Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

02.01.09 // Sylwek :)

Ja na początku :)
Ja na początku :)
usuń
A niech Dyzio też ma szmpańską zabawę!  P.s nic Mu nie jest :P
A niech Dyzio też ma szmpańską zabawę! P.s nic Mu nie jest :P
usuń
ciąg dalszy z szampanikami na balkonie :)
ciąg dalszy z szampanikami na balkonie :)
usuń
chipsika ?:)
chipsika ?:)
usuń
no to idziem pić dalej i tańcować papa :*
no to idziem pić dalej i tańcować papa :*
usuń
Sylwester był zajebiaszczy!!!!


Pozdrowienia w Nowym Roku :)





| właściwie nie wiem po co dodałam te wszystkie foty. chyba je usunę.
strasznie nie chce mi sie wracać do Gdańska. nawet nie chodzi o to że tyle wolnego było i jest ciężko. nie chcę z innych powodów, ale to dłuższa historia i na opowiedzenie tego to nie jest odpowiednie miejsce...

na dworze jest bialutko, super pogoda:) trochę fot zrobiłam, ale mało, bo bateria padła. heh:) we wtorek egzamin, a tak nie mam weny na naukę, że szok. wczoraj zaczęłam i tylko raz wszystko przeczytałam, nic nie pamiętam z tego.

postanowienia noworoczne ? zrobię je sobie w główce i będę przestrzegać:) bo jak je napiszę to nic z tego nie będzie :)

buzi, buzi ;*

Nataliii







http://pl.youtube.com/watch?v=jID68GKccfA

komentarzy [23] Komentuj z głową »
leń
07.01.09 13:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja się w końcu zebrałam, ale jakbym nie miała nadal sprawnej karty dzwiękowej to bym do tej pory nie ściągnęła :D
zajęta
07.01.09 12:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie wiem kiedy to nastapi ale w weekend mam zajecia na uczelni i musze byc przy silach..............
leń
07.01.09 09:19, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ale co? Koncert czy płytę :D
spokojna
06.01.09 23:16, deuced // .
// skasuj komentarz
czesc Natka;D ale mialas fajna kiecke;) postanowienia noworoczne? zyj tak, jak Ci najlepiej i najszczesliwiej ! :D to najlepsza opcja :* buziaki
leń
05.01.09 14:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Domyślam się... ale ja zupełnie nie wiem czemu tak na mnie wołają.:D
zakochana
05.01.09 13:34, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hehe widac,ze imrpeza udana:) a postanowienia hmmm..masz rację najlepiej je trzymac w glowie.
zakochana
05.01.09 00:40, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hi hi hi.. z Dyziem to już przesadziłyście :P
zakochana
04.01.09 23:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
idę ;( jutro pobudka o 7 ;((( ech. mi się seszyn zaczyna od jutra. masakraaaaa! Trzymaj kciuki! :*
zakochana
04.01.09 23:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nooo jakieś tu pustki :/ jakoś tak bezludzko... a kiedyś to miejsce życiem świeciło ;D Dopiero w sumie teraz, kiedy KiniM niestety nie ma bo w szpitalu z dzieciakami,... to odczuwam ileż ona życia wsadza w ten sunsilk ;D
zakochana
04.01.09 23:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
osz Tyyy... ja do Cie pisaju a Ty do mnie niszta! ;( :P
spokojna
04.01.09 20:00, KALIOPE
// skasuj komentarz
Ty chyba też wiesz ze to ten:)):*jak Ci sie sylwester udał???
zakochana
04.01.09 16:12, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a jednak usunęłaś fotki pikaczu no! :P tak ładnie wyglądałaś, ojjj :) a z lubym jak tam się układa? :) całuję :*
szczęśliwa
04.01.09 16:07, tylko_ona
// skasuj komentarz
oj sylwester - ciężko teraz wrócić do rzeczywistości... oj ciężko... nie widzę jutrzejszego dnia ;) pozdrawiam... :*
zakochana
04.01.09 12:14, kaska.
// skasuj komentarz
;) Dyzio jest przesłodki
zakochana
03.01.09 20:42, Frage
// skasuj komentarz
wróce :) widziałam już na n-k twoje zdjęcie z sylwestra:p
zajęta
03.01.09 20:16, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
No... ta warszawska choinka cudna była - zmieniała kolory jak wariatka :D Jejku... zapomniałam napisać coś o Sylwku :D Zaraz doskrobię - jejku jaka ja zamotana :D Pozdrowionka :))))
zajęta
03.01.09 19:59, bdagusia
// skasuj komentarz
Wyglądałaś przecudnie.. ale to nawet nie chodzi o stój ale o ten uśmiech:) Wogóle to marzy mi się taka czekoladowa sukienka... ale mi nie pozwalają... powiedzieli, że mnie postarza ten kolor i wyglądam baaardzo źle... Buziaki:*
spokojna
03.01.09 19:47, ironicznaa.
// skasuj komentarz
takie fajne sportowe xD
foch
03.01.09 11:52, pink_butterfly
// skasuj komentarz
oj jaaaa.... jaka micha czipsow. :D ciesze sie, ze film ci sie podobal. :o) pozdrawiam i dziekuje za komentarze! caluski xoxox
zadowolona
03.01.09 09:53, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ładna sukienka ;p
sexy
03.01.09 08:33, clymenia // .
// skasuj komentarz
zdjęcia mówią same za siebie :) +
zajęta
03.01.09 00:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze moja zmiana jest w dobrym kierunku, pozdrawiam i znikam spac
zadowolona
02.01.09 20:09, pani_zuczek
// skasuj komentarz
meczenie i upijanie biednego bezbronnego zwierzaczka bu nie ładnie :) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz