Tabaque

wspomnienia z mojego ukochanego bloga sunsilkowego, który przestaje istnieć. wspomnienia są bezcenne.

sobota, 4 grudnia 2010

10.10.08 // Pół na pół, coś na plus, coś na minus

mój kącik w Olsztynie.. lubiłam go:)
mój kącik w Olsztynie.. lubiłam go:)
usuń
Już minął tydzień jak sobie studiuję na UG. ( "g" jak gówno? tak mi sie skojarzyło.. )
Brak organizacji i informacji co, jak i gdzie, ale to jak wszędzie, więc do tego już zdążyłam się przyzwyczaić
w ciągu 3 lat studiowania :) Normalka. Co uczelnia to obyczaj, ale to się nie zmienia.


Przyszłam na 1 wykład i od razu pod salą zobaczyłam ziomka z UWM, jakoś Go od razu polubiłam ;P
W końcu łączy nas to samo, hehe ;) Potem przyszła jeszcze jedna laska. Więc luzik.
Później okazało się, że jest jeszcze jedna z UWM. No i trzymamy się w czwóreczkę.
Siedzenie samej na sali mnie ominęło, co mogło się przydarzyć..



Ale dziś dopadła mnie załamka:(
Nie dostałam akademika :(((((
W poniedziałek odwołanie zanoszę.
I czekam....



A dojeżdżanie jest naprawdę upierdliwe, zawsze pociąg nie pasuje. Wrrrrrrrrr
No i tyle godzin zmarnowane, a co najważniejsze omija mnie całe pozazajęciowe życie studenckie.


I było spoko, aż dziś się zrypało. Byłam pewna, że dostanę miejsce i dupa.
Trzeba czegoś szukać.. Bleh



Brakuje mi znajomków z Olsztyna.



Ale i tak nie żałuję, że tu jestem.
Gdańsk mnie nie chce przygarnąć,
ale ja się nie dam!! :))


I na tym zakończę tą wypowiedź.



:P



Natalii
Ze mną nie ma łatwo!!!
Zamierzam walczyć. O!!!






komentarzy [38] Komentuj z głową »
leń
15.10.08 17:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No a ja jak na razie nie mam ochoty na to wesele :D
spokojna
15.10.08 16:56, KiniaM
// skasuj komentarz
No to idź z Wyrzeźbiona z Czekolady na wesele :) ................... Co słychać ?
zakochana
14.10.08 14:47, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dziekuje Nataliiiii ;*
zajęta
13.10.08 22:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
tak, np moja Zuzia jutro nie ma lekcji w szkole w zwiazku z tym swietem, zmykam spac dobranoc
zakochana
13.10.08 22:08, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
nie poddawaj się! :) Gdańsk? zazdroszcze :D a dywan naprawde był wygodny :D
leń
13.10.08 14:28, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja? już Ci mówiłam, że nie ma tak grzecznej osoby jak ja :D
zajęta
12.10.08 23:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale zycze ci aby bylo dobrze i zeby sie szczesliwie potoczylo twoje zycie, buzka i dobranoc ja juz ide spac
zakochana
12.10.08 21:44, Maduixa // oj przygarnie cie przygarnie...
// skasuj komentarz
ja na poczatku tez myslalam ze Barcelona mnie nie chce przygarnac ale przygarnela i to ze zdwojona sila:)
sexy
12.10.08 20:18, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
oj był baaardzo zadowolony heheeheheh
nieszczęśliwa
12.10.08 19:11, *złośnica*
// skasuj komentarz
masz racje:)nie daj sie:P powodzenia więc!:)
zajęta
12.10.08 13:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
moi bracia konczyli administracje ale zaden z nich nie pracuje w tej branzy, jeden zostal bankowcem a drugi odbywal do niedawna staz w policji
sexy
12.10.08 13:33, clymenia // ,
// skasuj komentarz
będzie dobrze, to dopiero początek,a dlaczego ci akademika nie przyznali? +
leń
12.10.08 12:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No to lipe masz :/ u mnie tak cieplutko, że aż sie nie chce w domu siedzieć :D
leń
12.10.08 11:48, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No no :D jak tam niedziela mija? Ciepło dziś nie? znaczy u mnie, nie wiem jak u Ciebie :P :D
leń
11.10.08 23:43, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
no właśnie, ja nie wiem co to znaczy być niegrzecznym, nie palę, nie piję...
leń
11.10.08 23:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a wątpisz? :D
zajęta
11.10.08 23:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja zmykam spac, zycze spokonej nocy, papa
zajęta
11.10.08 23:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
to narzuta, nie posciel
leń
11.10.08 23:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja niegrzeczna? Ja jestem najgrzeczniejszym człowiekiem na świecie, tak grzecznego dziecka jak ja to nie znajdziesz nigdzie :D
zajęta
11.10.08 23:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
i gdzie bys chciala pozniej pracowac?
zajęta
11.10.08 22:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
co dokladnie studiujesz?
zakochana
11.10.08 17:15, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Już ;) I wzajemnie ;*
zadowolona
11.10.08 14:17, pani_zuczek
// skasuj komentarz
trzymam kciuki za powodzenie :)
leń
11.10.08 12:47, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nienawidzę pociągów :/
zakochana
11.10.08 12:43, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no mozliwe ze malo
spokojna
11.10.08 01:34, Passi
// skasuj komentarz
Co za placki... żeby Ci tego akademika nie przyznać! No tez mi coś!
chora
10.10.08 20:22, kolorek
// skasuj komentarz
no właśnie do d... i wtedy jest jakoś tak lipnie
zakochana
10.10.08 20:00, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no dokladnie niech spi...szczegolnie ze przez ten caly tydzien praktycznie sie nie wysypial,bo co chwile musial jezdzic na ta uczelnie :/ to odblozyc prace,to po jakis wpis.. albo zawiezc zdjecia potrzebne do dyplomu.. Ja nie wiem ze tez nie da sie z tymi wykladowcami umowic na 1 termin..zawsze trzeba latac za nimi a pozniej stac jeszcze w kolecje do dziekanatu 1,5h...Tak przynajmniej ma Patryk na AWF-ie u siebie
spokojna
10.10.08 19:57, without_wings
// skasuj komentarz
odwolania w 90% albo nawet i wiecej rozpatruja pozytwnie ;) - przynajmniej w lublinie tak jest;p pomyslnego rozwiazania sprawy wiec zycze;] :)
zakochana
10.10.08 19:47, *Misialinka* // ...
// skasuj komentarz
a u mnie wszystko dobrze ;)) wlasnie jest u mnie patryk i spi sobie,bo idzie na nocke dzis.. :(
zajęta
10.10.08 19:33, bdagusia
// skasuj komentarz
Ja protestuję!! My się czasem widujemy jak Pom nie ma:P tylko Warszawa jest taka absorbująca i wogóle i czasu nie ma a jak Marta jest to jakoś nam łatwiej... :)
zakochana
10.10.08 19:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a no musi ;P ja jestem lepiszczem ;D hyhyhy. Słucham właśnie płytkę Marii Peszek, Maria Awaria ;P dobra jest ;P
zakochana
10.10.08 19:22, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hyhyhyhy no ładnie :P zawsze tak jest ;D laski zWawy też się nie spotykają, jeśli ja tam nie wpadam ;D hehehehee
zakochana
10.10.08 19:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
daj daj ;D a ja dziś Misialinę spotkałam ;D a raczej ona mnie, bo to ona mnie w busie wypatrzyła :P hieheihei obgadałyśmy kilka spraw i szuru szuru na zajęcia :P
zakochana
10.10.08 19:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dasz radę!! Jeju pokaż mi tego/tę, która/y nie chce Ci dać akademika! To znajdę i zabiję! :P
zakochana
10.10.08 19:04, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Zależy jakie warunki są w danym akademiku - mnie najbardziej przeszkadzałby hałas ... A druga sprawa - raczej nie moglibyśmy wspólnie z R. zamieszkać ... A jakie są mniej więcej ceny stancji w Gdańsku ?
zajęta
10.10.08 17:41, bdagusia // ...
// skasuj komentarz
Ja Ciebie też:* Kurcze zazdroszcze Ci tego morza... zazdroszczę... ja kocham morze, nawet w listopadzie je uwielbiam... A akademikiem sie nei przejmuj zanoś odwołanie.... Myśle, że się uda... :) Moja siostra ma 15 lat, no już 15 i pół... dzisiaj mnie nawiedza w Warszawie z kolerzanką swoją... boje się, że moje Warszawskie mieszkanko tego nie wytrzyma... Buziaki:*
zakochana
10.10.08 17:16, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Walcz, walcz Kochana;) Ja nie wyobrażam sobie akademika - w tym mieszkaniu jest Nam najlepiej, tym bardziej że mieszkamy ze znajomymi;) ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz