.05.08 22:44, Ćma
// skasuj komentarz
helo co tam?
zadowolona
01.05.08 20:48, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
nieee.... jeszcze nie... narazie zaczełam "normalną" diete hehe ale nadrobie to... powiedzmy ze z jakies połtora tygodnia temu mialam nasza diete dzien w dzień. i teraz dochodze do siebie:) ale w przyszłym tygodniu, od piątku kolejny start:D
zakochana
01.05.08 20:06, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
i co się cieszysz? :D
zadowolona
01.05.08 19:58, Chmurka22
// skasuj komentarz
a wydawaly sie wczesniej jasniejsze:) to sliczny masz kolorek bop ja swoj to taki nijaki ;/
zajęta
01.05.08 15:30, **Kirke**
// skasuj komentarz
Karolina Gorczyca,debiutowala w ubieglym roku w filmie Korowod ale nie mialam okazji obejrzec
zajęta
01.05.08 15:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie wiem to mloda aktorka zaraz sprawdze na Filwebie
zajęta
01.05.08 15:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz co spojrzalam na twoja fotke i tak mi cos zaswitalo ze podobna jestes do bohaterki Pory mroku, Aski
zajęta
01.05.08 15:15, **Kirke**
// skasuj komentarz
pozdrowionka
zadowolona
01.05.08 14:58, Chmurka22
// skasuj komentarz
zmiana kolorku :) o wiele wiele lepiej ładniutko :) pozdrawiam;*
zadowolona
01.05.08 12:48, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
i jeszcze łykac duuużo witamin i popijać woda z pluszem:d i będziemy śliczne i szczupłe <lol2>
zakochana
30.04.08 15:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a no szykuje się tylko pogoda się popsuła :(:( słonko uciekło, chmury przejęły niebo, ale jest ciepło. Więc jest nadzieja, że na majowke jeszcze się pokazę słoneczkooo. obyyy, bo jak ja foty bede robić:(
zadowolona
30.04.08 11:58, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
to jest genialny plan. pijesz, zeby nie być głodnym. jak masz kaca, to pijesz;p żeby nie ssało. a jak wypijesz za duzo to bedziesz rzygać- wiec dieta oczyszczająca:D a ze cały alkohol wyrzygarz więc nie przytyjesz:D jeszcze na red bulach i tigerach mozna zrzucic:D
spokojna
30.04.08 11:02, Passi
// skasuj komentarz
fęk ju wery macz :)
zakochana
29.04.08 23:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zajebista wiosna... tylko gdyby nie to uczulenie ://// zdycham już jak tylko otworzę okno w pokoju rano wr! ale byłam dziś w aptece, pani dała mi super kropelki do oczu, już poczułam ulgę ;D 3m kciuki. Bo to lipa zdychać, gdy taka piękna wiosna za oknem ;) a weekendzik majowy w Pieninach ;)
zakochana
29.04.08 17:17, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Przydreptałam z plusem i gorącymi pozdrowieniami ;) Wypoczywaj ;*
zajęta
29.04.08 14:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadam z pozdrowieniami i plusem
zadowolona
29.04.08 13:26, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
dodaje do ulubionych:)
zadowolona
29.04.08 13:26, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
a co powiesz na diete piwna?:D
spokojna
29.04.08 13:02, Passi
// skasuj komentarz
Fart niezły :) A wiesz, ze jeśli nam się wszysko uda z Patrykiem, to w drugiej połowie maja przyjedziemy na jakiś weekend do Łeby.... :) Donialskiej już o tym wspominałam, ale to tak niepewne plany, że wiesz...
spokojna
29.04.08 12:54, KiniaM
// skasuj komentarz
A który to rocznik, jeśli wolno spytać, obfitowal w to zacne imię ?
spokojna
29.04.08 12:44, KiniaM
// skasuj komentarz
hej Natalko :) .... a ja za to nie znam żadnej Natalii, prócz tej slawnej Kukulskiej :) To delikatne imię dla delikatnej dziewczyny :)
spokojna
29.04.08 12:04, deuced // .
// skasuj komentarz
wpisy usunelam, ale nadal bede komentowac i czytac itd:) po prostu ostatnio tyle sie dzieje, nie mam czasu na notki, a jak mam to sa zawsze takie same, ze jest u mnie pieknie :D bede czasem cos pisac, ale ta notka jest taka niezobowiazujaca:) widze Natalie to szczesliwe imie - wszystkim Nataliom, ktore znam sie uklada :D i mi tez;) hihi + ;*
zadowolona
29.04.08 11:19, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
piwo? ja pije wszystko <lol2> haha okocim mocne:D dębowe grrr byle było dużo %% a może wódke? jakiegoś smirnofa?
zadowolona
28.04.08 22:58, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
no nie wiem nie wiem. co poniektórzy mogą szybciej wymięc to jakie zamawiacie?
zadowolona
28.04.08 22:46, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
60 piw na ile osób:D?
spokojna
28.04.08 22:17, KiniaM
// skasuj komentarz
... nsreszcie chodze z krotkim rękawkiem na dworze ... koniec tych kilogramów szmat na grzbiecie..... Oczy masz piękne ale usta niesamowite :)
zajęta
28.04.08 21:19, bdagusia
// skasuj komentarz
...a moi Sieradzcy znajomi oczywiście umówili się tak żeby mi nie pasowało... ech... no i zazdroszczę, że Ty już w domu ja mam w środe ćwiczenia na których musze być i dopiero o 19 wyjade z Wawy... ech a u mnie w domu musi być tak pięknie w taką pogodę... [ale mi narobiłaś ochoty na grila..... mmm] Buziaki:*
foch
27.04.08 21:25, esemoka // .
// skasuj komentarz
wiosennie pozdrawiam.
szczęśliwa
27.04.08 19:58, Ćma
// skasuj komentarz
dziekuje za komplement
zadowolona
27.04.08 18:40, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
z ketchupem poprosze średnio przysmażoną hehe:) przynieść jakąś zgrzewkę:)?
zajęta
27.04.08 18:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
zobaczymy, jesli do jutra sie nie odezwa to dam sobie spokoj i bede szukala dalej
zajęta
27.04.08 18:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie wiem ale mam jakies dziwne przeczucie ze nic z tego nie wyjdzie, przedwczoraj np mialam sen jakby proroczy w ktorym to snilo mi sie ze nie dostalam tej roboty alke moja aplikacja byla pod znakiem zapytania odnosnie innego stanowiska.........
zajęta
27.04.08 17:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
trudno powiedziec bo jeszcze nie dostalam zadnej odpowiedzi, moze jutro cos sie wyjasni........
zadowolona
27.04.08 14:17, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
to ja wbijam na grilla kiełbaske dla mnie prosze zostawic:)
zadowolona
27.04.08 14:16, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
dzięki Ci kobieto. jest nas już 3. ;p
zakochana
26.04.08 20:21, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
A ja niestety jutro muszę pojechać i wracam w środę ... ;) Najbardziej szkoda mi pieniędzy ... :| Też bym mogła zostać już na długi weekend, ale w poniedziałek mam praktyki a we wtorek niemiecki ... A ja chyba nie chcę już powrócić do prostej grzywy;)
sexy
26.04.08 19:13, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja odliczam godziny do wyjazdu majówkowego:) byle do poniedziałku:) udanego wypoczynku majowego +
zakochana
26.04.08 18:59, Maduixa // ja bede w Polsce pod koniec czerwca.
// skasuj komentarz
juz sie nie moge doczekac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz