Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

25.01.08 // hellou

jakieś 3 lata temu z sister :)
jakieś 3 lata temu z sister :)
usuń
chcę lato, plażę, morze..
no dobra ponosi mnie..

może być wiosna tylko ..

wtedy złe humorki znikną
i przestanę być taka nieznośna
bo teraz to naprawdę trudno ze mną wytrzymać
oj bardzo ciężko.


buziaki :*

Natalia


p.s.: znów spadł śnieg..
a ja tu o wiośnie myślę..
moje wpisy są od śniegu do śniegu :P


komentarzy [3] Komentuj z głową »
spokojna
26.01.08 19:06, *wwww
// skasuj komentarz
no nie ma wtedy sesji :D
spokojna
26.01.08 19:04, Passi
// skasuj komentarz
Plaża.... ojej, od lipca się nie wylegiwałam.....
zakochana
25.01.08 12:32, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Też marzę o cieple, słoneczku, o chwilach z Nim . . . Teraz nie mamy czasu dla siebie:| Moja Juleńka z pierwszym kroczkiem czeka na mnie;) 11 lutego skończy 9 miesięcy. Nie mogę w to uwierzyć, to zbyt szybko. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz