Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

16.12.07 // ...

pod pachą:P:P:P tu jestem !!
pod pachą:P:P:P tu jestem !!
usuń
rok temu to było!! ależ ja ptrzę na Niego :P :)
rok temu to było!! ależ ja ptrzę na Niego :P :)
usuń
moje ulubione znad morza :):)
moje ulubione znad morza :):)
usuń
nic na to nie poradze
no nic nie poradze
bo co mozna poradzic na miłość?
kocham Go i już
no kocham
choć się wypieram sama przed sobą



ale w sumie po co się wypierać
trzeba to udoskonalić
a skoro ja chcę
On chce
to damy radę nie ??




no i dam radę. i bedzie ok :)



i mam nadzieje ze innym sie tez ułoży!!
bo widze że faceci kobitek z sunsilka dają ciała...
z tego co czytam
eh Ci faceci.. utrapienie..



Natalia


komentarzy [14] Komentuj z głową »
spokojna
16.12.07 23:06, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Mój facet jest de best !!!! i wam nadal wszystkiego najk naj , duuuużo miłości i zrozumienia !!!!!
zakochana
16.12.07 22:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
albo kurwa wszystko jest zajebiście albo sie wali na całej lini ;DDD
zakochana
16.12.07 22:00, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no dają faceci ciała, dają!!!:P
smutna
16.12.07 21:22, madziulinka25
// skasuj komentarz
:)) mi tez bedzie bardzo milo was wszystkie poznac. w koncu w realu a nie w wirtualnym swiecie=]
zakochana
16.12.07 20:16, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
wolalabym miec przesrane z powodu milosci niz z jej braku ot co:P haaha
zakochana
16.12.07 20:01, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Julcia jest cudownym dzieckiem. Bystry, wesołym, energicznym. Tak bardzo za Nią tęsknię. Ale już w Wigilię Ją zobaczę ! ;) U mnie już w porządku między Nami. ;*
zakochana
16.12.07 19:56, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
dokladnie nie wypieraj się;) bo inne ( w tym ja) mamy z nimi przesrane.
smutna
16.12.07 19:45, madziulinka25
// skasuj komentarz
oj kochana nawet nie wiesz jak ja ci zazdroszcze:)) zycze powodzenia=]
spokojna
16.12.07 19:33, Passi
// skasuj komentarz
No to do dzieła :D Wsiadaj w pociąg, czy co tam do Doni i ona Cie obetnie :D A jak nie, to najbliższa fryzjerka i juz... :D Zazdroszczę Ci, że masz co obcinać, bo ja kocham kombinacje fryzurowe, więc od kilka lat mam krótkie włosy- bo mi po prostu nie mają szansy odrosnąć :)
spokojna
16.12.07 19:25, Passi
// skasuj komentarz
:) No tak... w końcu niełatwo jest ściąć długie pióra.
spokojna
16.12.07 19:07, Passi
// skasuj komentarz
W tej fryzurze z drugiej fotki jest Ci ślicznie:) O facetach się nie wypowiadam, bo ja jakoś mam to szczęście, że patrykowo- alicjowe problemy rozwiązują się w mgnieniu oka.
zajęta
16.12.07 18:54, _brunetka
// skasuj komentarz
dziękuję kochana ;D a to zdjęcie pod pachą jest świetne!! ;D
zajęta
16.12.07 18:40, _brunetka
// skasuj komentarz
wpadłam bo zobaczyłam, że już byłaś u mnie dwa razy :) a ja nic! ;p oj! niedobrota ze mnie :P
zajęta
16.12.07 18:32, _brunetka
// skasuj komentarz
jestem :) a Ty dasz radę :) jeżeli oboje jesteście na to gotowi :) zazdroszczę :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz