Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

19.04.09 // "nieprzygoda, losu szulerka.. " ...

hehe flesz! :)
hehe flesz! :)
usuń
dziś w nocy śniło mi się że kochałam się ze swoim współlokatorem O_o
sen był tak realistyczny że obudziłam się z myślą że to się stało naprawdę
miałam takie uczucie jakby dopiero było po nie mogłam dojść do siebie
heh, nie wiem czy powinno mnie to niepokoić ;p
pewnie mój organizm mi o "czymś" przypomina.. ;p

więc noc była ciekawa ;D

znaczy byłam na imprezie wczoraj i.. czułam się jakoś staro!
jak widzę te porozbierane laski to nie mogę uwierzyć
co się stało z tymi klubami? albo ze mną?;D
dotrwałyśmy do 2. potem mc'drive i lulu ;)

plan mgr z pomocą WIELKĄ siostry zrobiony
w poniedziałek go oddaję i z pokorą przyjmę krytykę ;)
muszę zacząć pisać po prostu i wdrożyć się w temat.

w nowej kurtce czuję się sexy;D
nawet moje włosy mi się podobają, to już nowość :P

kurdę muszę imprezować bo zaraz ostatni rok studiów i co?
skończy się beztroska ale cóż taka kolej rzeczy

w życiu osobistym zawirowania jak zawsze nie wiem czego chce
muszę coś z tym wszystkim zrobić ! tylko co?
nieważne.

wiosenne buziaki ;**
N.

komentarzy [17] Komentuj z głową »
sexy
27.04.09 14:56, clymenia // ,
// skasuj komentarz
czasem też mam takie realistyczne sny:) +
spokojna
24.04.09 22:13, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Nataliooo ma:) a fajny chociaż ten wspolokator?:P hehehhe... tak,tak,zgodnie z Freud'owską teorią sny to odbicie naszych pragnień:D:P hhehehe,nie wnikam:P:P ale wiesz...człowiek,nie warzywo:)))) A mi dziś nic się nie chce. Po prostu NICNIEROBIENIE mnie dopadło,ehhham sobie od czasu do czasu,chlop w pracy i o! do jutra muszę czekać na niego...Buziaki:* PS. Ja wcale się nie żalę,wcale a wcale:P
samotna
23.04.09 23:53, Maślak
// skasuj komentarz
Witam po dłuższej przerwie :)
foch
23.04.09 17:22, pink_butterfly
// skasuj komentarz
hahaha :D no to rzeczywiscie ci o czyms przypomina. :o) jeju... ja z moja kolezanka ze studiow zawsze co roku sobie mowimy, ze bedziemy imprezowac do upadlego, bo to tylko jeden/dwa/trzy rok/lata do konca studiow i wyjdzie ze sie nie wybawilysmy. :D a ja bardzo boje sie konca tej beztroski... ech...
zakochana
23.04.09 12:42, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ciagle powinnas się czuc sexy:P
zakochana
23.04.09 10:50, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
co tam Kochaniutka?:D
zakochana
23.04.09 09:13, Maduixa // ja tez mam nowa kurteczke
// skasuj komentarz
dzinsowa od Rogera na prezent urodzinowy...tylko nie moge jej za bardzo nosic bo jest goraco 25 stopni. Dzis w Katalonii dzien Zakochanych...jedno z najpiekniejszych swiat tutaj! buziaki
szczęśliwa
20.04.09 21:36, tylko_ona
// skasuj komentarz
oj w moim życiu jedno wielkie zawirowanie :( buziaki :**
leń
20.04.09 20:04, KAROLAJN.
// skasuj komentarz
mroczne? jeeeej, wszyscy mi to mówią. ale ja wcale mroczna nie jestem;)
zakochana
20.04.09 19:53, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hi hi.. przymierzam się... przymierzam :))). Jeszcze czeka mnie wiele dobrych rzeczy i marzę o własnej firmie ;)))
smutna
20.04.09 16:38, Dredziara
// skasuj komentarz
wódy tyle by było wesoło :P
zajęta
19.04.09 21:33, bdagusia
// skasuj komentarz
...a "Nieprzygoda" to jedna z moich ulibionych piosenek Happysadu....
zajęta
19.04.09 21:32, bdagusia
// skasuj komentarz
...ach te imprezy... ja chyba się starzeję bo ostatnio mimo wielu okazji siedzę sama w mieszkaniu, nie mam na nic ochoty- z wyboru... a przecież nienawidzę samotności... Buziaki:*
zajęta
19.04.09 18:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
wzglada jak jakas magicyna aura
zajęta
19.04.09 18:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale razi to swiatlo ze zdjecia, co to bylo?
leń
19.04.09 11:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a no nic :P a jakoś tak... teraz będę usówać wszystko :D tak sobie wymyśliłam i tak będzie :D
zakochana
19.04.09 01:32, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a Michalinka z Marta Cie odwiedza ;*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz