Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

30.12.09 // .

oby nie proorocze ;p
oby nie proorocze ;p
usuń
w leśniczówce:) p.s. klapeczki i skarpetki wymiatają ;p
w leśniczówce: ) p.s. klapeczki i skarpetki wymiatają ;p
usuń
happy ;d
happy ;d
usuń
patrzę na te datę i nie wierzę!
no NIE WIERZĘ!
że niby koniec roku ?
takie to dla mnie nierealne
ale czy ma to jakieś znaczenie 2009,, 2010
właściwie tylko cyferka się zmienia
a życie toczy się dalej..
"a ziemia toczy, toczy swój garb uroczy.."

rozdział napisany. wyrok przede mną
ale i tak jestem z siebie dumna
choćby cały mienił się na czerwono po sprawdzeniu, o!

święta cudne.
tak-cudne
mogę to tak ująć
bo spotkać się z ukochaną osobą 1.30 w nocy w Wigilie jeszcze
tylko po to, co ja gadam, AŻ po to by złożyć sobie życzenia
i gdy On biegnie z opłatkiem do mojej siostry choć praktycznie Jej nie zna
bezcenne..
drugi dzień też razem od 19 do 5 nad ranem
dobrze że Mama nie mówi że zwariowałam
mówi tylko że młodość ma swoje prawa
i dzięki Jej za to!

i nie myślcie że to jest takie kolorowe zawsze
tak się nie da w życiu
tyle rozmów dojrzałych, tych "poważnych" to ja dawno nie przeżyłam
ale rozmowa jest ważna.i to jak

takie nocne refleksje bo znowu 1.30 dochodzi
nieposkładane, chciałam powiedziećwięcej
ale tyle wystarczy


oszalał świat..



N. :)





komentarzy [13] Komentuj z głową »
zajęta
04.01.10 22:31, bdagusia
// skasuj komentarz
Czy w Twojej leśniczówce też było tak zimno... brrrr mi od sylwestra leśniczówka będzie kojarzyła się tlyko z zimnem:P :) :*
samotna
04.01.10 18:41, secret_story
// skasuj komentarz
Miłość kwitnie :) Oby tak dalej :) W Boże Narodzenie po raz pierwszy rodzice E. byli u mnie, a raczej u moich rodziców na herbatce ;) Była okazja to rozmowy, zartów etc Lubią się i sie dogadują co dobrze wróży dla mnie i dla mego E. ;) A co do poważnych rozmów pomimo, że czasem są przerażające ;) to niestety niezbędne i nie da się ich uniknąć... +
zakochana
04.01.10 14:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jak się cieszę,że u Ciebie tak radośnie i tak dobrze ;*:*
foch
04.01.10 11:42, pink_butterfly
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaa! superowe pierwsze zdjecie! :D profilowe na fbooka normalnie! ;o) xox oszalal swiat a ty z nim. :D
zakochana
03.01.10 21:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
to Ci rogi doprawil:P
sexy
03.01.10 10:11, clymenia // ,
// skasuj komentarz
świat oszalał a my razem z nim :) +
zajęta
01.01.10 15:59, Lilinka
// skasuj komentarz
Szczęśliwego Nowego Roku :)
zadowolona
01.01.10 13:48, pani_zuczek
// skasuj komentarz
pieknie :) ja tez noc swiateczna z kolegami na gadaniu i piciu spedzilam :p
zajęta
31.12.09 22:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
to tylko wlosy, odrosna niebawem....
zajęta
31.12.09 13:10, bdagusia
// skasuj komentarz
...a tak w ogóle jak tam plany na dzisiejszy wieczór?? :) :*
leń
30.12.09 18:45, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No wszyscy mają taki szał i szaleństwo na tego sylwestra a ja mam wyjebane :D pe pe pe :D ruuuudaa :D
zajęta
30.12.09 10:59, bdagusia
// skasuj komentarz
Ależ cudnie czyta się ten Twój wpis:) "Bo nowy dzień wstaje, Bo nowy dzień wstaje, Nowy dzień!... " Ściskam mocno:*
szczęśliwa
30.12.09 09:16, Ćma
// skasuj komentarz
toczy toczy się los ...
zauważyłaś wpis niezgodny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz