Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

23.01.09 // malborkowe kebaby są dobre! o!

usuń
wczoraj sobie zrobiliśmy wycieczkę
czyli trzema pociągami do celu :)

i były kebaby na dworcu w malborku
i rzucanie śnieżkami do kosza w parku w iławie
a także browarki w przedziale by nikt nie widział
i było fantastycznie :D


wiem miałam się uczyć ale trochę relaksu nie zaszkodzi

wino w twoim towarzystwie smakuje mi najlepiej
i wystarczy twoje łóżko i my nic więcej nie potrzeba :)


Kc :*


Natalia




komentarzy [35] Komentuj z głową »
zakochana
02.02.09 22:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
te te kiebab! :P zrób nowy wpiss ;D ja nie znam jeszcze mojego planu, ale nastawiona jestem na najgorsze ;D zawsze mam przesrany plan ;P ale jako dobra starosta zawsze wykombinuję aby wiesz jedna grupa miała raz na 2 tyg zajęcia czy coś i wtedy co jakiś czas jest dzień wolny ;D albo regularnie co tydzień, w każdym semestrze do tej pory mi się udawało :P dasz radę kochaniutka ;D ciesze się, że u Ciebie wszystko pogodnie :D :*
zakochana
02.02.09 17:34, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
;*:) jak tam?
zajęta
01.02.09 15:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
oj moja corka uwielbia pichcic ale potem jest sporo sprzatania............
zadowolona
01.02.09 14:14, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dziekuje Zarządzanie Biznesem
sexy
01.02.09 11:17, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a wino czerwone czy białe a może różowe? ;) +
leń
31.01.09 16:34, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ej to nie jest śmieszne, bo ja bardzo lubię kości :D i teraz ściąga dowody zbrodni i też sobie kurwać nie obejrzę a też lubię :D
zakochana
31.01.09 08:19, FataDiGioia
// skasuj komentarz
A czemu mało jem? Ostatnio miałam sporo stresu i wogóle nie mogłam jeść. Teraz mi się skurczył żołądek i nie wiele w nim zmieszczę - to i nawet lepiej. Tylko, że przy chorobie to nie wskazane.. jak zazywam leki.
zakochana
31.01.09 08:12, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Ale z Was łobuzy.. hi hi.. browarki w przedziale.. no, ładnie :P
zakochana
31.01.09 08:12, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Mówił, że bardzo... także należy mu wierzyć ;)). Koleżanka wieczorkiem też mówiła, że pyszne... Także nie wiem.. hi hi... mam nadzieję, że mi już dzisiaj przejdzie ta paskudna choroba. Dobrze, że teraz nie pracuję. Mogę sobie pozwolić na leżenie w łóżku i kurację ;))
zajęta
30.01.09 18:04, **Kirke**
// skasuj komentarz
tak mozna tak powiedziec, wczoraj na wieczor obejrzalam sobie Testosteron a dzis przyjechala Zuzia wiec jest juz w miare ok
zadowolona
30.01.09 15:00, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dziekuje :) no w tym semestrze to mam okolo 20 zaliczen :/
zakochana
30.01.09 13:28, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jasne,ze sie ucze!! :D czekam na wyniki z egzaminu ze staystyki.. maja byc do pn... kurde boje sie :(:(:(:(
zakochana
29.01.09 19:33, *buskowianka*
// skasuj komentarz
mysle ze wrócilam na dluzej :-) czy na zawsze to zobaczmy ale narazie bede :) +
zakochana
29.01.09 17:35, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, raczej... ja tam na nic nie czekam, ani nie przyspieszam. Co ma być to będzie ;))
zakochana
27.01.09 21:55, *buskowianka*
// skasuj komentarz
oj zgadzam sie :) mi tez wystarczy łożko mojego misia :)
zakochana
26.01.09 15:13, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
wczoraj jadlam Gliwickiego kebaba ;D i tez sa dobre,o
szczęśliwa
26.01.09 11:21, tylko_ona
// skasuj komentarz
ja też zamiast nauki ostatnio ciągle się relaksuje... :)
zakochana
26.01.09 10:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ach jak ja lubię jak Wam się układa! :))))))
zakochana
26.01.09 08:08, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dziękuję! Jeśli chodzi o tą znajomość... wiesz... z R. nie jestem trzy, może cztery miesiące.. już się gubię. To dla mnie takie świeże. Te jego kłamstwa... ciężko mi teraz na nowo komuś zaufać... Poprostu. Chociaż Piotr.. jest cudowny.
zajęta
25.01.09 22:12, bdagusia // .
// skasuj komentarz
Ach te zakochańce jedne....:) ...w trakcie sesji doceniam bycie singlem... bo jeszcze jakby ON mnie rozpraszał to nic bym nie umiała:) :*
zajęta
25.01.09 16:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to juz dosc dlugi staz..............
zajęta
25.01.09 15:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
a wrocilam niedawno z uczelni, zjadlam obiad i zaraz wychodze z domu bo atmosfera jest wkurwiajaca, mam tego dosc
zakochana
24.01.09 22:07, Maduixa // zabawa byla super!
// skasuj komentarz
a kebaby uwielbiam ,ale musze ostatnio przystopowac:) katalonskie kebaby tez niczego sobie:)
zajęta
24.01.09 22:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
fajnie razem wygladcie, to ile czasu juz jestescie razem?
zakochana
24.01.09 20:22, kaska.
// skasuj komentarz
wesoło tu u Ciebie :)
zadowolona
24.01.09 15:39, pani_zuczek
// skasuj komentarz
nom oby wiecej takich fartow ;) pewnie ze relaks potrzebny :]
leń
24.01.09 13:48, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
wychodzi na to, że tak :D
leń
24.01.09 13:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
A no marudzą ale jak im mówie żeby się ogarneli to mówią ' twoje ciało rób co chcesz. Tylko jak Ty się babci pokażesz' a babcia to nie przeszkadza wcale a wcale :D
leń
24.01.09 13:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
wiem, wiem... ja tez mam tam dziury- znaczy nie wiem czy nie pozarastały :P
zakochana
24.01.09 12:00, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
serio dlugie?:) mi sie wydaje ze nie ;p hehe ale ciesze sie ze jednak tak :D fajna ta fotka Wasza ;) ta radosc ;*
sexy
24.01.09 09:44, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja chce się napić wina :)
zadowolona
23.01.09 21:38, Iv
// skasuj komentarz
to z miechem jest świetne :)
spokojna
23.01.09 21:35, KALIOPE
// skasuj komentarz
a dziekuje:)) ja sie ciesze ze mnie coś takiego spotkało:)))
chora
23.01.09 21:28, malaemka
// skasuj komentarz
czadowa para!! Sympatyczni mego obydwoje:D z takimi jak Wy to i ja bym sie winka napila:D muaaaa :** a figure :(jedyne co lubie to moj odstajacy kuperek:);) dzieki nie mu nie wygladam jak mega wieszak heheh;)no i niby talie mam zarysowana ladnie. Ale ja cholera jasna!! chce te 3 czy 4kg czy to tak duzo:(( nie podobam sie sobie ostatnio:(to smutne , ze jem jak swinia i sie tucze a nic to nie daje:( nienawidze bezdradnosci:( musze isc na silownie i zrobic mase;)moze to pomoze:)
zakochana
23.01.09 20:38, endearmentt
// skasuj komentarz
zakochance kochane, pewnie ze sie Wam nalezalo! :) A pod ostatnim akapitem moglabym sie podpisac, Ty wiesz o tym... :) buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz