Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

19.07.07 // czesc

nudy jak cholera.
siedze w domu
pracy nie mam
jestem leniwa


a moj misio na 3 miechy do norwegii pojechal kase zbijac.
jak ja cholernie za nim tesknie codziennie bardziej:(


zle mi:(


komentarzy [3] Komentuj z głową »
sexy
22.10.07 11:08, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
nie bój nic napewno wróci i juz bedzie wszystko w porzadeczku łap plusika bo slonce swieci i nie wolno sie smucic
19.09.07 11:18, Ania_Te // hejo...:*
// skasuj komentarz
nudzisz sie??sluchaj mam ambitny plan zakwaterowania nas 25 a zjazdu dopiero 27 co ty na to??kaska sie odzywala??bo nie wiem jak to zrobic...a gustaw kiedy wraca??pozdro:) milego
zadowolona
30.07.07 11:28, Iv
// skasuj komentarz
witaaam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz