Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

07.07.09 // place zabaw, tofik, sesja w trawie i inne, czyli holidejsy w domu.

w trawce:)
w trawce:)
usuń
kwiatek!
kwiatek!
usuń
zbliżenie..
zbliżenie..
usuń
na huśtawce :)
na huśtawce :)
usuń
radość.. moja :P
radość.. moja :P
usuń
:D
:D
usuń
lubi ślizgawkę najbardziej!
lubi ślizgawkę najbardziej!
usuń
tofik z profilu :)
tofik z profilu :)
usuń
fejs :P :D
fejs :P :D
usuń
jeszcze z gdańska. na molo.
jeszcze z gdańska. na molo.
usuń
z pracą dupa.
taka wielka i włochata :P
owszem znalazłam.
( 10 h przepracowane.
podobno nadaję się do handlu ;p )
i co z tego?
bez noclegu więc dojazdy
ale że mieszkam 3 km od l-ka
to nic z tego.
bym była koło 22 najwcześniej
a wtedy już nie mam busa do domu
i tyle.

ale nie dołuje się.
znaczy staram się.
jeszcze w l-ku szukam. ;)

całe dnie z małym:)
więc fajnie.

wczoraj odkurzyłam rower.
w końcu.
i wycieczka z tatą była:)

dziś kosiła trawę. o!
najlepsze na wszystkie smutki to coś robić.
cokolwiek. polecam sprzątanie :P

coś pomyślę. może dopiszę:)

bez ładu, bez sensu..
JA.

p.s.1 poza tym mamy pieska.
od jakiś 2 tyg. tofik się wabi.
gania wszędzie, się bawi. pocieszny :P

p.s.2. a jak moje włosy się prezentują ?
bo znowu mam zamiar obciąć. krótko. bardzo.
:)


komentarzy [85] Komentuj z głową »
zakochana
19.10.09 00:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja zawsze rozumiem :*
zadowolona
18.10.09 23:37, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ale pieniazki by sie przydały wiec mysle o pracy ale na mysleniu sie konczy bo nie chce mi sie wiecej robic ;p :D
zakochana
18.10.09 22:44, endearmentt
// skasuj komentarz
halo. :(
zakochana
18.10.09 22:44, endearmentt
// skasuj komentarz
halo. :(
zadowolona
18.10.09 22:42, pani_zuczek
// skasuj komentarz
jakos leci studia i praca licencjacka na glowie
spokojna
18.10.09 22:13, lovelka
// skasuj komentarz
trwa:)
spokojna
18.10.09 22:13, lovelka
// skasuj komentarz
trwa:)
zadowolona
18.10.09 21:09, pani_zuczek
// skasuj komentarz
hej co tam u ciebie ? :)
leń
17.10.09 10:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
to fajnie masz, mi się żadna impreza nie zapowiada jak na razie :/ a no miałam byc ruda wyszłam czerwono-ruda z przewagą czerwonego :D
zakochana
16.10.09 19:15, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
uuu to kiepsko, no ale silna babka jestes;)/ we mnie nie da się zakochac;p
leń
16.10.09 19:14, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
cześć :) co słychać?
zakochana
14.10.09 23:01, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a co na te milosc Twoj mezczyzna?:P
zakochana
13.10.09 00:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no na pewno już jestes w Gdańsku. Czekam na maila!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
samotna
12.10.09 20:51, Maślak
// skasuj komentarz
Jak widzę nie tylko ja miewam tutaj "zaległości" :PP Co u Ciebie słychać ? Pozdrawiam !:)
zakochana
10.10.09 22:58, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ale to fajnie:P:P:P
zadowolona
08.10.09 23:24, pani_zuczek
// skasuj komentarz
co tam u ciebie ?
zajęta
07.10.09 22:55, bdagusia
// skasuj komentarz
Jka tlyko znajdę troszkę więcej czasu to obiecuję odpisać na Twojego meila... Buziaki:* [jestem wykończona]
zadowolona
07.10.09 18:07, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Czytam, czytam i dochodze do wniosku, że znam tę notkę?! Patrzę na datę...no i już wszystko jasne.Czytałam ,komentowałam, proszę o świeże wieści :) Tofik wyrośnięty, zmądrzał? A jak z pracą? Widać jakąś wizję zza tej włochatej dupy? Pozdrawiam:)
zakochana
06.10.09 11:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wciąż czekam zajęty dupku! :P
zadowolona
03.10.09 22:51, pani_zuczek
// skasuj komentarz
a nawet nie mow mi o poniedzialku taki super plan ze nikt nie wie jakie mamy zajecia ;p
zakochana
03.10.09 22:20, Maduixa // oj dzialo sie dzialo
// skasuj komentarz
drugi slub to byl w zasadzie taki obiad w hotelu dla 35 osob, ktore nie mogly przyjechac do Polski, a przy okazji ubralismy sie w stroje slubne i zrobilismy mini sesje:) poza tym mialam oprowadzanie mamy po BCN i okolicach! super!!!
zajęta
03.10.09 12:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
na fotkach bylam na lekkim rauszu, ale tamtego dnia impreza byla po prostu zajebista, stad usmiech na twarzy byl non stop. Zreszta przez caly okres tej pracy raczej bylam w dobrym nastroju- praca na mnie dziala uspokajajaco, pozdrawiam, zmykam na zakupy.Odezwe sie pozniej
zakochana
02.10.09 23:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja napisałam- odpowiedzi nie dostałam. Olaboga!
szczęśliwa
02.10.09 22:55, .lovelybee.
// skasuj komentarz
w sumie to nie ma sie czym chwalic bo ona za wysokiego poziomu soba nie reprezentuje no ale .. ;p hehehe. buziaki :)):**
sexy
02.10.09 10:31, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a to dlaczego?
zadowolona
01.10.09 16:35, pani_zuczek
// skasuj komentarz
fajnie masz :) ja dzis tylko angielski a jutro 2 wyklady ale jednak musiala sie pofatygowac na uczelnie ;p dzieki :) a może nowy wpis :D
sexy
01.10.09 10:53, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a kiedy nowy wpis? +
zakochana
29.09.09 17:37, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tez bym chciala juz lato...szkoda,ze u nas nie ma go dluzej:P a Ty dawaj jakis wpis, bo nie wiem co u Ciebie:>
zakochana
29.09.09 00:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no i nie napisałaś!!! Foooooooooooch! :P na 102! :P
zajęta
28.09.09 18:35, bdagusia
// skasuj komentarz
Jak już będziesz pisała tego meila do Pom to ja też poproszę:P b.dagusia@gmail.com :) :*
zakochana
28.09.09 18:08, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no proszę :D zrób to dziś!!! :*
zakochana
28.09.09 17:43, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm rozumiem... kochana mam prośbę, to mój mail : marta.iwinska@gmail.com napisz mi maila, powysyłaj fotki!!! :) czekam!!!!!!! :* odbiorę, odpiszę i na pewno odwdzięczę się tym samym :*
zakochana
28.09.09 11:14, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja wiem,Ty wiesz ;*
zakochana
28.09.09 10:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wreszcie wróciłaś!!! Kochana wiem, jak się czujesz. Ja też musiałam zmienić swój styl pisania przez to, że niepowołane osoby tu właziły i wszystko czytały, niekoniecznie to, co chciałam by czytały. Jedynym wyjściem to założyć nowy blog o innej nazwie i udawać, że prowadzisz tego, albo też pisać "między wierszami" :> Co tam u Ciebie? U Gustava? Jak wakacje/? :*
foch
27.09.09 15:55, pink_butterfly
// skasuj komentarz
nieeeeeeeeeee, no co ty! siedzialam tylko w pierwszym rzedzie. :o)
foch
27.09.09 12:28, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ŻYJESZ!!!! to kiedy nowy wpis??? :o) xxxxxxxxxxxxxx
zakochana
27.09.09 02:57, endearmentt
// skasuj komentarz
no a Ty kochana kiedy zrobisz nowy wpis? :* Już się naprawdę należy :) co u Ciebie? :*
spokojna
25.09.09 18:42, without_wings
// skasuj komentarz
piekna ta fejs , taka mila i niewinna :P / buuuziaki :* i pozdrowieniaaaaa
zakochana
21.09.09 19:41, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
kas jest?:P
samotna
20.09.09 19:01, Maślak
// skasuj komentarz
Halo ? Halo ? Jak tam żyjemy ? Cichutko tu u Ciebie ... Pozdrawiam :)!
foch
19.09.09 13:25, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Natalko, co sie z toba dzieje??? wchodze tutaj i dalej kurz lezy... :o(
zakochana
07.09.09 19:46, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
Halo,gdzie się podziewasz? na facebooku jestes czesciej...
sexy
07.09.09 15:41, clymenia // ,
// skasuj komentarz
kiedy coś nowego napiszesz? ;* +
zakochana
07.09.09 07:29, endearmentt
// skasuj komentarz
puk puk! Już wrzesień! :*
zajęta
06.09.09 15:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
pozdrawiam cieplo, co slychac?
sexy
31.08.09 14:32, clymenia // ,
// skasuj komentarz
oj widze że koleżanka też sobie wakacyjną przerwe zrobiła:) +
foch
28.08.09 20:48, pink_butterfly
// skasuj komentarz
halooo, halooo - co slychac u Natalii i Tofika??? :o) xoxo
foch
14.08.09 10:09, pink_butterfly
// skasuj komentarz
bez przesady! wracam po ponad tygodniu odlaczenia od internetu a tutaj NIC sie nie zmienilo. wstyd, wstyd! :o) xoxox
zakochana
11.08.09 12:03, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a Ty gdzie? ominelas chyba ze 3 wpisy u mnie :p
zajęta
08.08.09 16:33, bdagusia
// skasuj komentarz
[ ??? ] :*
zakochana
06.08.09 09:39, endearmentt
// skasuj komentarz
tabakierko kochana, kiedy się pojawisz? :*
zakochana
30.07.09 10:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
gdzieeeeeeeee Tyyy zniknęłaś?!?!?! :**
smutna
24.07.09 19:42, she_ra
// skasuj komentarz
a i zapomniałabym o włosach, włosy ładne i kolor miły i w ogóle :)
smutna
24.07.09 19:41, she_ra
// skasuj komentarz
Ale słodki ten dzieciaczek :) i piesio urocze :) ja nie mogę kosić trawy, bo mnie wtedy alergia chwyta ;|
zakochana
22.07.09 20:58, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a Ty co na tych wydmach tyle przesiadujesz co?:P[opis na gg] napisalabys wpisa ;p
zakochana
21.07.09 16:04, endearmentt
// skasuj komentarz
co tu tak cichutko u Ciebie? :)
zadowolona
17.07.09 20:43, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
No tak, jak się pracuje, to się marzy o urlopie, ale bez pracy ciężko. Spodobała mi się ta wieeeelka włochata na dodatek dupa, choć powód dupowania niezbyt wesoły.Powodzenia życzę w poszukiwaniach, nie poddawaj się. A jesli chodzi o fryzurkę, to moim skromnym zdaniem wakacje sprzyjają szaleństwom, a włosy mają to do siebie, że odrastają, więc jesli czujesz potrzebę odmiany, to zaszalej, a co :)
zakochana
17.07.09 16:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dziękuję Ci bardzo!!!:*
zakochana
17.07.09 13:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hej ho nie bylo mnie tuuu :)) do Patryka kuzynostwo z mazur przyjechalo i spedzalismy razem czas % :P wczoraj bylismy nawet w gorach na caly dzien :p nie chce mi sie wpisu robic,ale moze jutro :p jak znajde czas bo jutro moje oczko :p
zakochana
16.07.09 22:31, Frage
// skasuj komentarz
boski piesio:) ja tez jak mam problemy to sprzątam a jak jest bardzo zle to gotuje taki dwu daniowy obiad maminy:P a ja włoski zapuszczam sobie nie wiem po co ale zapuszczam:P aaaaaaaaaaa praca się znajdzie!:*
zmęczona
16.07.09 22:29, funny
// skasuj komentarz
no rzeczywiście, praca ciężka, ale dasz rade, na pewno sobie poradzisz! u mnie z dnia na dzien lepiej, wiec mysle ze tobie tez sie jakos powiedzie:)trzymam kciuki za ciebie:)
zakochana
16.07.09 16:43, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dobrze, że włosków nie ścinasz: P za pomyłkę no nie wiem co... wyślę na Ciebie mordercę :P:P:P hiehie nic nie szkodzi :*
leń
16.07.09 12:37, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja to od tamtego roku co jakiś czas mam jakąś 8nastkę :D No moja mama jest tak dowciapnia, że masakra :D nie wiem czy zrobiła to specjalnie czy po prostu nie pomyślała, w każdym bądz razie wszystkie już rozdane i nie musze na nie patrzeć :D
zakochana
16.07.09 08:10, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tak, właśnie... ma już bilety :)))
zajęta
15.07.09 23:59, bdagusia
// skasuj komentarz
:* [Psiak boski... ale ja i tak wole mego kota:P :)]
zmęczona
15.07.09 21:20, funny
// skasuj komentarz
a to gdzie bedziesz pracowac? no ja tak najbardziej chcialam sie dostac do empiku, ale wiadomo jak jest na początku- wszedzie nie za ciekawie.. dzis bylam drugi dzien i juz bylo troche lepiej,mam nadzieję, ze z czasem bedzie ogolnie coraz lepiej. z menem dobrze, bylismy na blyskawicznych wakacjach przed moją pracą co widac na zdjeciach:)pozdrawiam i zycze powodzenia w nbowej pracy-razem zaczynamy, obie mamy te same nowe doswiadczenia i stresy:)
zakochana
14.07.09 19:18, Maduixa // ciekawe co wymysla dziewczyny w W-wie
// skasuj komentarz
napewno bedzie inny sklad ale miejmy nadzieje nastroje rownie wesole i fajne otoczenie!
foch
14.07.09 10:10, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ach! upolowanie czegos fajnego na wyprzedazy sprawia, ze swiat dookola jest lepszy, co? :D jejejeje! nie scinasz!!! :D
samotna
10.07.09 22:07, Maślak
// skasuj komentarz
A ja na przekór wszystkim powiem TNIJ ;D ! Im krótsze tym lepsze !:DD Nie ... bo mnie tu zlinczują ;)) Trochę żaruję. Ale krótkie włosy to może być ciekawa odmiana ? :). Ja takie preferuję bo mi "służą"! Podobno groźniej wyglądam ;D! Przecież w końcu i tak odrosną !... Pozdrawiam ciepło :)!
foch
10.07.09 11:49, pink_butterfly
// skasuj komentarz
mam nadzieje, ze zastanowilas sie nad wloskami i oddalilas termin egzekucji. :D
zakochana
09.07.09 19:16, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hehelooołł :P wpadaj na wpisior :D i pisz co u Ciebie? jak wakacje mijają?
zakochana
09.07.09 09:32, endearmentt
// skasuj komentarz
po 1) nie ścinać! po 2) piesek jest uroczy :) po 3) trzymam kciuki z pracą po 4) BUZIAK!!
sexy
08.07.09 14:49, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja jak się nudze to mam zapał do sprzątania całego domu:) przynajmniej wtedy czas szybko mi leci:) +
zadowolona
07.07.09 19:09, pani_zuczek
// skasuj komentarz
fajny piesek a skad go masz ?:) tez polecam sprzatanie na smutki wlasnie dzis sprzatałam pokoj i troche lepszy humor :)
szczęśliwa
07.07.09 16:36, gojda31
// skasuj komentarz
a mnie sie zdaje ze sie znamy:D
zajęta
07.07.09 16:24, in_black
// skasuj komentarz
Nie obcinaj !! ;-))
zakochana
07.07.09 12:02, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co do ścięcia, zgadzam się z Miśką ;) nie powinnaś skracać włosków. A wręcz powinnaś mieć jeszcze tak z 1,5 cm dłuższe :) ale to tylko moja opinia;) całusssssssss świrku mój Ty Ty :*
zakochana
07.07.09 11:21, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
mnie się podoba taka Twoja długość,ale to Twoje włosy więc słuchać nie musisz nikogo ;*:) Tofik jest uroczy-to kundelek? też kosiłam ostatnio trawę...opaliłam się wtedy najwięcej ;)) a co to za smutki Cię gnębią??
zakochana
07.07.09 10:59, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Cudny piesio, ja mam bzika na punkcie szczeniaczków ;) To moje wielkie, jeszcze dotąd niespełnione marzenie ;( Chwile spędzone z dzieckiem są niezapomniane, napełniają człowieka wielką spontanicznością, uśmiechem i optymizmem ;)
foch
07.07.09 10:14, pink_butterfly
// skasuj komentarz
i rozumiem, ze cioteńka wie juz, gdzie sa najbardziej wypasione slizgawki w okolicy :D :D :P
foch
07.07.09 10:14, pink_butterfly
// skasuj komentarz
i jak ja lubie siersc takiego szczeniaczka. jest taka miekka :D i zabki male igielki :D :D
foch
07.07.09 10:12, pink_butterfly
// skasuj komentarz
nie nie nie !!! nie obcinaj wloskow!!! :o) slicznie wygladasz - tak promiennie i wakacyjnie! tofik jest na MAXA pocieszny i sprawia ze tesknie za swoim krecikiem... :( co do sprzatania to masz racje - najlepsze na smutki jest sprzatanie i wysilek fizyczny. moj kolega mi tak kiedys poradzil (on sprzatal kiedys tak, ze nawet zamrazarke rozmrozil i wiesz co zrobil? pomyslal sobie, ze ot, sprobuje to co na filmach - dotknie jezykiem lodu. PRZYKLEIL SIE. hahaha :D wpadal w panike bo telefon daleko, wszystko daleko, a lodowki nie ruszy. :P ale w koncu udalo mu sie jakos odkleic :P :P :D to taka mala dygresja byla :D P)
spokojna
07.07.09 10:12, KiniaM
// skasuj komentarz
Fajne masz włosy .... nie obcinaj .... :( .... nu nu nu ..................... A fotki z Tobą i małym rewelacyjne , bo takie ciepłe i radosne ... pełne miłości i takie po prostu naturalne ..............
zakochana
07.07.09 09:28, Maduixa // a jak chcesz obciac wlosy?
// skasuj komentarz
krotko tzn na zapalke?
zakochana
07.07.09 09:26, Maduixa // ja bede szukac pracy od wrzesnia, pazdziernika
// skasuj komentarz
jak juz wroce na dobre do BCN, bo sierpien to bedzie Polska-Wa-wa_ Gdansk-Sopot-WAwa-Grecja-Wawa-BCN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz