Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

24.03.08 // :)

wszystkie ząbki pokazałem ;]
wszystkie ząbki pokazałem ;]
usuń
a co to ?;>
a co to ?;>
usuń
jeszcze się chwiał...
jeszcze się chwiał...
usuń
cały dzionek u brata
z Mikołajem sie bawiłam
Talia i Talia ciągle bez chwili wytchnienia :)
kochany urwisek

powtarza wszystko
każde słowo
więc trzeba uważać co sie mówi ;]

ganialiśmy się, biegaliśmy, turlaliśmy, tańczyliśmy..
układaliśmy klocki, samochodzikiem się bawiliśmy, na rowerku Go woziłam......
itd., itd.

fajny dzień słowem :)


dopiero w czwartek Olsztyn
więc jeszcze troche w domku posiedzę

a potemn MUSZĘ ZACZĄĆ pisać pracę licencjacką bo będzie zle!!!



no i tęsknię sobie ...


pozdraawiam

N.




komentarzy [25] Komentuj z głową »

zadowolona
30.03.08 16:11, Iv
// skasuj komentarz
jak samopoczucie ?

zadowolona
30.03.08 08:45, Iv
// skasuj komentarz
witam :)

szczęśliwa
29.03.08 21:13, tylko_ona
// skasuj komentarz
widzę że jesteś w nim zakochana... :) śliczny chłopczyk... te dzieci tak szybko rosną... + :*

zakochana
29.03.08 18:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ja l'oreal double extension :) albo max factor masterpiece! Są bossssssssssskieeeeeeeeeeeee. A czemu zapytujesz?:D /// miłej sobotki :*

zakochana
28.03.08 21:20, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Moja grzywka przybiera różne oblicza;) Miałam grzywkę idealnie prostą i chciałabym do niej powrócić, ale wkurza mnie gdy wiatr mi ją rozwiewa;) ;*

zadowolona
28.03.08 15:36, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
oj tez znam takiego urwisa, ale powiem Ci ze ten mały urwis powtarza nawet obce języki i nawet mu to wychodzi, :D jakis poliglota mały rośnie

zajęta
28.03.08 12:49, bdagusia
// skasuj komentarz
...a ciekawy masz temat tej pracy licencjackiej??

zakochana
28.03.08 09:15, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja sobie wmawiam, że nie ma czasu na smutki... skutkuje ;)

zakochana
27.03.08 17:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a i masz zajebiaszczę grzywę :D

zakochana
27.03.08 17:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
te te te śliczne dzieciaczki byście mieli ^^

zakochana
27.03.08 10:12, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Ja czasami Mojego Anioła nie widzę nawet prawie cały miesiąc ... :(

zadowolona
26.03.08 23:54, Iv
// skasuj komentarz
no strasznie nawala ..

zajęta
26.03.08 22:47, Iw
// skasuj komentarz
no strasznie ...

zadowolona
26.03.08 17:15, 4maleeena
// skasuj komentarz
Też taką dzidziunię będę mieć, tralalala :)

rozczarowana
26.03.08 16:26, Magdoska
// skasuj komentarz
och dziękuje. Ty za to zawsze pięknie wyglądasz :)

zakochana
26.03.08 11:00, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Widzę, że i Ty masz świra na punkcie dzieci;))) Też chciałabym już pisać pracę licencjacką;)

zajęta
26.03.08 05:40, Iw
// skasuj komentarz
cos pierdykło .. nie wiem nie działa w ogole blog :/

zajęta
25.03.08 23:39, bdagusia
// skasuj komentarz
... mi też się często dodoaj po kilka razy komentarz... jedna z wielu sunsilkowych dziur... u mnie na święta był chrześniak a własciwie to dwóch chrześniaków... ach jak ja kocham dzieci, chociaż jak Olo był nie w sosie to nawet od dziwki mi sie dostało... ech... skąd on bierze takie słownictwo... z przedszkola??

zajęta
25.03.08 18:22, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
narazie nie dziękuje. podziękuję jak sie uda. a na to trzeba czasu

spokojna
25.03.08 15:11, Passi
// skasuj komentarz
A ja wróciłam z pracy i jakoś tak nie myslę dziś słodko o dzieciach. kornelia raczej nei była dziś w sosie, w nic się nie chciała ze mną bawić, wszystko jej nie pasowało i nawet ukochane skakanie po tapczanie i malowanie rąk farbami znudziło ją po 4 minutach. Udzielił mi się jej humor :|

spokojna
25.03.08 14:31, venila moderator
// skasuj komentarz
jak pomyślę, że niebawem i mnie czeka licencjat to o boze. ale nie bede wprowadzac tutaj takiego falyszywego zamieszania, co by cie zmobilizowac raczej, a nie odstraszac. ;) a na jaki temat ?

spokojna
25.03.08 13:51, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
a ja chyba na macierzyństwonie jestem jeszcze gotowa ;P ;) nie mam cierpliwosci do dzieci, alekiedys moze przyjdzie, z madroscia wieku ;) sliczne :)

zajęta
25.03.08 12:58, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
wiem jakie to męczące czasem tak bawić się z dziećmi ale jaka to frajda...dzieci są kochane:) pozdrawiam i zapraszam do siebie

rozczarowana
25.03.08 11:19, Magdoska
// skasuj komentarz
taa, dzieci są kochane. Tylko ile sie trzeba nabiegać. Pozdrawiam +

zadowolona
25.03.08 01:09, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz