Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

06.04.08 // zastanawiam się

moje szczęście!!!!!!!!!!!!!!!!
moje szczęście!!! !!!!!!!!!!!! !
usuń
 świr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
świr!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!
usuń
czytam te wasze wpisy i czytam..
i tak myślę czy naprawdę Sunsilk jest aż tak inny niż dawniej ?


smutno jakoś jak kolejne osoby piszą że nie zwierzają się już tu.


wszystko sie zmienia po prostu
my też.


buziaki


Nataliii


komentarzy [8] Komentuj z głową »
zakochana
07.04.08 23:22, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
a ja zwierzam sie tym osobom,ktorym moge :)
zakochana
07.04.08 17:42, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Dopiero dzisiaj wróciłam od Juleczki i jest mi tak cholernie smutno. Nie rusza mnie nawet to, że on tu jest. Ale o tym chyba nie mam ochoty pisać. Całuję;*
spokojna
07.04.08 12:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
to juz nie to samo :) ktos kiedys powiedzial ze to co traci smak juz nigdy takiego samego miec nie bedzie... buziam;*
zakochana
06.04.08 16:12, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
u mnie bywa i tak, że Adam rozlicza mnie z każdego komentarza :/ albo mowi, ze mialam isc a na sunie widzial, ze siedze i pisze :/// oj przepraszam, ze narobilam tym jakies zamieszanie, przypadkiem :( moglas powiedziec, ze on nie wie nic! :P pozatym caly ten sylwester ostro namieszal mi w zyciu...makabra. Omijamy ten temat szerokim lukiem, niestety :( /// psychol jest juz od kilku lat i sie nigdy nie odczepi. Beznadzieja. Wez wypisuje mi, ze odstawiam na sunsilku slodka pom' a tak na prawde jestem wredna suka. lololololllllllllll.
zakochana
06.04.08 15:53, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kazdy czlowiek powinien miec w jakims stopniu pewną anonimowość, ja ją stracilam. Obnażyłam się przed wszystkimi... i mam teraz :(
zakochana
06.04.08 15:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja się nie zmienilam w stosunku do suna. Mam okropna ochote wypisac Wam tu wszystko, zwierzyc się. Ale jak? Skoro wszystko tutaj czyta Adam. Czesto wpadaja kumpele z grupy no i ten popierdolony psychol, ktory wlamuje mi sie na gg, poczt e, wydzwania na domowy i wypisuje anonimowe smsy z neta. W takiej sytuacji... niestety. Ale nie chce by o moich zwierzeniach wiedzieli wszyscy ludzie z Gliwic, ktorzy mnie znają.
zakochana
06.04.08 15:33, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
a po co mu? wiosna jest, bez czaek się chodzi;P
zajęta
06.04.08 14:58, bdagusia
// skasuj komentarz
...nie wiem jaki sunsilk był kiedyś, jestem tu od roku, wcześniej byłam na Filipince... ale F to było całkiem coś innego... ja się tu zwierzam i pewnie będę to robiła jeszcze bo robię to tylko i wyłącznie dla siebie i z potrzeby uzewnętrznienia pewnych emocji... a to, że poznałam tu kilka fajnych osób jest jakby efektem ubocznym-cudownym efektem ubocznym to fakt...:) Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz