Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

niedziela, 5 grudnia 2010

05.03.09 // słonecznie;) wiosennie;) bosko;)

Jakubuś :***
Jakubuś :***
usuń
dla mnie kolejny tydzień dobiega końca
zwiewam z jutrzejszego wykładu i jadę do domku
w końcu prawo nowych technologii da się przepisać od kogoś ;p
pogoda dziś niesamowita! słoneczko świeci :))
aż chce się żyć i tworzyć i marzyć :D

temat niewybrany. może siostra dopomoże
w końcu pracuje w tej materii:D
wiedziałam co robię :P sa sa sa :D:D:D

już strasznie tęsknię za małym!
wyściskam go dzisiaj i będziemy się ścigać na czworaka :D
po zabiegu zrobił się bardziej przylepny ... lubi się tulić strasznie

to były takie moje przemyślenia przy drugiej porannej kawie;)

może jakieś foto poszukam swoje..hmmm

Buziaki,
Natalia :)

komentarzy [23] Komentuj z głową »
spokojna
07.03.09 17:09, ironicznaa.
// skasuj komentarz
;) Jakub na tak xDD +
sexy
07.03.09 12:34, clymenia // ,
// skasuj komentarz
też bym takiego bobaska przytuliła i nie wypuściła z ramion:) +
zakochana
06.03.09 18:11, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Noo.. ja też się cieszę :))). Dzięki
zakochana
06.03.09 15:33, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
jak nie nie przychodzi nic do glowy to koszmar,ale jak sie pojawi jakas mysl to nagle tysiac i potem ciezko sie zdecydowac hehe. a dziekuje..czuję sie w tym pewna,wiec nie powinno byc problemu hehe
zadowolona
06.03.09 15:06, pani_zuczek
// skasuj komentarz
po jakim zabiegu ? u mnie tez wczoraj slonecznie było aż na rower chcilao sie jechac ale za bardzo zmeczona bylam :/ a dzis zimno
smutna
06.03.09 14:00, Dredziara
// skasuj komentarz
dziekuję ślicznie :)
zakochana
06.03.09 13:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja juz naszcescie kombinowac nie muszę, teraz tylko zaczac pisac...to jest najgorsze -pisanie
spokojna
06.03.09 13:08, KALIOPE
// skasuj komentarz
hey słońce co słychac???
spokojna
06.03.09 12:44, KiniaM
// skasuj komentarz
Kiedy Ty znajdujesz czas na oglądanie filmow :) .... Ja wyrywam minuty z kąd się da [ właśnie zarywanie nocy] by coś ambitniejszego obejrzec sobie ......
zakochana
06.03.09 00:06, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ech no ponoć nie mam co porównywać tej tęsknoty... ale ja tak tęsknię. Co zrobić? :) mam małą rodzinę i nie prędko pojawi mi się taki maluszek u kogoś, a jak się pojawi to pewnie dowiem się o tym przez naszą- klasę. Ale co tam ;)
zakochana
05.03.09 23:59, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
the reader (lektor) wolę oryginalną nazwę, nie znoszę polskich tłumaczeń :P to przeboski film!!! Wyczytałam gdzieś, że chcesz go obejrzeć :P droga do szczęścia mnie nie wciągnęła. Gra aktorska Kate i Leo - wspaniała!!! Ale brakowało mi tego CZEGOŚ w fabule :)
zakochana
05.03.09 23:26, Maduixa // ach w kwietniu...u nas juz byla chyba na jesieni...juz nawet nie pamietam
// skasuj komentarz
ja dzis przez net ogladalam:)
zakochana
05.03.09 23:19, Maduixa // nie ogladalam, ale chce
// skasuj komentarz
Vicky Cristina Barcelona miala juz premiere w Polsce?
zakochana
05.03.09 23:14, Maduixa // mam teraz faze na filmy
// skasuj komentarz
dzis widzialam wlasnie ten oraz Droga do szczescia (totalna klapa jak dla mnie) i Vicky Cristina Barcelona...
zakochana
05.03.09 23:07, Maduixa // ja mam dwoje chrzesniakow
// skasuj komentarz
ale juz nieco odchowani, maja po 16 i 18 lat i sa daleko...dziewczyna w Kanadzie a chlopak w Polsce...rzadko sie widuje z nimi, kolejny raz pewnie bedzie na moim slubie:)
zadowolona
05.03.09 23:05, Iv
// skasuj komentarz
no niby nie :) heh
zakochana
05.03.09 22:30, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no jednak kryzys mnie pokonal na chwilę obecną hehe/blee ale ze mnie tempak, nie wiem jak to zrobilam,ale za pierwszym razem przeczytalam,zemasz juz wybrany temat stad bylo moje pytanie.ne dzisiejsza jestm
zakochana
05.03.09 21:01, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no widzisz jest Slonce i jest gites ;)) ale Jakub jest śliczny! kurcze a co mial za zabieg?
zakochana
05.03.09 19:19, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Wspaniały chłopczyk, nie dziwię Ci się że tak za nim tęsknisz ...
spokojna
05.03.09 13:54, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Tęsknie za moim Matim jak jest w przedszkolu nawet .... a to tylko 7 godzin :) ........... Nie porównywała bym tęsknoty za osobą - dzieckiem , z tęsknotą za kotem .... raczej .... A jak młody wróci z przedszkola to też poganiamy sie na czworaka we trójkę :) heh , to ulubiona zabawa Maciejki. Pozdrawiam Cię słonecznie. W wawce też ślicznie od rana.
zakochana
05.03.09 13:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
widzę tęsknisz za młodym jak ja za moją kicią gdy jestem poza domem :P moja kochaniutka właśnie śpi na szafie... ooo słyszę jak pomrukuje- coś jej się śni! :D
zakochana
05.03.09 13:10, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ale ja tyz na 4 roku jestem, wiec normalka,ze teraz juz trza wszystko wybierac;) a jaki temat masz?
zadowolona
05.03.09 12:10, RiO
// skasuj komentarz
słodki bobo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz