Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

08.09.08 // A kiedy Ona Cie kochać przestanie...

usuń
słucham Hey i się dołuję...


wrzesień jakoś nostalgicznie mnie nastraja....

komentarzy [40] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
16.09.08 22:22, *złośnica*
// skasuj komentarz
taa wrzesien jak wrzesien...ale ta pogoda to potrafi narozrabiac i humor popsuc:(
16.09.08 11:45, gv
// skasuj komentarz
A kiedy cmy wieczorem o szyby łopocą, A serce rozrywa niespokojnym biciem - Czy wiesz, co mały świerszcz gra w kominie nocą? Czy wiesz, że to bez ciebie życie nie jest życiem? Ja (11:24) wiec jestes jestes jestes daj niech sprawdzę niech cię dotknę raz jeszcze dłonią i ustami niech w oczy spojrzę chociaż najmniej wierzę oślepłym ze zdumienia oczom jeszcze twój głos usłyszeć chcę zapachem się zaciągnąć pojąć cię raz na zawsze wszystkimi zmysłami i nigdy nie zrozumieć i ciągle na nowo dochodzić prawdy pocałunkam
leń
13.09.08 12:32, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Uwielbiam Hey a słowo nostalgicznie mnie ostatnio prześladuje :D
zakochana
13.09.08 12:04, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
mnie wrzesien tez nostalgicznie nastraja.. *;
zakochana
13.09.08 04:57, endearmentt
// skasuj komentarz
ciesze sie ze Ci wkrecilam hey, ale nie ciesze sie z tego ze Cie to doluje. posluchaj sobie nosowskiej w "nim stanie sie tak". i oby Ci sie poprawilo. :) pozdrawiam!
12.09.08 14:05, Koktajl Mołotowa // ..a u mnie
// skasuj komentarz
leci Akurat -lubie mowic z Toba ,nazmioane z piiosenkami Happysadu
zakochana
12.09.08 11:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kupko co się dzieje???:>>> Cośś widzę z Gustavem znowu nietak... i znowu z Twojej winy ;> dziewojko kochana Ty się zastanów nad tym wszystkim, bo to wszystko ostatnio Ci tylko smutki przynosiii :(
szczęśliwa
12.09.08 11:08, Bijou
// skasuj komentarz
ja się doluję w zależności od humoru i wydarzeń konkretnego dnia, miesiąc nie jest ważny. +
sexy
12.09.08 10:57, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ciągle tak u ciebie nastalgicznie? +
foch
12.09.08 09:32, pink_butterfly
// skasuj komentarz
w ciagu najblizszego tygodnia na 100% :o) a ty sie nie doluj. moze wycieczka do parku cos pomoze??? xox
zakochana
11.09.08 23:14, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
a wiesz z piwka nici... musiala cos zalatwiac... moze jutro na kawe sie umowimy :) a co sie dzieje z Toba i Twoim?:(
zakochana
11.09.08 19:23, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Nie dołuj;) ;*
spokojna
11.09.08 17:53, El - Soll // :)
// skasuj komentarz
a pewnie ze fajni sa ludzie w ketrzynie :) hehe pozdrawiam serdecznie :)
leń
11.09.08 17:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No mi tak średnio trzeba bogactwa ale od czasu do czasu mogła bym mieć taki nagły przypływ gotówki tak w sumie z nikąd :D
leń
11.09.08 17:19, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
sama... bo z rodzicami jeszcze nad morze czasem :D
leń
11.09.08 17:19, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No dokładnie.... no ale z tego co mówił jak wyjeżdżał już i przyjechała taka parka to dali 2600 za osobe :O:O:O ja to chyba nie wyjadę nigdy dalej niż na pobliskiej jeziora :D
leń
11.09.08 17:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No brak kasy to swoją drogą, ale powiem Ci, że mojemu bratu sie fartło bo wcale nie dał tak dużo za tą wycieczkę bo dał 1000 zł.[no ja tylu nie mam ale wydaje sie, że to nie dużo] :D
zakochana
10.09.08 22:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
właśnie, Pani poniżej ma rację. Aby zwiedzić cały Londyn i nachapać się widoków ojjj duzio duzio trzeba ;) a na przeliczenie to już w ogóle :/ ale warto zwiedzić Londyn to strasznie inspirująca stolica :) a jak tam egzamin?:> bo wyczytałam, że coś tam było i kciuki myślowe nawet 3małam :D
samotna
10.09.08 21:36, secret_story
// skasuj komentarz
Jesli chodzi o zwiedzanie to fakt Londyn ma duzo do zaoferowania :) Jednak trzeba sie liczyc tez z kosztami, w przeliczeniu na zlotowki bilety wstepu do ciekawych miejsc sa naprawde drogie :/ Ale polecam! :)
zakochana
10.09.08 19:02, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
dzis mam dobry humor!!! bo moja Milenka_mała_złośnica WRACA jutro i sie z nia jutro zobacze!! :D i napije piwka :D a co u Cie?:):* +
szczęśliwa
10.09.08 16:31, Lady M.
// skasuj komentarz
nie dołuj :))) piękny w tym roku mamy wrzesień ;)
zmęczona
10.09.08 10:57, funny
// skasuj komentarz
a to bardzo dziekuje za ta wyczerpującą definicje:)
zakochana
10.09.08 00:22, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
sama z tym wlacze i nie wiem co robic mam... Ciagle mi i Nam pod gorke.. :/
spokojna
10.09.08 00:03, KiniaM // posłuchaj tego ... nostalgicznie ale nie dołuje :)
// skasuj komentarz
http://www.youtube.com/watch?v=3xetIwbQhiQ&feature=related
spokojna
09.09.08 23:53, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Odezwę się jutro,bo dziś już zasypiam.... Nie martw,proszę;* Kolorowych!:*:)
zakochana
09.09.08 23:52, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
wyobraz sobie mnie tez :((
spokojna
09.09.08 23:49, ironicznaa.
// skasuj komentarz
robie. ale przerzuciłam się na scenerie. ewentualnie autoportrety. brak modelki niestety. cucek.digart.pl :))
spokojna
09.09.08 23:19, ironicznaa.
// skasuj komentarz
perwersyjne wręcz xDD
zajęta
09.09.08 23:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
chyba mam to samo, sale u mnie jeszcze dochodzic zaczyna depresja z powodu klopotow natury materialnej..............spokojnej nocy, ja uciekam spac bo jutro znow pobudka o 7.20 i musze wyszykowac Zuzie na 8.00 do szkoly, dobranoc
spokojna
09.09.08 23:00, ironicznaa.
// skasuj komentarz
nie podoba się.? ;(
zadowolona
09.09.08 20:30, pani_zuczek
// skasuj komentarz
fajne fotki i oby dołowanie ci minelo szybko :P
samotna
09.09.08 20:18, secret_story
// skasuj komentarz
Zniechęciłam do Londynu?? Acchhh całkiem niepotrzebnie :) Powiem tak, to doskonała szkoła zycia która każdemu polecam. Nie załuje wyjazdu, duzoi mnie nauczył, duzo zobaczyłam :) A LOndyn w centrum jest piekny ;) +
zmęczona
09.09.08 15:58, funny
// skasuj komentarz
hehe zakochańcu?:) co do twojego wpisu,mnie wręcz przeciwnie,wrzesień dla mnie w tym roku nie wrześniowy,zupełnie nowy i jakos mi z tym dziwnie inaczej:)ale chyba tak bardziej dobrze niz zle:)
spokojna
09.09.08 13:57, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
co się dzieje Kochana? Widzę,że zakochana buźka widnieje u Ciebie,więc chyba nie o chłopca Twego chodzi...czy wręcz przeciwnie,o Niego? Nie wiemmmmmmm,napisz,bo ze smutkiem Ci nie do twarzy:(:*
sexy
09.09.08 11:06, clymenia // ,
// skasuj komentarz
nie dołuj się, posłuchaj sobie ajkiś nie dołującyhc piosenek :)
zakochana
09.09.08 00:07, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
co Ci jest Nat?:*
chora
08.09.08 22:44, kolorek
// skasuj komentarz
wiem, że nie jest. ale czasami jest. czasami można spróbować. nie można się meczyć w uczuciu które powinno być piękne
chora
08.09.08 22:41, kolorek
// skasuj komentarz
jeśli ją znajde to pewnie będzie. narazie nie ma miłości więc i nie ma kolorów.
chora
08.09.08 21:49, kolorek
// skasuj komentarz
bo tak czuję więc i smutne. sądzę że u mnie nie ma "kolorowej" miłości
zakochana
08.09.08 20:46, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
jak sie na ug dostaniesz to pójdziesz do olsztyna i zapewne nadal zadowolona będziesz :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz