Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

06.04.10 // kwiecień.

szkraby.
szkraby.
usuń
Natalia robi wpis to znak
znak, że:
1) ma w czwartek egzamin [materiał nawet nie wydrukowany]
2) mgr nadal nietknięta [ale już myśli samobójcze w stylu O BOŻE NIE ZDĄŻĘ]

kwiecień już, święta minęły. nawet nie wiem kiedy to zleciało.
ale pięknie. wszystko jakoś tak gładko poszło.
tylko przed nimi ta tęsknota nieokiełznana i CZEMU NIE PISZESZ DO MNIE CO 5 MINUT?
ale już sobota nagrodzona, niedziela cudna. razem. i ten spacer po Jego lesie, woda, my..
marzenia, złości, marudzenia..ja. ale jest z kim to robić!i chcę czekać na te chwile.
wczoraj też cudnie.. Mama tylko pyta JAK TAK MOŻNA DO 3 W NOCY? ale mówi I TAK CIĘ KOCHAM.
a można, można.. kiedy czas nie ma wymiernej wartości i godziny mijają jak sekundy..
a dziś szara rzeczywistość, te same problemy, nieogarnięcie, niedokończone sprawy.
ale te poprzednie dni dają silę, że są chwile na które warto czekać, marzyć, śnić..

właśnie dziś uświadomiłam sobie, że weekendy nie będą już NASZE. ja tam, On tu.
ja od października nie spędzałam inaczej weekendów niż z Nim. nie będzie to łatwe.
nie wiem jak sobie z tym poradzę, bo wiem, że poradzę..



nieważne jak to nazwiesz..


:*




Skazany na bluesa.. oglądając mieć głowę na Twoim ramieniu. dziękuję:* niby nic, a tyle znaczy. życie składa się z maleńkich, pięknych, niezastąpionych, niepowtarzalnych zdarzeń..


komentarzy [34] Komentuj z głową »
zakochana
16.04.10 00:44, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
prawo bankowe? to fajne ;D
zakochana
15.04.10 23:52, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
egzamin? teraz? jaki? ładnie wygladasz ;*
zajęta
15.04.10 19:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak egzamin?
chora
15.04.10 17:18, kolorek
// skasuj komentarz
jaka ja ciapa jestem napisałąm a nie wyslalam już wysyłąm :))
chora
15.04.10 15:25, kolorek
// skasuj komentarz
sprawdz wiadomosci tutaj na sunsilku :)))
sexy
13.04.10 17:30, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Lubię oglądać filmy z moim mężczyzną, zwłaszcza jak już leżymy w łózko z miska popcornu :) +
chora
13.04.10 12:58, kolorek
// skasuj komentarz
wpisy skasowane tak jak kiedyś 1szy blog tutaj... a wyniosłam się gdzie indziej. jak będziesz chcieć to mogę namiar podac
chora
12.04.10 22:17, kolorek
// skasuj komentarz
słucham? :)
leń
12.04.10 15:48, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No mają, mają, aż mnie noga zabolała :D
leń
12.04.10 14:42, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No tym bardziej, że Dżem jest zajebisty :D
leń
12.04.10 14:07, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a ja też go obejrzałam późno pierwszy raz, bo 2 lata temu, a film wyszedł chyba w 2005 z tego co pamiętam :D
leń
12.04.10 12:50, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
To niech se zrobi ale beze mnie :D ja go mogę oglądać i oglądać.... bo lubie :D
leń
12.04.10 10:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jaki trójkącik, w tym śnie byłam tylko ja i On, Jej nie było:D Żadnych trójkącików :D po za tym w trójkącie nie może być 2 kątów rozwartych :D chorowita? ja mam ogólnie ciśnienie niskie a oni se w chuja lecą :D No a ja oglądałam w piątek na polonii chyba leciał :)
leń
11.04.10 22:40, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dobrywieczór! :*
szczęśliwa
11.04.10 18:50, mamba // //
// skasuj komentarz
ostatecznie musiałam powiedzieć w lutym na jakim poziomie chcę zdawać przedmioty. Mam nadzieje, że kiedyś zauważą, że to zły pomysł aby uczyć się wszystkiego. Matura powinna być po 4 latach, z czego w 4 roku tylko przedmioty z matury! ;)))) co u Ciebie?
zadowolona
11.04.10 15:32, pani_zuczek
// skasuj komentarz
nmzc Gratuluje :) mnie tez ciezko w to uwierzyc :/
zadowolona
10.04.10 22:22, pani_zuczek
// skasuj komentarz
jak tam egzamin poszedl ?
zakochana
08.04.10 22:19, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
Tykaj te magisterke!!!!!:P ano mam, stronkę..wyslę Ci privem;)
zajęta
08.04.10 16:44, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
I jak egzamin? Czas... no zapiernicza jak głupi. Jeszcze niedawno było przed świętami. A tu już po i lada moment będzie połowa kwietnia. No i w związku z tym muszę się sprężyć, ogarnąć i wziąć za siebie, bo lenia dostałam. A licencjat od początku marca leży na półce nietknięty w połowie. Życzę mobilizacji do pisania mgr, choć wiem, że to nie łatwe :) Pozdrawiam :*
zakochana
08.04.10 00:22, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
czas nie leci, a zapierdala moim skromnym zdaniem!!! :P i to jest z jednej strony super, a z drugiej tragiczne! Ale to prawda, że czas po 18stce przybiera inny bieg... inny tor niż przed. Oj kochana egzamin dzisiejszy na pewno pójdzie Ci dobrze! TE "mysli" są najgorsze... u mnie sięgnęły zenitu i wzięłam się do roboty- opłacało się ;) Ty też pewnego dnia dostaniesz takiej checi, że sama siebie nie poznasz :D muaaaaaaas :* ps. czemu weekendy nie będą Wasze? :>
szczęśliwa
07.04.10 19:00, mamba // /
// skasuj komentarz
papiery oczywiście zamierzam złożyć także do innych uczelni, jednak ta jest mi najbliższa. Emocjonalnie ;DDD Patrzyłam. Jest strasznie dziwny wzór na obliczanie wszystkiego + opisane przedmioty jakie są brane pod uwagę. Są to dwa przedmioty z długiej listy możliwych. Mi pasuje matematyka i angielski. Chociaż jedno mam na rozszerzeniu. Zobaczymy. Oczywiście spróbuje się tam dostać. Spełniłabym swoje marzenie :))))))) wszystko się okaże. Dziękuje :)))))))))))
leń
07.04.10 17:51, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No, no :D Tylko za bardzo sobie niedopowiadaj żeby tam jakiś sex grupowy nie wyszedł :P
leń
07.04.10 17:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Takie wiesz sexy hardcory były, nie :D
leń
07.04.10 17:19, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
I jak tam dziecioku? :* haha
zakochana
07.04.10 16:09, FataDiGioia
// skasuj komentarz
:*
szczęśliwa
07.04.10 15:36, mamba // //
// skasuj komentarz
ładnie ubierasz czyny w słowa :)))))))))
szczęśliwa
06.04.10 23:23, tylko_ona
// skasuj komentarz
:* pięknie...
szczęśliwa
06.04.10 18:56, .lovelybee.
// skasuj komentarz
oj tam oj tam.. mgr nie zając ;D u mnie tez swieta byly tak piekne praktycznie caly czas razem.. jeszcze dzis..a juz jutro sie rozjezdzamy, na szczescie tylko na 1,5 tyg ;)
leń
06.04.10 17:54, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Oj nie będę tu nikogo gorszyć i demoralizować, haha :D szybko? :D zwykle powstaje szybciej, bo wiem co napisać :D
zajęta
06.04.10 17:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
powodzenia na tym egzaminie, jak przygotowania?
zadowolona
06.04.10 17:42, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dzieki :) no niestety juz po swietach ale na szczescie mam wolne do niedzieli :p
leń
06.04.10 17:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ju.
leń
06.04.10 17:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No dokladnie. a może napisze zara co :S
leń
06.04.10 16:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dobrze, że te święta się już skończyły :D a daleko macie do siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz