Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

16.01.09 // bez tytułu tez może być :)

Muszę wpis zrobić, bo ten bałwan leżący nieaktualny
Już śniegu nie ma! Dlatego nie pasuje ;p

Zaczynam czuć się w Gdańsku jak u siebie, no prawie.
I to za sprawa G. mojego.. Jak był to chodziliśmy dużo.
Poznałam wtedy zakątki, bo tak samej to tylko komunikacja miejską !..

Zresztą nie ma co wracać do tego, jak było kiedyś.
Trzeba żyć teraźniejszością, tak myślę.
..

Sesja pełną parą idzie, już właściwie jestem na finiszu, choć jeszcze tydzień zajęć.
Jeszcze tylko dwa egzaminki i wolne, jak ten semestr zleciał.!! No znaczy jeszcze jest :)

Po prostu się przystosowuję, a najwidoczniej ja potrzebuję na takie rzeczy więcej czasu i już.

Pozdrawiam,
Natalia



Niedługo 3 lata na Sunsilku:)




http://pl.youtube.com/watch?v=V0QeD8weYwg


|| Nauka w moim domu, w moim własnym prywatnym pokoju jest niemożliwym. Brrrr Muszę w Gda się uczyć, a tak bym chciała byc w domu. No ale niestety. Tutaj się na pewno nie nauczę, nie ma takiej opcji. Już więcej przyswoję wiedzy w SKMce :/

komentarzy [29] Komentuj z głową »
zajęta
22.01.09 22:58, bdagusia
// skasuj komentarz
Nauka w domu- awykonalne... i dlatego jadę do domu na weekend mimo 3 egzaminów w przyszłym tygodniu...:P
zakochana
22.01.09 22:54, endearmentt
// skasuj komentarz
oj, dziekuje gwiazdo :* juz sie nam lepiej uklada, po feriach jakos proujemy od nowa sobie zyc w tym naszym zimnym pokoiku :P jak Ci mija zycie studenckie, oprocz tego ze nie mozesz sie uczyc w domku? mam ten sam problem, to normalne - na szcescie mieszkam 5 minutek od szkoly, wiec pedze do domu kiedy tylko moge, nawet zaraz, o. :) Buziaki i napiszze co nowego... ;*
zadowolona
19.01.09 17:45, pani_zuczek
// skasuj komentarz
no duzo tego w tym semestrze a i w przyszlym chyba tez duzo bedize :/ piekna fotka a u mnie snieg wciaz jest. ;)
spokojna
19.01.09 10:38, KiniaM // a ja lubię tę :
// skasuj komentarz
http://pl.youtube.com/watch?v=OEcs_cvgLFE&feature=related
spokojna
19.01.09 10:31, KiniaM
// skasuj komentarz
Lubię Lennego ........... :)
sexy
19.01.09 08:02, Tusiok
// skasuj komentarz
łooo fakt ;DD dzięki, no i wzajemnie ;***
zakochana
18.01.09 22:55, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no to powodzenia mu na rozmowie;)
zakochana
18.01.09 22:53, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie musisz pytac,bo jednak to napisalam ;)
zakochana
18.01.09 22:33, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
Hello ;* kurde ladnie Ci w tych krotkich wloskach...;)) a Ty jestes z tym swoim jeszcze?
zajęta
18.01.09 17:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
w takim razie milej nauki, ja troche pobuszuje po ofertach pracy
zajęta
18.01.09 16:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
spokojnie jakoś tak, nadal nic nowego odnośnie szukania pracy ale wierze ze niebawem ktoś się odezwie, a poza tym mam trochę na głowię spraw urzędowych i w sumie to sie ciesze ze mam się czym zając i nie myślę o głupotach ani tez nie popadam w depresje.
zajęta
18.01.09 16:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
a co tam u ciebie slychac, jak sesja egzaminacyjna? juz sie rozpoczela?
zajęta
18.01.09 16:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja ogolnie to nie jadam zbyt czesto takich specjalow, wole owoce ale od czasu do czasu jak mnie cos najdzie to chcetnie cos schrupie, lubie np tez paprykowe crunchipsy
zajęta
18.01.09 16:30, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz ten kurczak tez mni nie smakuje, ja jednak najbardziej lubie zielona cebulke i jeszcze od czasu do czasu lubie schrupac fromage
zajęta
18.01.09 16:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
fatalna pomylka jak dla mnie, wiecej tego nie kupie napewno, kupilam tylko ze byla dosc tania promocja 4paczek w cenie 2,99 zl: zielona cebulka, papryka, wlasnie ten pieczony schab i pieczony kurczak zl
zajęta
18.01.09 16:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
prawde mowiac mi nie smakuja, sa ostre i jakies takie dziwne ale moze tobie by posmakowaly
leń
18.01.09 11:05, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No moze cos tam napiszę :D
sexy
18.01.09 09:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a u mnie ciągle śnieg, ciągle pada z małymi przerwami :) +
zajęta
17.01.09 20:42, bdagusia
// skasuj komentarz
..na wszystko potrzeba czasu... ja na początku nienawidziłam Warszawy by teraz kochać i nienawidzieć ją na przemian... i zazdroszczę tego finiszu sesji ja dopieo rozpoczynam... :*
zakochana
17.01.09 20:25, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Tęsknię za Gdańskiem i marzą mi się wakacje ;) Szalenie podoba mi się ta fotografia. Twój Mężczyzna również mieszka teraz w Gdańsku bądź studiuje ? ;*
zakochana
17.01.09 20:13, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to fajowsko ;D ech poruszyć temat odejścia i już kochane sunsilki łechtają samoocenę w górę :P:P:P ja bardzo dużo w kwestii emocjonalnej zawdzięczam temu miejscu i nigdy stąd nie odejdę. Przerwy można zrobić, od wszystkiego czasem potrzebujemy przerwy, ale zostanę tutaj tak długo, jak będzie istniało to miejsce ;D sunsilk to pierwsza strona jaką mam w ulubionych :P:P /// echhhhhh zwiedzanie ;D zgadzam się, tylko we dwoje ;D i widzę, że WAM układa się całkiem smacznie ;D :> :*
zajęta
17.01.09 18:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
trzeba sie doksztalcac by nie wypasc z obiegu, zreszta ja lubie sie uczyc wiec robie to z czystej przyjemnosci, pozdrowionka
zakochana
17.01.09 17:32, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Właśnie ;))). Dzięki ;*
zajęta
17.01.09 17:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
a dzieciatka nie trzeba planowac moja droga............
zakochana
17.01.09 17:24, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dziękuję Słoneczko :****. Nie chcę sobie nic obiecywać, nic planować, co ma być to będzie. Najważniejsze, że poznałam fajnego faceta, przy którym się dobrze bawiłam i może bedę jeszcze bawić... Natchnął mnie dobrym duchem.. pozwolił przypomnieć, że jestem atrakcyjna i inteligentna. Reszta się nie liczy ;))
zajęta
17.01.09 16:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
do twarzy ci z bejbi, mozesz zaczac sie starac o swoje, buziaki
zakochana
17.01.09 15:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj pamiętam, jak zwiedzałam Londyn- bez Adama. Stara zero przyjemności i uroku :/ muszę tam z nim pojechać, żebyśmy razem mogli przeżyć uniesienia w tym pięknym mieście bo tak, to zwiedzanie bez niego nie ma seensu, nie liczy się. Zrobiłam wpis, nie wiem, czy dobrze, że to wszystko w nim napisałam ale potrzebowałam tego ;) buziaki :*
zakochana
17.01.09 15:00, endearmentt
// skasuj komentarz
oj Nat, dzieciaki kochaja Cie z wzajemnoscia :) o to wlasnie chodzi, by po prostu odnalezc siebie w kazdym zakatku swiata, a najprzyjemniej odkrywac ich uroki we dwojke... Zycze Ci wiecej takich chwil i powodzenia na egzaminach! Buziaki :*
spokojna
17.01.09 11:41, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
A ja dopiero mam zaliczenia. W poniedziałek pierwsza zerówka,ale marnie to widze:/ Dopiero siadam do psychologi zdrowia i nie wiem czy zdąrze się cokolwiek nauczyc. Zauważyłam,że nie mam głowy!:| Ehhh. Życie. Buziaki mała;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz