Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

06.01.10 // ... | Raissa

moje wczuwanie się na happysad
moje wczuwanie się na happysad
usuń
z Mamusią :D kamerką ...
z Mamusią :D kamerką ...
usuń
Natalia szaleje !
znowu zmiany!!
przeprowadziłam się
mieszkam sobie we wrzeszczu od 2 dni
z moją koleżanką z roku
i jestem b. zadowolona :)
miejscówka zarąbista

a Sylwester
piękny.
byłam w Gdańsku.
najważniejsze że z Nim.
życzenia o północy cudowne...

2010 - nadal nie mogę w to uwierzyć

On planuje
ja nie umiem zaplanować sobie 3 dni do przodu
to będzie rok ciężki..
ale dam radę.

Tabaque
.
.
.
.
.
.
nie mogę oglądać starych zdjęć
wspomnienia mnie przytłaczają
nie wiem czemu tak jest
i po cholerę zamiast się uczyć
oglądam te zdjęcia z telefonu?
no po co?

masz wrażenie że nie jesteś moim spełnieniem
że chcę czegoś innego?
a może po prostu ja sama nie wiem czego chcę?
jestem pełna sprzeczności.

byłeś wczoraj.
zaledwie wczoraj.
a ja tęsknię dziś całą sobą.


a On mówi że tęsknota wygra i zadzwoni i tak.
balsam dla moich uszu..


komentarzy [47] Komentuj z głową »
leń
18.01.10 15:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
to się nazywa słaba silna wola:D nieee pije przecież :D czasem tylko :D
sexy
17.01.10 11:32, Narzeczona
// skasuj komentarz
eeeej nie kumam tego ostatniego wpisu, coś sie staaaaało? coś złego??!! to wygląda jakbyście sie rozstali, powiedz, że myslę jak blondynka i źle zrozumialam?
zajęta
16.01.10 23:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
to był orzeł na sniegu a nie aniołek prosze kolezanki, pozdrawiam
zajęta
16.01.10 14:46, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Zostawiam ślad po sobie i życzę miłego weekendu! :)
zakochana
16.01.10 11:42, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ktoś z mojej najbliższej rodziny. Nie mogę się z tym pogodzić. Nawet teraz nie mogę pojechać, dopiero po sesji.
zakochana
15.01.10 22:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
muas muas muas :*
zajęta
13.01.10 22:39, bdagusia
// skasuj komentarz
Oj bo się to pytanie jakoś tak ukryło mi:P Sukienka dziękuję za komplement:) Ja ją uwielbiam, tylko jej cena była torchę mniej fajna ale raz się żyje:P A co do pytania... na UKSW spróbuję... postanowiłam zacząć renament mojego życia i to jest pierwszy krok:) Decyzji co do drugiego jestem już prawie pewna... mocno trzymaj za mnie kciuki:) :*
zakochana
13.01.10 19:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
aaaha no to wszystko jasne:) ja jednolite mam, a patrze na plan i uzupelniajacy tez mają jakies przemdioty jeszcze:) czyli chyba ogolnie tak jest:) no to chyba mam lepiej hehe
zakochana
13.01.10 18:29, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
moze dlatego, ze ja magisterka? nie mam pojęcia czemu tak, patrzylam na plan wczesniejszych rocznikow to juz tylko same seminarki mieli. No chyba,ze jakis suprajs mnie czeka,ale lepiej zeby nie:P
zakochana
13.01.10 00:02, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hehe a ja uwielbiam obcasy mrrr:D hehehe, co do sesji to ta ostatnia, bo semestr letni to juz same seminarki no chyba,ze jakis egzamin mi nie pojdzie :P ale oby ni:P a chudzielec...to jo nie jestem:( a szkoda:P
szczęśliwa
12.01.10 13:10, Ćma
// skasuj komentarz
happysad i sprezysta lydka super nagranie ;) :ddd chyba kazda kobieta jest pelna sprzecznosci to nas wyroznia
zajęta
10.01.10 23:27, _brunetka
// skasuj komentarz
Nie wiem co się dzieje, z własnej winy. Olałam suna, wiem. Może tym razem uda mi sie zostać... :)
zajęta
10.01.10 23:04, bdagusia
// skasuj komentarz
...ja również całuję:*
leń
10.01.10 15:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a ja chyba tez nie. no chyba, ze Konrad z Wiolką zdecyduja sie jechać do Łodzi, to wtedy pojadę sobie z nimi, bo na Zakaz wyprzedzania i Power of trinity bardzo chętnie bym sobie pojechała :)
zadowolona
10.01.10 14:26, pani_zuczek
// skasuj komentarz
fajna piekna fotka nr 2 :) pozdrawiam
leń
10.01.10 10:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jak tam? Na orkiestrę się wybierasz? :D
zakochana
09.01.10 20:20, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
mam to samo, jak mialam sie uczyc to tylko w nocy hehe
spokojna
09.01.10 19:59, KiniaM // /
// skasuj komentarz
Przed Toba wiele wspaniałych chwil ... Jeszcze tyle do przeżycia :) Jestes taka młodziutka .......... [ podpatrzone u Łapki:)]
leń
09.01.10 18:50, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No to zajebiście :P
zadowolona
09.01.10 16:59, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
dzieki :) No cóż, taka miłość jak nasza zdarza się. Tyle lat za nami, ewoluujemy, zmieniamy się, stateczniejemy, ale kochamy, jest nam ze sobą dobrze.Życzę Ci tego, każdemu życzę, bo mimo, że teraz liczą się inne realia, wywyższa się kult singlostwa, to jednak stara dobra miłość, to jest to. co człowiekowi jest niezbędne do życia. Tacy jesteśmy, mimo wszystko.
leń
09.01.10 14:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie, ale fajniej by było gdyby jej nie było w tym czasie w domu :D
zakochana
09.01.10 13:17, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hehe tez lubię po nocach siedziec...a ze akurat przyszlam z knajpy to sobie po cichu zasiadlam do kompa hehe. i tez potem wstaje o 11/12 hehe
zakochana
09.01.10 12:16, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Tragicznie na tym zdjęciu wyszłam ;) Przyciemniłam włosy, bo chciałam zmiany, a poza tym mój naturalny kolor jest już dużo ciemniejszy i męczyłabym się z odrostami, obecnie mam bardzo osłabione włosy, głównie przez leki które przyjmuję i nie wyglądają zbyt atrakcyjnie ... Mam nadzieję, że coś dzisiaj naskrobię :) Miłego dnia :*
zakochana
09.01.10 01:57, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hahaha a przyszlam z imprezy i z moim lubym rozmawaim:P a czemu Ty nie spisz?:P
zajęta
09.01.10 00:04, Lilinka
// skasuj komentarz
Głupio przyznać, ale nie wiem czy ja bym umiała z kimś innym od nowa... Ja planuję, bo ten rok będzie pełen zmian i kiedyś trzeba te zmiany poczynić, zaplanować też więc trzeba, żeby potem nie żałować... Dobrej nocy :)
zadowolona
09.01.10 00:03, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Tak, to były dobre czasy. Sunsilk tętnił życiem, ciągle coś się działo. Teraz żyje tylko dzięki nam, a i to nie wiadomo, jak długo. Na zawsze pozostanie we mnie jako magiczne miejsce.
zajęta
08.01.10 23:48, Lilinka
// skasuj komentarz
Ja tęsknię za każdym razem gdy On wyjeżdża gdzieś na dłużej (najczęściej służbowo - właśnie do Gdańska ;) ) a tak to zapominam co to tęsknota. Mieć Go na wyciągnięcie ręki - i źle i dobrze. Kłócimy się o rzeczy błahe, niepotrzebne, a potem się przepraszamy. Pamiętam czasy, kiedy czekałam na każdy jego telefon. Potrafiliśmy wisieć na nim godzinami, nic nie mówiąc lub mówiąc rzeczy zwykłe, codzienne. Teraz uczymy się każdego dnia żyć razem, kochać się, pomimo codziennych problemów. I jest dobrze :) Ps. Nawet jak się rozpycha tu na łóżku, a ja leżę na krawędzi z laptopem ;p
zakochana
08.01.10 22:03, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
To wcześnie masz już zaklepaną tą pracę :) Ja też chciałabym coś zarobić przez wakacje, ale jeszcze nie wiem jak to się wszystko potoczy ...
zakochana
08.01.10 21:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ależ ja odwiedzammm ;* tylko nie zawsze piszę! ;P jeju ileż ja zrobiłam od wczoraj... zajęcia wczoraj od 8 do 11.20. Zaraz po, pojechałam odebrać dokumenty z praktyk Adriana, pojechałam do domu, wysprzątałam mieszkanie, o 15 pojechałam do Krakowa aby mu je zawieźć bo termin do neidzieli maa. Jechałam do Krakowa 4 godziny. Pociąg stał godzinę w polu, bez prądu. Konduktor i motorniczy biegali w kółko nie mówiąc NIC. Kurde okroppnoość. Potem On, akademik, krótki sen od 2 do 7.:15 .... on od 8 na uczelni, ja w łożku z bolącym brzuchem. Potem chwila w galerii ale tłumy mnie wystraszyły poza tym pociąg miał być podstawiany za 30 min... no i cooo. mimo, że startował z Krakowa to i tak się skurwiel spóźnił!!! Tragedy!!! Noo i jak tylko dojechaliśmy do Gliwic razem, to On do mnie... a ja na 3 godziny na uczelnię. Kurwaaaa. Padam! Mam gorączkę, robię pranie za praniem.. właśnie się wykąpałam... on śpi... pochrapuje nawet ;P zaraz idę powiesić kolejne... telefony dzwonią łech. Ide powiesić pranie mader fakerrrrrrr. A dziś jak zasnę to wstaję o 12 i koniec! Ech. I tyle trudnych egzaminów w tej sesji, to chyba będzie 1sza sesja, w którą będę musiała włożyć tyle wysiłku. Tyle trudnych przedmiotów i mega parcie na same 5tki, żeby utrzymać wysoką średnią... UJ na mnie czeka. Kurde będzie mój i już!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps. coś mi schudłaś w oczach, czy mi się wydaje :D
zakochana
08.01.10 17:20, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
haha my i bez widzenia się potrafimy się klocic o pierdoly..lubimy oboje sobie dogryzac i potem jest chaja:P
zakochana
08.01.10 15:55, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
każdy weekend z nim, slodko:) jak przetrwamy te niwygody i zamieszkamy razem w tym Wroclawiu to będę miala go dosyc pewnie, a on mnie, ale poki co mam niedosyt. ostatnio widzielismy się 28 listopada!!!!!! to jest dramat;/
zakochana
08.01.10 15:01, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
eeeh, zazdroszczę Ci,ze masz swojego tak blisko:P
leń
08.01.10 14:52, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No to zależy czy babcia będzie w domu czy nie. Chyba jednak wolę imprezę :D to bierz sanki, szukaj górki i poczuj się jak dziecko :D
zakochana
08.01.10 14:15, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tak...!!!wczoraj:) ale okazalo się,ze taka dluga rozląka tez go przytlacza;/ ale przynjamniej wiem,ze mu zalezy:P oj chyba w przyszlym tygodniu pojadę do Wrocka..te pare godzin razem zrobi nam dobrze, tlyko muszę go dzisiaj dorwac i pogadac kiedy. nawet te 2 godziny z hakiem w pociągu nie są dla mnie przytlaczające, byleby z nim. Kurde...czuję się jak 15latka.
leń
08.01.10 14:00, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No i znowu nie wzięłaś mnie na HS :D pfff... a w niedziele na orkiestrze na manu jest Power of trinity... aaaa mam nadzieję, że załatwię sobie transport, bo jak nie to się wku.. zdenerwuję się :D
foch
08.01.10 12:54, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ciebie przytlaczaja wspomnienia a mnie przyszlosc i to co MOZE i MOGLOBY sie wydarzyc... :/
sexy
08.01.10 11:41, Narzeczona
// skasuj komentarz
no widzisz! komplenie sie na tym nei znam;p SNL nienawidze.... wrrrrrr ale 15 juz mam koncert HH ale oczywiscie mój mnienei chce póścic samej. ale 23 mam koncert Fokusa i ide tam z nim czy bez niego musze isc!! tak jestem fanką hip hopu od urodzenia;] kompletnie nei te klimaty
zakochana
07.01.10 19:12, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
wolę o tym nie myslec:)
zakochana
07.01.10 16:35, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano wszystko niby. Od wczoraj zero kontaktu, pewnie wyjechal do Holandii ze szwagrem, albo ma cos do zaltwienia, bo gdyby bylo inaczej dalby znac. ale ze jestem kobietą to zyję w domyslach,ze jest z inną itp. chociaz wiem, że on nie jest taki,a przynajmniej na takiego nie wygląda. pozostaje mi czekac,az się odezwie, bo ja pisac nie mam zamiaru..za duzo razy się staralam, czekam na jego inicjatywę. Dziwne, ale ja tez lubię, gdy ktos się mną interesuję, a nie tylko ja:P
zakochana
07.01.10 15:17, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie mam żadnego zdjęcia w całości ;p hehehe ale nic nie tracisz ;)
zakochana
07.01.10 14:11, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hmmm niby dobrze:)
zakochana
07.01.10 13:49, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hehe nieźle się wczuwasz :O uroczo wręcz ;** cieszę się,że Ty jesteś zadowolonaaaa ;D :) ja to też jestem taki planowacz na przód ;p
zajęta
07.01.10 00:17, Lilinka
// skasuj komentarz
Ooo Gdańsk Wrzeszcz - koajrzę :) Nawet kilka razy byłam, ale gdzie i jak stamtąd i tam trafić - nie pytaj mnie. Hehe ;) Happysad? Lubię :)
sexy
06.01.10 22:37, Narzeczona
// skasuj komentarz
miłość to nie lalallla diabeł rogaty. i "dziendobry kocham Cie" NIENAWIDZE HAPPYSADU! ani takiej muzyki za to MÓJ uwielbia. Ale diabła rogatego lubie a dziendobry kocham cie pisze tak mój po przebudzeniu:) wiec znosze znosze ładna z Ciebie bestia
zakochana
06.01.10 11:55, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wrzeszcz znam bardzo dobrze, często tam wakacjuje, znaczy nocuję, bo całe dnie to przeważnie na plaży spędzone ;) Moja Ciocia tam mieszka :)
spokojna
06.01.10 11:12, KiniaM // .
// skasuj komentarz
W poprzednim wpisie pisałaś , że nie wierzysz , że to juz koniec roku ... w takim razie mój szok polega na tym, że już po świętach [ ło matko] , po Nowym i , że już 6-y stycznia .............. Kurcze, kiedy to minęło? no nie poczułam kiedy :( ale za to Sylwek był swietny ....... Już zawsze proszę domowe imprezy, lub takie po prostu w gronie fajnych ludzików :) Sylwestry w "lokalach" to męczarnia ... jedzenie, tańczenie na zawołanie .... Jak burki u budy. ........... No to walnęłam :) hahahaaa ... Pozdrawiam ciepło .
spokojna
06.01.10 11:09, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Ciężki rok ? - Rok pełen wyzwań ! :) ...... Wszystkiego najlepszego życzę .... A Happysad llllubię bardzo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz