Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

22.06.09 // i wakacje. a gdzie lato ?

kocham :*
kocham :*
usuń
Mam już wakacje..:) Od zeszłego wtorku właściwie.
Ostatni egzamin strasznie trudny, a miało być inaczej ;p
Zawsze kłamią Ci wykładowcy. Cóż ;p tacy już są.
Ale 5 jest :D W tym roku średnia całkiem ok.
Myślę że stypendium będzie. Nie są to astronomiczne kwoty, ale zawsze :)


Ostatnie dni w Gdańsku spędzone zostały w .. Działdowie :D
Jakkolwiek by to brzmiało.. :)
Było miło:) Aż odjeżdżać się nie chciało i zamiast nocnym pociągiem
jechałam o 5.19.. Wstać się nie chciało, ale noc w objęciach.
Jeszcze przesiadka w Malborku, godzinne czekanie i już.
Bieg na autobus i już na Zaspie. W domu nieład że aż strach.
Szybko posprzątałam, w końcu moja siostra i mały Jakubek mieli być za chwilę.
Udało się posprzątać i spakować w godzinkę:)

Jeszcze nad morze poszliśmy. Jakub pierwszy raz :D
I droga do domku. Tego prawdziwego.

Teraz poszukiwania pracy w Łebie, a że późno już jest to ciężko znaleźć
Ale może jakiś łut szczęścia ? Różnie bywa.

:)

A moje torby nadal nierozpakowane. Bałagan..

komentarzy [46] Komentuj z głową »
rozczarowana
01.07.09 22:46, Pozytywnie_zakręcona // /
// skasuj komentarz
nawet sie nie odezwiesz tyyy wredna małpko ! ;* jak tam mija czas !
zakochana
01.07.09 22:42, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jesteś w wieku mojego Patryka ;) wcale nie mówię,że stara,ale uważam że po 20-stce szybko odczuwa się proces starzenia :p hehe ;) zgrabna?? chciałąbym! chyba zainwestuje w ten nowy dove co go reklamują :p
zakochana
01.07.09 08:46, endearmentt
// skasuj komentarz
jak sobie żyjesz nadmorska dziewczynko? :) ja już odliczam dni kiedy znowu będę nad Bałtykiem, który Ty, szczęściaro, masz na co dzień. :) Buziaki!!
foch
30.06.09 21:05, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a ja pamietam, ze tu bylo jeszcze twoje zdjecie dodane (do tej notki) na samym poczatku... i gdzie ono sie podzialo?? ja mam lato, jesli chcesz moge ci przeslac troche slonca. :o)
zakochana
29.06.09 16:53, Maduixa // lato w BCN:)))) mam nadzieje, ze do Polski tez dotrze
// skasuj komentarz
bo chce miec ladna pogode na slub:) a w tej sukience fuksjowej fajnie sie czulam tylko bylo troche zimno.
chora
28.06.09 02:02, malaemka
// skasuj komentarz
to racja :) wlosy rosna mi jakos mega szybko mowie to marco to mowi ze normalnie i ze jemu tez :/ hehe a przeciez ja widze ze ostatnio przez jakies 2 lata wlosy mi rosna meeeeeeeega szybko z czego sie ciesze bardzo :) planuje moze znowu sciac jakos bo jak za chwile mam miec dlugie to czemu nie eksperymentowac ;) kiedy nowe cos u Ciebie ? :) buzia pa pa
samotna
28.06.09 00:39, Maślak
// skasuj komentarz
Dla mnie to może i doświadczenie ale cała reszta może to spewnością traktować jako swoją pokutę :D ! Tylko pewien nie jestem czy Bozia uzna ?:P Kurcze ... dopiero doczytałem ! No przecież pogratulować muszę 5 !!! SZACUN WIELKI! :P Tak trzymać ! :D Praca sama się znajdzie ... :)
chora
27.06.09 22:50, malaemka
// skasuj komentarz
:P :*************** co mnie zaczepiasz ? ? :)) hi hi buziak slonku :)) nie ma wpisu u ciebie buuu za to u mnie nowy
samotna
27.06.09 22:33, Maślak
// skasuj komentarz
Oj nudzę, nudzę i dlatego na pisarza się nie nadaję !:P W innym miejscu internetowym wyżywam się "pisarsko" jako felietonista :) Tam dopiero są moje "dłużyzny" :DD ... Kiedyś je tutaj może ujawnię chociaż kto to wytrzyma ?:D Pozdrawiam cieplutko !:)
zadowolona
27.06.09 17:27, pani_zuczek
// skasuj komentarz
aha fajnie a skad masz mam nadzieje ze nie z bazaru ;p pies nie moj i po jego odwiedzinach stwierdzam ze tak malego psa bym nie mogla miec bo za maly i ciagle sie o niego potykam ;p
zajęta
27.06.09 01:58, bdagusia
// skasuj komentarz
No właśnie a było takie ładne!
zadowolona
26.06.09 22:17, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dobre pytanie w tytule :/ ach morze dawno go nie widziałam :) a bałagan w pokoju też przydałoby się posprzątać ;p
zakochana
26.06.09 15:42, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hej, hej. Właściwie to wszystko w porządku. Dzięki :). Trochę ta pogoda mnie rozwala :?. Czasem czuję, że jestem nabuzowana jak osa..., ale spoko :))
leń
26.06.09 14:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a wiesz co? Ja widziałam go z minutę może nawet nie, więc nie pamiętam :D
smutna
26.06.09 12:43, hari
// skasuj komentarz
urlop mam, ale coś nie bardzo wiem, jak go wykorzystać. mam nadzieję, że coś uda się zrobić w te wakacje (:
spokojna
25.06.09 20:26, KiniaM // .
// skasuj komentarz
A Ty niedobra ... zdjęcie swe usunęłaś .....
zakochana
25.06.09 20:21, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Zazdroszczę Tej codzienności z Małym Szkrabem ;) ;*
zajęta
25.06.09 19:54, bdagusia
// skasuj komentarz
:*
zajęta
25.06.09 19:39, bdagusia
// skasuj komentarz
...a ja muszę podanie o przedłużenie sesji napisać... ale wcześniej po zwolnienie do lekarza iść:) Dziwnie mi z tym wszystkim ale czego nie robi Wolontariusz Roku dla tych dzieciaczków... z tym też mi dziwnie... mam wrażenie, że powinnam teraz dawać z siebie jeszcze więcej... i gubię się z tym i w tym... ech... Zazdroszczę wakacji i Jakubka...
zakochana
25.06.09 16:43, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja tez nie mialam,ale cala grupa mielismy przymus pisania inforamtyki we wrzesniu,bo koles nie stawil sie na egzaminie...Wiec nie licze tego jak moj blad ;)
zakochana
25.06.09 14:34, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
;)) mam nadzieje ze to ostatnie...Nie znam wynikow jeszcze z ekonometrii i z dzisiejszego..
smutna
25.06.09 13:02, she_ra
// skasuj komentarz
Bo mieszka daleko bardzo, a dodatkowo ja byłam w maturalnej, więc niezbyt mogłam sobie pozwolić na takie wyjazdy. A torcik był pyszny ;) To bobo na zdjęciu to Twój chrześniak?
zakochana
25.06.09 12:46, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
heh, nie ma co obchodzic;p bo nie jestem;)nad czym czasami bardzo ubolewam:P
smutna
25.06.09 09:42, hari
// skasuj komentarz
ja w tym roku będę bardzo tęsknić za wakacjami - zawsze urlopy bezpłatne a teraz całe lato przepracowane będzie. eh.
nieszczęśliwa
25.06.09 09:16, Patitka
// skasuj komentarz
no my jedziemy do moich rodziców do anglii, mój mąż zostawia tu większość rodziny,ja z resztą też ale nie mówimy ,że zostajemy na zawsze w Anglii :) chociaż to możliwe
zakochana
24.06.09 19:13, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dalas mi komenta o jakims Tomeczku i chyba sie pomylilas :p Ja obecnie nie dostaje smsow,ale dzwoni wciaz numer zastrzezony.. wieczorami telefon mam wylaczony-tak przez pare dni bede robila..Teraz zakuwam do mam nadzieje ostatniego zaliczenia :p
zakochana
24.06.09 18:46, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
zazdroszczę Ci, ze masz juz koniec i do tego bez kampanii wrzesniowej. Niestety mnie czeka jedna poprawka, albo dwie,zalezy jak pojdzie mi egzamin w niedzielę. Chcę juz lipiec ..w koncu będę miala czas zeby o siebie troche zadbac i wypocząc, bo psychicznie to nie wydalam:) no i ta pogoda by moglaby się poprawic;)
zajęta
24.06.09 15:22, _brunetka
// skasuj komentarz
chyba dziś zrobie porządek ;) ...ii coś napisze ;) mam zamiar...to już coś
zajęta
24.06.09 15:21, _brunetka
// skasuj komentarz
z innym :P
sexy
24.06.09 12:58, clymenia // ,
// skasuj komentarz
wczoraj o 12,50 zostałam ciocią :) urodziła syna, Tomeczka:)
zajęta
24.06.09 08:38, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
Mmmm Morze... ohhh jak dawno nie byłam...
chora
23.06.09 20:49, malaemka
// skasuj komentarz
zagdladam :))))czytalam :) powodzenia w znalezieniu pracki :) kissy i milego wieczorka
zajęta
23.06.09 16:07, MMM24
// skasuj komentarz
piękny dzieciaczekk ;))) a przede mna jeszcze dwa trudne naprawde trudne egzaminy i zaliczenie z etyki.. wszystko zostawili nam na ostatnia chwile... ;/ a wiec weekend za dwa tygodnie nie mój ;//. ja tez zaczynam szukac pracy wlasnie mi sie konczy tak jaby staz, tzn baba mi chciala przedluzyc o trzy miesiace ale wale ta prace ...taka nuda zero ruchu, zero pracy zero czegokolwiek... juz sie pewnie cofnelam w rozwoju :Pa wiec Topbie zycze powodzenia w szukaniu pracy :)))
zajęta
23.06.09 15:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
sliczny ten maluszek
zakochana
23.06.09 14:57, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dokładnie... a mam telefon w mixie i nie ma mozliwosci zmiany numeru...ale jak tak dalej bedzie to pojde do oragne by cos wymyslec... teraz jest cisza...zaczyna sie dopiero wieczorami i noca...Dlatego na noc wyl telefon a wieczorem tata odbiera telefony
spokojna
23.06.09 13:57, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Na wariackich papierach :) Ale czasem lepsze to , niż totalna nuda ..... Pozdrawiam.
rozczarowana
23.06.09 09:43, Pozytywnie_zakręcona // /
// skasuj komentarz
musi nie musi ;D
zakochana
23.06.09 09:28, endearmentt
// skasuj komentarz
no proszę, w końcu! :) teraz sobie odpoczywaj, należy Ci się... :*
sexy
23.06.09 08:13, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Ja wakacje mam od jakis ponad 2 tygodni, sama już nie wiem dokładnie od kiedy bo dni mi szybko mijają, tyle się dzieje. A może nad morzem ci się poszczęści i praca będzie:) +
rozczarowana
23.06.09 00:13, Pozytywnie_zakręcona // ;
// skasuj komentarz
jaki fajny bachorek ;*
zajęta
22.06.09 22:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
ona ostatnio tak dziala na kazdego z calej uczelni, na szczescie zostala odsunieta z funkcji dziekana od pazdziernika 2009
zajęta
22.06.09 21:55, **Kirke**
// skasuj komentarz
zarzucila mi ze mam zla dykcje co jest nieprawda, bo babka od emisji glosu stwierdzila ze mam swietna dykcje i jak najbardziej nadaje sie do pracy z dziecmi
zakochana
22.06.09 20:12, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja mam ost zaliczenie w czwarteeeeeek ;)) ale dokladnie gdzie ta pogoda?:/
foch
22.06.09 19:42, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a tak w ogole to mialam jeszcze cos napisac ale mama zadzwonila na skypa i zapomnialam. :P :P
foch
22.06.09 19:41, pink_butterfly
// skasuj komentarz
nareszcie sie notki do czekalam! :D u mnie rzyeczywiscie wszystko na opak. ja w ogole jestem maniakiem planowania i organizowania, a teraz zyje na wariackich papierach z mglistym pojeciem co bedzie jutro, pojutrze i za tydzien. i troche boje sie przelamac ten stan. bo z kilkoma rzeczam sie nie wyrabiam. widze, ze u ciebie uczuciowo lepiej, bo i zakochana buzka sie na profilu pojawila. no i te ostatnie dni w dzialdowie. :o) nie wiem czy ci kiedys pisalam ale nad polskim morzem bylam tylko raz - i to wlasnie w trojmiescie! i strasznie mi sie podobalo. :o) xxxxxxxxxxxxxx [a łeba kojarzy mi sie z 'klamczucha' m. musierowicz :D]
zakochana
22.06.09 19:34, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Jaki On cudny ;) Ja zawsze rozpływam się widząc dzieciaczki, taka już jestem, mój instynkt nadal nieujarzmiony ;) Ja też powoli zaczynam wakacyjne życie ;) ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz