Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

07.07.08 // nic

"NIC NIE PACHNIE JAK TY, czyli zwykła piosenka o miłości"

Droga Pani, czy czułaś
W letni i gorący dzień,
Jak pachnie powietrze,
Gdy już kończy się dzień?

A jesienią po parku,
(Droga Pani, chodziłaś nie raz),
Czy znasz zapach liści
Rozrzuconych po ziemi przez wiatr?
Droga Pani, a zimą,
(Gdy na dworze chwyci już mróz),
Czy wiesz jak smakuje
Herbata z cytryną i miód??

Ref.: Choćbym nie wiem jak szukał,
To i tak przecież wiem!
Nic nie pachnie i nie smakuje mi
Tak jak Twoje ciało, kiedy budzisz się!
Nic nie pachnie i nie smakuje mi
Tak jak twoje ciało nocą?











/mam ochotę na piwo. ale nie wypiję go, bo po
1. nie mam z kim, a po
2. jestem za gruba i czas się odchudzać!!
więc browarek odpada..

na pocieszenie kupiłam sobie korale
ogólnie do kitu jest. Mamuśka ciągle chce przeprowadzać poważne rozmowy
olaboga!! ileż można ??

i nudy.




komentarzy [27] Komentuj z głową »
spokojna
10.07.08 22:30, Passi
// skasuj komentarz
Natali Natali :*
smutna
10.07.08 19:11, .............
// skasuj komentarz
moja grzywka wygląda teraz jak by piorun w ną strzelił:DDDD sesese:DDD
spokojna
10.07.08 15:49, lovelka
// skasuj komentarz
no a ja mam mieć ekonomię, logikę i statystykę- i boję się, bo też tempa jestem z tego;D
spokojna
10.07.08 15:48, lovelka
// skasuj komentarz
też bym się piwa napiła, ale brzuch mi rośnie:P
spokojna
10.07.08 15:31, lovelka
// skasuj komentarz
a jak tam jest z matma? ciezko?
nieszczęśliwa
10.07.08 15:21, *złośnica*
// skasuj komentarz
piwko sobie ciezko odmowic:P przynajmniej u mnie...brzuszek tez jst..ale czasem..w upalny wieczor..az sie samo prosi:P a matki juz takie sa :p hehe pozdrawiam:)
zakochana
10.07.08 11:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
trzymaj też kciuki za Adasia, bo to on jest w tym wszystkim NAJważniejszy. To od Niego teraz wszystko zależy... więc czuwaj nad nim i wmawiaj mu podświadomie cały czas, że ma mnie kochać i być ze mną :P
spokojna
10.07.08 00:59, lovelka
// skasuj komentarz
Składam na politologię i administracje, a czas pokaże co wybiorę.
spokojna
09.07.08 15:00, ironicznaa.
// skasuj komentarz
a co, nie podoba jej się.? +
zakochana
09.07.08 12:08, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ech :(
zajęta
09.07.08 00:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
przyszlam zyczyc pani spokojnej nocy, bo ja wlasnie zmykam spac
zajęta
08.07.08 23:48, bdagusia
// skasuj komentarz
...ja też szkałam i denerwuje mnie sunsilk, że jak klikam na zdjęcie to mnie kieruje gdzieś indziej... grrrr... Moja ciągle wmawia mi jaka jestem gruba i brzydka i każe mi się zastanawiać nad sobą... a co do zakupów ja wydaje rzeczy na jakieś bzdury na pocieszenie i tylko wydaje bo mi nic nie dają... ech... a korale ładne, kiedyś dodałam podobne zdjęcie do Twojego tyle, że z moimi wymarzonymi perłami... buziaki:*
spokojna
08.07.08 23:04, ironicznaa.
// skasuj komentarz
o czym te poważne rozmowy.? ;p
zakochana
08.07.08 22:51, k-m
// skasuj komentarz
dziekuje za odwiedziny i za pochwale zdjec. tez mi sie podoboja:) ładne korale;)
leń
08.07.08 17:00, Bourjois
// skasuj komentarz
samotne piwo smakuje tak samo jak wypite w czyimś towarzystwie ;) przechodzę przyspieszony kurs bycia dzielną i odważną, a to często oznacza dla mnie robienie pewnych rzeczy samotnie, np. chodzenie do kina. wiem ze to głupie ale w ten sposób przełamuję się ;P
zajęta
08.07.08 14:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
pozdrawienia na dzien dzisiejszy przesylam
foch
08.07.08 09:18, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a ja szukalam i szukalam wczoraj kto takie ladne koraliki wstawil... :o)
zakochana
08.07.08 00:58, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Od czasu do czasu będę, tylko już wpisów nie będzie ;)
zakochana
08.07.08 00:32, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
uwielbiam korale :):):):) buziole :* +
spokojna
08.07.08 00:12, KiniaM
// skasuj komentarz
.... najgorsze sa poważne rozmowy z rodzicami ... aż mnie ciarki przeszły na samo wspomnienie ...
szczęśliwa
07.07.08 23:43, Bijou
// skasuj komentarz
dziękuję? nie wiem co powiedzieć. w każdym bądź razie jest mi bardzo miło. sama bym się chyba nie odważyła przeczytać ich wszystkich. co prawda od czasu do czasu zdarza mi się kilka przeczytać, ale wtedy dochodzę do wniosku, iż moje "złote myśli" są tak straszne, iż nie powinnam się dzielić nimi z innymi ludźmi. dziękuję. +
sexy
07.07.08 22:46, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja mam takie korale ale czarne,
spokojna
07.07.08 20:47, *brzos*
// skasuj komentarz
Gdynia a dokladnie Orlowo. Jak bedziesz w Trojmiescie to daj znac. Zlamiemy diete na jakas salatke w Kwadransie albo piwko ;)
smutna
07.07.08 20:45, .............
// skasuj komentarz
a tak jakos kulawo:/// niby są wakacje, a ja jakoś ich nie czuje:/// z szukaniem pracy tez jakoś marnie mi idzie:/// dziaisj byłam na rozmowie, pan powiedziałże zadzwoni, ale jakos w to nie wierze:///
zajęta
07.07.08 17:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
wzajemnie i udanego popoludnia
zajęta
07.07.08 17:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
spokojnie, niedawno bylam na solarium a za 30 min ide z Zuzia na spacer choc jest parno jak nie wiem
zajęta
07.07.08 17:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak ddzis samopoczucie? lepiej niz wczoraj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz