Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

11.05.08 // czysty jak łza

z Kopernikiem :*
z Kopernikiem :*
usuń
tylko czemu On na mnie nie patrzy!?!?
tylko czemu On na mnie nie patrzy!?!?
usuń
Przystań na Kortowie...
Przystań na Kortowie...
usuń
dziś na zielonej trawce.....
dziś na zielonej trawce.....
usuń
"...Hej Mała!Nie strasz mnie kolegami!
Nie wyciągaj mi tu środkowego palca!
Nawet nie znasz mnie,
a może i znasz, ale nie do końca. "



"Tak często Cię widzę
Choć tak rzadko spotykam
Smaku Twego nie znam
Choć tak często Cię mam na końcu języka

Jeśli u mnie zasypiasz
To tylko w kącie mojej głowy
Jeśli ubrana
To tylko do połowy

A kiedy już Cię prawie znam
I łapie Cię za rękę by imię Twoje zgadnąć
Potykam się na sznurowadle

Bo Ty tak pięknie pachniesz
Kiedy przechodzisz pod oknem
Śmiejesz się w głos
Nie obchodzi Cię to
Czy ustoję czy upadnę

Bo Ty tak pięknie pachniesz
Kiedy przechodzisz pod oknem
Śmiejesz się w głos
Nie obchodzi Cię to
Czy ustoję czy upadnę

O udupienie totalne
Niewiasty nosisz imię
Ile Cię trzeba dotknąć razy żeby się człowiek poparzył?
Ale tak żeby już więcej ani razu
Żeby już więcej za nic
Żeby już więcej nie miał odwagi
No ile razy?!

O udupienie totalne
Niewiasty nosisz imię
Ile Cię trzeba dotknąć razy żeby się człowiek poparzył?
No ale tak żeby już więcej ani razu
Żeby już więcej za nic
Żeby już więcej nie miał odwagi
No ile razy?! Razy, razy, razy, razy, razy... "

komentarzy [32] Komentuj z głową »
spokojna
25.05.08 21:14, ironicznaa.
// skasuj komentarz
a to takie na szybcika robione xD
spokojna
25.05.08 17:59, lovelka
// skasuj komentarz
Wymyśliłaś coś?
zakochana
25.05.08 13:03, Maduixa // piers do przodu hehehe
// skasuj komentarz
dzieki za zyczenia...dzis okropnie pada a wlasnie wychodzimy niedlugo na obiad do restauracji zeby uczcic urodziny dziadka R i moje wczorajsze imieniny...w planach byla jasna spodnica a tu buu leje
zakochana
25.05.08 10:18, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Z Moim Mężczyzną cudnie. Tylko wspólnych chwil mi brakuje ... Wczoraj spędziliśmy Razem cały dzień - byliśmy u Juleńki. Teraz jesteśmy już w Bydgoszczy ... ;( R. dziś w pracy ... Chciałabym już z powrotem do domu. Wy mieszkacie Razem? Ile to już czasu trwa wasze szczęście?
zakochana
25.05.08 01:21, Frage
// skasuj komentarz
zobaczysz juz za jakis tydzien:P az mam stresa i spac nie moge przez to:)
zakochana
25.05.08 00:58, Frage
// skasuj komentarz
ja oglądałam już po raz 2:P znalazłam kiece na wesele:) jupiiiiiiii pozdrawiam słonecznie
zakochana
24.05.08 23:52, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
dziekuje :) a co u Ciebie,hmm :*:):)?
spokojna
24.05.08 21:15, deuced // .
// skasuj komentarz
hej Natalka :D dziekuje za zaproszenie na nk;)* przepiekny zachod slonca na zdjeciu ;** promiennie wygladasz wiesz?:D:*
spokojna
24.05.08 09:47, Passi
// skasuj komentarz
No, Dońka na zdjęciu. Przypomniało mi się to zdjęcie poznańskie, bo tok temu w maju Donias mnie odwiedził i to właśnie stąd ta fotka.
spokojna
24.05.08 02:46, ironicznaa.
// skasuj komentarz
witam.
zakochana
23.05.08 23:05, Maduixa // juz mam dlugie dlugie wloski ale nadal zapuszczam
// skasuj komentarz
przyzwyczailam sie i lubie je bardzo, o wiele bardziej mi sie podobaja niz krotki sprzed lat.
zakochana
20.05.08 22:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hej hej bejbe :* jak tam u WAS? Polepszyło się coś? No proszę powiedz, że tak! :*
zakochana
20.05.08 13:32, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
czołem Kochana:* jak tam dzien sie rozpoczął?:>
sexy
19.05.08 15:49, clymenia // ,
// skasuj komentarz
też lubię tą piosenkę. +
spokojna
16.05.08 12:03, lovelka
// skasuj komentarz
Ile Cię trzeba dotknąć razy żeby się człowiek poparzył? najładniejsze^.
szczęśliwa
15.05.08 22:49, tylko_ona
// skasuj komentarz
ale fajnie... a u mnie będą Akuraci ale ja niestety akurat nie dam rady być... :( tragedia...
zajęta
14.05.08 22:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
ta fota z zachodem slonca przecudna
szczęśliwa
14.05.08 17:35, tylko_ona
// skasuj komentarz
uwielbiam długą drogę w dół... piękna piosenka... widzę że dużo nas łączy :)
szczęśliwa
14.05.08 16:10, .lovelybee.
// skasuj komentarz
aa juz prawie wakacje:p jeszcze tylko ustny ang ale to dopiero za 2 tygodnie ;D
spokojna
14.05.08 16:10, lovelka
// skasuj komentarz
Dokładnie tak:D.tej drugiej nie znam, co to?
zadowolona
14.05.08 14:46, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
wykonawce tytuł plose:D
leń
14.05.08 14:23, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ojjj.... no dlatego też ;)))
leń
13.05.08 21:08, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
'Obojętne tak czy siak nie ważne i tak ja- jestem czysty jak łza, czysty jak łza' uwielbiam Happysad :) buźka ;*
nieszczęśliwa
13.05.08 20:41, *złośnica*
// skasuj komentarz
happysad:)) piosenki prawdziwe i dlatego mają klimat:)
chora
13.05.08 10:33, malaemka
// skasuj komentarz
:)))) do pieknej bym sie nie zgodzila, ale mamusia jak najbardziej :d pozdrawiam malenka, hmm co to za piekna notka :P?
foch
12.05.08 17:08, pink_butterfly
// skasuj komentarz
piękna ta przystań...
zakochana
12.05.08 12:01, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
jak slonecznie :) u mnie tez dzis ladniutka pogoda,wlasnie czekam na mojego patryka i jedziemy na zakupy a potem bedziemy kosic trawke na moim ogromnym ogrodzie.. uf ;)
zadowolona
12.05.08 06:57, Chmurka22
// skasuj komentarz
hej ho dopiero dzisija udalo mi sie zajrzec tutaj..:) remont juz praiwe skonczony ufff... a Kopernik to swinia ze na Ciebie nie patrzył:P p.s jak tam przygotowania do kortowiady :):P:P
zajęta
11.05.08 23:19, bdagusia
// skasuj komentarz
Happysad...:) ale przynzam szczerze, że drugiej piosenki nie znałam a tę z której jest pierwszy cytat bardzo lubię... kurczę widzę, że słuchamy podobnych piosenek... SDM, Happysad jeszcze mi powiedz, ze poezję śpiewaną lubisz... nieee jej nikt po za mną nie lubi a nawet i ja jestem bardzo wybredna... ale może coś z musicalów?? :*
spokojna
11.05.08 22:50, KiniaM
// skasuj komentarz
... to nie okno, to dłuuuuga i pusta ściana , którą tak sprytnie udekorowano :) Kopernik z Olsztyna ?
zakochana
11.05.08 22:41, *buskowianka*
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze w koncu ktos sie pojawi... choc nie chce szukac na sile.. a piosenke sobie sciagne :-)
zakochana
11.05.08 22:27, *buskowianka*
// skasuj komentarz
przystan piekna... i bardzo podoba mi sie to co cytujesz.. niesamowicie prawdziwe. A jak tam kolos?? Niestety nie moglam isc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz