Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

17.03.08 // szczęśliwa ;]

Ja, Gustavek and DAnutka ! :)
Ja, Gustavek and DAnutka ! :)
usuń
my friend :*
my friend :*
usuń
oh:P
oh:P
usuń
kot
kot
usuń
weekend udany!!
moja pisiapsióła przyjechała do mnie na 4 dni
naimprezowałyśmy się jak na Juwenaliach
codziennie do 5tej rano buszowanie :)

i tak po prostu szczęśliwa jestem
"..szczęście rozpiera mnie.."


/ ej użyłam 3 razy słowa "szczęście" w tym wpisie :):)

Buźka dala Was !:*
Nataliii


22.03
tęsknie już a dopiero drugi dzień się nie widzimy..
kurde i jeszcze pare dni zostało...

i ten śnieg za oknem!! co za rok !!

komentarzy [11] Komentuj z głową »
szczęśliwa
22.03.08 18:15, tylko_ona
// skasuj komentarz
często zaglądam... tzn. jak jestem na Sunsilku... tylko nie zostawiam po sobie śladu ;) cichy obserwator... szczęście szczęście i jeszcze raz szczęście u Ciebie widzę... :) i bardzo dobrze... u mnie tylko szczęście szczęście bez jeszcze raz szczęścia :P
spokojna
22.03.08 14:21, Passi
// skasuj komentarz
Wiem, i mi i im będzie bardzo ciężko, ale nie mogę rezygnować ze swoich marzeń z powodu tęsknoty. Wiem, że damy radę :) No i wielkie dzięki :D
spokojna
20.03.08 10:12, Passi
// skasuj komentarz
O ja, że Ty masz siły na imprezowanie, tak sobie myślę. Ja wczoraj na mieście bylam i wytrzymała do pierwszej :D Po prostu straciłam wytrzymałość do hałasu :D
zakochana
19.03.08 21:12, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
ale za to jak pienie trzymac je w garsci..
zakochana
18.03.08 18:40, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
tez chcialabym poczuc te trzykrotne szczescie;)
zadowolona
18.03.08 17:55, Chmurka22
// skasuj komentarz
wiec moze gdzies na kortowiadzeie sie zobaczymy :)
zakochana
18.03.08 16:43, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
i bardzo dobrze ze jestes szczesliwa! przeciez kazdy na to zasluguje :*:) dziekuje za mily komentarz! :* +
zadowolona
17.03.08 21:32, Chmurka22
// skasuj komentarz
Ty mi kolezanko powiedz kiedy w tym roku dokladnie sa juwenalia tzn ktorego maja :P:P hehge bo ja wolne w pracy musze wziac :D:D:D
zadowolona
17.03.08 20:37, Chmurka22
// skasuj komentarz
siemanko:) Ty mi lep[iej napisz kiedy w tym roku dokladnie sa juwenalia :P
rozczarowana
17.03.08 17:22, Magdoska
// skasuj komentarz
zazdroszcze . Buźka ;e, i mega plusior
zakochana
17.03.08 17:17, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
oj chciałabym użyć tego słowa chociaz raz.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz