Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

08.06.08 // .

dziś nad jeziorkiem. po drugiej stronie akademik! :)
dziś nad jeziorkiem. po drugiej stronie akademik! :)
usuń
na plaży fajnie jest.książki też miałyśmy ze sobą ale.. się nie przydały :P;)
na plaży fajnie jest.książki też miałyśmy ze sobą ale.. się nie przydały :P;)
usuń
a tak balowałam w moje urodzinki. się spiłyśmy z kumpelą :)
a tak balowałam w moje urodzinki. się spiłyśmy z kumpelą :)
usuń
a wczoraj tak sobie umilałam czas. normalnie alkoholizm %)
a wczoraj tak sobie umilałam czas. normalnie alkoholizm %)
usuń
a to sobie ja jestem
a to sobie ja jestem
usuń
pięknie na Kortowie jest oh ah
pięknie na Kortowie jest oh ah
usuń
właśnie się uczę..
no tak..
BARDZO intensywnie.

i tak samo wczoraj
i przedwczoraj

a potem będę marudzić


10.06
ale dziś plecki opaliłam!:)
i nogi z przodu ładnie
opalanko z książką było
więc pozycje niewygodne :P


ale letnio jest :D:D:D
jeszcze jutro last egzam
(trzymajcie kciuki!!!!!!!!)
i do obrony się przygotowuję!
muszę zrobić sobie zdjęcie
oj nienawidzę tego!!

:)


<papa>
Nataliii



| w ogóle to z piwa pijam specjalka i wareczke a zdjęcia to przypadek że akurat takie piłam :))

komentarzy [24] Komentuj z głową »
zakochana
12.06.08 10:35, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Sama ;D Bawiłam się nowym aparatem, tak do końca jeszcze go nie rozpracowałam;)
zmęczona
11.06.08 22:13, funny
// skasuj komentarz
no to ja nie wiem,ja slyszalam ze pobierają.teraz pisze cv i list motywacyjny,bo znalazlam oglioszenie do pracy w drogerii:)byloby fajnie i bez książeczki:)
foch
11.06.08 19:10, pink_butterfly
// skasuj komentarz
to juz po examie czy jeszcze przed? :o)
leń
11.06.08 14:52, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No na rudo, na rudo :D ja tam nie wiem jak to jest z tym sexem ale wrzuta mnie rozwaliła... no a ja jutro będę miała masakre. A jak dzis poszło??
spokojna
11.06.08 12:47, *brzos*
// skasuj komentarz
Olszynska panienko. Trzymam kciuki bo pewnie siedzisz i piszesz egzaminl. Fajnie ze tak szybko sie konczy rok u Ciebie, masz duzo czasu na wakacje ;)
zakochana
11.06.08 00:16, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
i na naszej klasie :D ja idę spać, dobłanoc ^^
zakochana
11.06.08 00:16, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
ta, na sunsilku się uczysz;P
zakochana
10.06.08 23:54, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
nie poszła imprezowiczu Ty;P
zakochana
10.06.08 10:32, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Ja opaliłam tylko chleb :). Na razie nie mam czasu jechać na plażę, bo zastanawiam się nad sensem mego życia :)). Nie spotykam się ze znajomymi (oprócz tych z kursu), muszę pobyć w samotności. Szkoda, że w taką pogodę :)))
leń
09.06.08 23:35, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
z czego?? a ja właśnie siedzę i kuję historię... nie wiem ile jeszcze będę się uczyć ale już mi sie nie chce...a musze bo do środy oceny wystawiają :/
zakochana
09.06.08 23:04, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jakoś nie smakuje mi okocim :P To znaczy, że nie jestem orełkiem? ;(:P
zakochana
09.06.08 23:03, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ze mnie chyba niezbyt rozrywkowa babka jest - muszę to zmienić ;) Miłych snów;*
zakochana
09.06.08 22:58, Maduixa // potrzebowalam sloneczka i plazy
// skasuj komentarz
musialam naladowac akumulatory:)
leń
09.06.08 21:20, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No i jak tam?? :D:D:D
zadowolona
09.06.08 18:53, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dokladnie ;p tak jak ja :D
spokojna
09.06.08 14:07, *brzos*
// skasuj komentarz
Hej fajne fotki. Widze ze nauka pelna para :D :P. Ps. dzieki za zyczonka :*
zajęta
09.06.08 10:57, Moniaa
// skasuj komentarz
Też lubię WARKĘ:P A'propos ładnie Ci w tej grzywce:) [tak porównuję z profilowym:)]
sexy
09.06.08 00:12, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dlaczego? co cię rozprasza?
sexy
08.06.08 23:41, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ucz się ucz:)
leń
08.06.08 22:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja też nie lubię karmi. a gingersa i reddsa nawet, nawet. Wiem widzialam to. Kurwa przegrywamy 2:0 :/ dodaję do ulubionych zostawiam + i spadam ;)
leń
08.06.08 22:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ale lech był kiedyś dobrym piwem... a teraz... Zresztą wszystkie ostatnio jak siki smakują. Chyba sie na karmi przerzucę :D haha.
leń
08.06.08 21:47, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No bo ja tak dzisiaj średnio łapę co sie do mnie mówi :D no ja też wareczkę czerwoną i cazberga ale ostatnio stwierdziłam, że piwo w zielonych butelkach to siki :D
leń
08.06.08 21:31, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No zajebioza [ale to się koncertu tyczy?] jejku jak ja nie lubie okocima a strąg jest za słodki :D
foch
08.06.08 20:14, pink_butterfly
// skasuj komentarz
jestes STRONG ORŁEM (widze po rodzaju piwa ktore pijesz ;o) ) ! dasz rade!!! gdzie studiujesz i co jesli moge wiedziec? taki akademik przy wodzie to swietny pomysl. ;o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz