Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

01.06.10 // czerwiec/Dzień Dziecka/jutro urodziny :D

tort mojego kochanego  dwulatka:) niestey nie byłam na ur:(
tort mojego kochanego dwulatka:) niestey nie byłam na ur:(
usuń
prezent od Cotki :)
prezent od Cotki :)
usuń
czerwiec - mój ulubiony miesiąc:)
nie tylko ze względu na to, że mam urodziny:)

ogólnie jest ok:) praca zdana w całości ponad tydzień temu.
dziś o 19.00 seminarium i dowiem się co jeszcze jest nie tak:)
obrona na 99% 28 czerwca, ale jeszcze nie wiem na pewno.
planuję pojechać z lubym i wtedy do domku wrócić i poświętować z rodzinką
podoba mi się ten plan:) genialny w swojej prostocie!o!

no dziś pojadę do Gda, najpierw promotor a potem na stancje pakować się
zwiozę rzeczy już do domu, P. po mnie przyjedzie...

dzięki Niemu jutro moje urodzinki spędzę w domu
mieliśmy jechać jutro wieczorem do pracy, ale wynegocjował czwartek rano
ja się poddałam, bo mówią że lepiej być dzień prędzej wieczorem
ale P. nie dał za wygraną i jestem Mu bardzo wdzięczna:)
tort będzie, posiedzimy sobie, mam nadzieję że będzie luźno:)
następnego dnia o 7 rano wyjazd, ale to nic:)

także jest fajnie:)


byłam dziś u fryzjera, asymetrie sobie zrobiłam.
muszę jeszcze zdjęcie do dyplomu zrobić, ale jakoś się nie palę do tego..
ale trzeba.. w przyszłym tygodniu ;p

no i tak czas mija. myślę intensywnie co będzie po pracy sezonowej
wrzesień się skończy i trzeba cos dalej kombinować. ale jestem pełna dobrych myśli.
przecież pozytywne nastawienie jest najważniejsze i wiele może zdziałać!!

w weekend była praca. ale razem:) wspólne poranki są bezcenne. uwielbiam...

to chyba tyle:)


Natalia:)

komentarzy [18] Komentuj z głową »
zakochana
07.06.10 22:17, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
taaa gest mily, o ile to jego pomysl..bo tak myslę sobie,ze moze jego mama mu podsunela to. z resztą wkurzyl mnie pare minut temu i nie mam ochoty jutro go ogladac, dlatego jak sobie przypomni i zadzwoni to ok,a jak nie to ja się odzywac nie mam zamiaru. A pic będę dopiero w weekend:P:P, wiec napewno dam jutro znac :P
zakochana
07.06.10 21:03, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no tez się wlasnie boję, że zjedzą mnie nerwy i nie pojdzie tak jak trzeba,ale z drugiej strony myslę sobie, że tam przeciez nikt nie chce nas uwalic. No ja mojemu powiedzialam dzisiaj, zeby po mnie przyjechal, bo tak myslę sobie po co biedak ma czekac i tam stac bezczynnie jak moze w domu pospac i na koniec przyjedzie..jak juz będę po.Ja będę zaczytana i zagdana z innymi,wiec nie poswięcę mu maks czasu, a ze on mieszka z 5 minut od mojego wydzialu, więc luzik:)/ nic sobie nie kupilam, bo brak gotowki się odezwal;/ ale mam fajną biznesową sukienkę, ktora nadaje się tez na takie "uroczystosci", więc w tym pojdę, do tego obcasy i będzie dobrze hehe, z rajstop rezygnuję, bo bym się chyba w nich ugotowala. Co do pracy to będę w agencji reklamowej. Co najwazniejsze rowniez kilka krokow od Szymona:P ahahah
zakochana
07.06.10 18:53, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
o kurcze pokaż fryza:D
szczęśliwa
07.06.10 15:25, mamba
// skasuj komentarz
i jak nowa fryzura? zadowolona jestes? :))))))) w ogóle co u Ciebie słychac? i jeszcze jedno - baardzo spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe - sto lat w zdrowiu, szczęściu i miłości :)):*
zakochana
05.06.10 10:38, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a ja 10 czerwca i czuję już troszkę stresik, ale pozytywny. Pokaż fryzurkę :) bom ciekawa!
zajęta
04.06.10 10:35, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Ale ze mnie fujara... Nie złożyłam Ci życzeń urodzinowych. Toteż spóźnione przesyłam teraz życzenia spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze. Mam nadzieję, że nie jest to dużym nietaktem..? :/ Pokaż asymetrię na głowie. Ja już postanowiłam, że po obronie ścinam włosy całkowicie. Powodzenia na obronie :)
zajęta
03.06.10 23:45, bdagusia
// skasuj komentarz
Widzę Ciotka się postarała:) Moje dzieciaki mają dużo większe wymagania prezentowe... niestety... A urodziny jak?? Udały się?? Całuje mono:*
sexy
03.06.10 17:47, clymenia // ,
// skasuj komentarz
jak tam nastrój po urodzinowy? a może ciągle świętujesz? buźkaaa
leń
02.06.10 17:45, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
jeszcze raz najlepszego :*
zakochana
02.06.10 13:22, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
STO LAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! najlepszego, obrony na 5, zdrooooooowia i milosc w ch.....duzo:P:**
zadowolona
02.06.10 12:07, pani_zuczek
// skasuj komentarz
wszystkie najlepszego Powodzenia na obronie :)
sexy
02.06.10 11:16, clymenia // /
// skasuj komentarz
wszystkiego co najlepsze może przynieść ci los:) 1oolat! :*******
zajęta
02.06.10 10:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
najserdeczniejsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i czego tylko sobie życzysz
zadowolona
01.06.10 23:37, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ja jeszcze male poprawki :)
sexy
01.06.10 14:37, clymenia // ,
// skasuj komentarz
w czerwcu już się myśli o letnim lenistwie i wypoczynku :0 tylko pogoda jakaś taka niespecjalna :|
zakochana
01.06.10 14:31, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wspolne poranki eeeeh:) i poranny seks..najlepszy dopalacz na caly dzien:P hahaah
zakochana
01.06.10 14:15, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Jakubek jest kochany. Uwielbiam dwulatki. Ogolnie dzieciatka sa rewelacyjne tak od 2 - 4 roku zycia, kiedy mozna sobie z nimi na swoj wlasny i zrozumiany sposob pogadac i pobawic sie ;). Od 5 tego mam wrazenie, ze zaczynaja powazniec.. ahah--
zakochana
01.06.10 14:11, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, to rozumiem :). Widze, ze u Ciebie tez radosnie, spokojnie. Czerwiec to taki miesiac, kiedy nadchodzi odrobina wytchnienia. Piekna pogoda nastraja do marzen i usmiechu.. U mnie tak beztrosko nie jest jak Ci sie wydaje! Troche sie denerwuje, bo szukam pracy.. wiesz jak to jest. U mnie nastapila ogromna zmiana: miejsca zamieszkania, kraju, jezyka - szczegolnie, ze nie mowie za dobrze po wlosku. Nowa milosc - mam nadzieje, ze stala i teraz szukam pracy. Takze troche nerwow mnie to kosztuje. Grunt, ze jestem w koncu szczesliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz