Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

02.03.09 // seminaryjny-wiosenno-kfc'owe myśli

dziś seminarka pierwsza była
no to fajnie
koleś młody, tematu nam nie poda ;p
mamy sami wybrać by "dobrze się czuć w tej materii"
hehe już za późno - pomyślałam sobie
w końcu ta katedra to nie moja wymarzona
no ale cóż na moim wydziale nie ma takiej ;p
ale to już inna kwestia, trzeba było coś wybrać
więc wybrałam

będzie burza mózgów !
bo pomysłu brak.


no i już dzięki temu nie mam pon wolnych
ble a chciałam być w domu w poniedziałki
już wypisałam się z 1 wykładu a tu to
ale nic na to nie poradzę..
chociaż "teraz albo nigdy" w nd w domu obejrzę
dobre i to :D

do kina bym poszła znowu, muszę kogoś wyciągnąć..

a zamiast diety i ćwiczeń pozwoliłam sobie na KFC
no pięknie..
silna wola że ho ho;)

jutro k.r.o. chociaż coś ciekawego ;)

i tak się kręci.nadal za wiosną wzdycham
ale oglądałam prognozę długoterminową i ten tydz ma być wiosenny:)

Pozdro600
N.

komentarzy [16] Komentuj z głową »
zakochana
04.03.09 18:41, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Chęci może i mam, ale czasu brak i sił. Jutro na przykład mam zajęcia od 8 do 18 ... I jak tu jeść regularnie i nie spożywać niczego po godzinie 18 ... :|
zadowolona
04.03.09 18:19, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ja jutro mam zapisy i nie wiem do kogo ani co chce pisac :/
zakochana
04.03.09 14:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja juz seminarki od pol roku, temat mam...konspekt tyz. ino teraz sie za pisanie brac;/ a tak misie nie chce hehe.
zakochana
04.03.09 14:33, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ja walczę ze sobą, dążę do zgubienia paru kg ;) By ładnie prezentować się ze względu na nadchodzącą wiosnę i lato. Mam nadzieję, że się uda;) Zobaczymy czy preparat trochę mi dopomoże ;) ;*
spokojna
04.03.09 13:38, KiniaM
// skasuj komentarz
Kurka, ja tez słyszałam , że ma być cieplej, nawet do 15 stopni . Ciekawe, pożyjemy, zobaczymy. Mi się marzy dobra chińszczyzna [ a jest takowa jedna jedyna 15 min tramwajem ] ....Jem mniej pieczywa, odmawiam sobie słodyczy .... Może i nie schudnę ale powstrzymam tę lawinę :) heh ....... Pozdrawiam
zakochana
04.03.09 13:31, Maduixa // i do tego jeszcze przed moim domem:)
// skasuj komentarz
praktycznie moge ogladac takie rzeczy przez balkon...Bardzo lubie takie swietowanie, tradycje, wszedzie katalonskie symbole
sexy
04.03.09 09:23, clymenia // ,
// skasuj komentarz
też czekam na wiosne!!!!!:)
spokojna
04.03.09 00:45, Passi
// skasuj komentarz
Przepraszam, ale mam ostatnio wrażenie, że za dużo mnie w wirtualnym świecie, a za mało w prawdziwym. Usuwam to, czego straty nie odczuję zbyt mocno, czyli bloga właśnie. Zostawię Ci za to linka do moich albumów na Picassie: http://picasaweb.google.com/cesarzowateofano (tu co jakiś czas dorzucam parę zdjęć) i zapraszam na faceboka, na którym możesz mnie regularnie wyczaić :*
zakochana
03.03.09 23:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tak mieszka. Niestety nie mamy prawa go wyrzucić
spokojna
03.03.09 22:08, ironicznaa.
// skasuj komentarz
tak ;) ale śniegu już nie ma ;( xDDD
zakochana
03.03.09 21:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a czemu miałabyś nie być?! :>> ja mam ropne zapalenie gardła, masę odwołanych spotkań i ojca, ktory cały dzień ma wolne a ja muszę z nim siedzieć w domu KURWAAAAAAA!
zadowolona
03.03.09 21:00, Iv
// skasuj komentarz
nic dodac nic ująć ..
leń
03.03.09 20:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dziękuję hehe :D mi się nie łamią ;d To piosenka kabaretu OTTO :D
zakochana
03.03.09 20:06, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
u mnie codziennie jest Slonce,czuje sie tak dobrze idac ulica..az chce mi sie biegac... ah wspaniale jest czuc wiosne... ;) nawet tulipany sie juz przebijaja oraz krokusy.Ja mam za tydz w srode pierwsza seminarke [chyba]
zajęta
03.03.09 19:54, bdagusia
// skasuj komentarz
...w Warszawie podobno już czuć tę wiosnę... ale ja jakoś nie zauważyłam... Ja się swoich seminariów już doczekać nie mogę...w tym roku kończę karne i to z niego chcę pisać pracę i to na nim chcę się skupić... wiem głupia jestem... i jeszcze mi się wymarzyło pisać pracę u człowieka który nigdy się nie zgodzi być promotorem kogokolwiek... Buziaki:*
spokojna
03.03.09 19:30, KALIOPE
// skasuj komentarz
na stoku:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz